rebel Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Kichacz dawaj foty bo bardzom ciekaw co za bestie poskładałeś. Ja swoja lokomotywe na serwis oddaje...kurde tyle się nazbierało że mechanior chyba mi da po ryju za takie zaniedbania ;) ;) Acha. Potrzebuje jedną grzałeczke do gaźnika..znaczy na jedną gardziel. Ma ktoś może rozbebeszony gaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 A ja właśnie wczoraj wymieniłem sobie świece i elegancko odpalił , potem sobie wyregulowałem gaxniki i tak pięknie pracowała ze az sie przejechalem :buttrock: jakoś dziwnie ludzie na mnie patrzyli bo na ulicy snieg jeszcze leży hheehe. Foty wrzuce napewno - jeszcze musze tylko siedzenie odebrać od tapicera i okleić tasmą wstawki w ramie. Jeżeli macie kogoś znajomego na Podlasiu w okolicach Wysokie Mazowieckie (50km od Białego) kierujcie do mnie , troche robie mechaniki motocyklowej ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 A możesz rozwinac mysl co znaczy wyregulowałem gaźniki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawit000 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Siemka. Mam problem z moim bandziorem. Dzisiaj wyskoczyłem się przejechać. Jakieś 10-15km i w drodze powrotnej zaczał słabnąć i przestały pracować 2 cylindry, pierwszy i czwarty. Zajechałem pod garaż i moto samo zgasło. Odpaliłem i znowu zaczeło chodzić tak jak powinno. Ale jeszcze słysze że od czasu do czasu nie pracuje tak jak powinien. Co może być tego przyczyną? Dodam że kupiłem go 2 dni temu.:):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalisz1980 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Siemka. Mam problem z moim bandziorem. Dzisiaj wyskoczyłem się przejechać. Jakieś 10-15km i w drodze powrotnej zaczał słabnąć i przestały pracować 2 cylindry, pierwszy i czwarty. Zajechałem pod garaż i moto samo zgasło. Odpaliłem i znowu zaczeło chodzić tak jak powinno. Ale jeszcze słysze że od czasu do czasu nie pracuje tak jak powinien. Co może być tego przyczyną? Dodam że kupiłem go 2 dni temu.:):) Skąd pewność, że 1 i 4? Ja bym zaczął od świec – może mają dosyć. 1 i 4 gar pali z tej samej cewki o ile dobrze pamietam - ale raczej sama by się nie zregenerowała ;) Cytuj If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Panowie potrzebuje jakiś test porównawczy bandita na gaźniku i na wtrysku z roczników 2007/8 Ewentualnie wasze sugestie na ten temat. Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Panowie potrzebuje jakiś test porównawczy bandita na gaźniku i na wtrysku z roczników 2007/8 Ewentualnie wasze sugestie na ten temat. Był taki test chyba w Świecie Motocykli bodajże rok 2007 lub 2008 .... nie pamiętam miesiąca :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 ale ja nie sądze że to jes złe... wręcz przeciwnie! ja uważam że to jest zajebiste ,inaczej bym tu nie mieszkała. :crossy: Ja nie byłem, ale mam kolegę co był.....fakt... przerąbane macie w tej Szwajcarii :icon_mrgreen: BTW. Gdzie jest wszechobecny moderator niejaki jeszua? Czy posty o prawej i wspaniałej Szwajcarii nie są offtopem w temacie ?????????????????????????????????????? zaspał buahahaha zaraz się zjawi wywali i opie.....li...tylko o gaźnikach gadać :icon_evil: .....no :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 (edytowane) buahahaha zaraz się zjawi wywali i opie.....li...tylko o gaźnikach gadać :icon_evil: .....no :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: ...to jak to jest z tymi gaźnikami? :) Edytowane 17 Marca 2009 przez Artur_125 Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawit000 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Skąd pewność, że 1 i 4? Ja bym zaczął od świec – może mają dosyć. 1 i 4 gar pali z tej samej cewki o ile dobrze pamietam - ale raczej sama by się nie zregenerowała ;) Pewność stąd że rury na 1 i 4 garze były zimne. Ale od tamtej pory nic się nie dzieje. Pali normalne i chodzi tak jak przed tym incydentem. Hmmm syfek na dwóch gaźnikach^^ ^^ :buttrock: P.S. Potrzebuje stopki od hamulca tylnego bo niemoge nigdzie znaleźć tego. Może ktoś posiada na zbyciu:D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Ktoś sie mnie zapytał co mam na myśli (wyregulowałem gaźniki) juz odpowiadam - to bardzo proste , wyjąłem , przeczyściłem , włożyłem , podpiełem wakuometry , śrubeczkami zsynchronizowałem przepustnice na jednakowe podciśnienie i wsio .W bandicie jest to bardzo prosto zrobić. To miałem na myśli - POZZDRO :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobero Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 siemano.jakiej firmy klocków cham.używacie?W Larssonie znalazłem EBC kilka typów i Gold fren.Skończyły mi się z tyłu.Dodam,że tarcza nie jest idealna i może szkoda kupować te droższe?dzięki,pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Skoro tarcza też jest na wykończeniu to może warto ją również wymienić? Z przodu mam EBC HH i są dość ostre - ale z tyłu myślę, że zwykłe wystarcza w zupełności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobero Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Skoro tarcza też jest na wykończeniu to może warto ją również wymienić? Z przodu mam EBC HH i są dość ostre - ale z tyłu myślę, że zwykłe wystarcza w zupełności. Tarcza nie jest na wykończeniu,a tylko ma niewielkie nierówności.Jeśli będzie się źle zachowywać to też wymienie,ale narazie klocki.Dzięki za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Siemanko , długo zwlekałem ze zdjęciami ale taka pogoda ze jeżdze i jeżdze i nie mam czasu sie napatrzeć nawet . oto fotki (http://www.bikepics.com/members/krzys17/97gsf600/) Co sądzicie ?? Opłacało sie ?? Czy ni chu.........! MI sie podoba PS : te obciachowe lusterka i mega cichy tłumik to sprawka policji :evil: :evil: :evil: :evil: juz mi zabrali dowód - mimo tego musiałem założyć oryginały . Poza tym na sport exhaust nie mam kasy jeszcze , bo ten co sam uspawałem to okropnie głosny. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.