przemek3578 Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 dobra poczytałem juz o tych zmianach, pali do 10 litrow a nie ponad 10 :)Pewnie jak się postarasz to spali ponad 10 :clap: W/g mnie motocykl pali tyle ile mu sie wleje :buttrock: :biggrin: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurbat Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 No chopy co się dzieje? Co to za cisza, czytać nawet nic nie można ;-)Moja SUza już "na kołkach" i przechodzi metamorfozę zimową ;-) Mam nadzieję, że budżet domowy to wytrzyma ale żonkę na rękach i tak będę nosił ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Pewnie jak się postarasz to spali ponad 10 :biggrin: W/g mnie motocykl pali tyle ile mu sie wleje ;) :) ;)Racja, ale to nie do końca tak. Powyżej 10 B12 wziął mi tylko dwa razy. Na torze i przy pędzlowaniu 200-240 autostradą z kuframi i pasażerem. Jeśli ktoś głównie w mieście traktuje gaz systemem zerojedynkowym, byćmoże uda mu się osiągnąć taki wynik :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 A ja własnie rozbebeszyłem swojego B12......cały przód zdemontowany....nie moge na to patrzeć ;) :biggrin: :biggrin:...łza się w oku kręci :)Agrotjuning rozpoczęty ;) ...... aha no wpakowałem się w zajebiściewypasionegowszystkomającego........SC 1.1 ...buahahahahahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wini Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Od niedawna mam 600 z 2001 r,niewie ktos gdzie mozna dostac ksiazke serwisowa po polsku???czy wogole gdzies dostane? Jak konserwojecie badziory na zime?na co czeba zwrócic uwage?(na dłusza chwile 6-7 miechów -wyjazd)pomieszczenie mam ogrzewane... Z góry dzieki za rady! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Jak sie dostać do aku panowie? Jeszcze nawet nie zaglądałem, ale pytam na zaś żeby nie błądzić potem. Ponoć jest pod "chromami". Wystarczy, że odkręcę tę plastikową osłonę pod siodłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin2 Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Jak sie dostać do aku panowie? Jeszcze nawet nie zaglądałem, ale pytam na zaś żeby nie błądzić potem. Ponoć jest pod "chromami". Wystarczy, że odkręcę tę plastikową osłonę pod siodłem? dokładnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Dzięki.Second question: Mam zamiar zrobić sobie diodową lampę na tył, dokładnie taką jak tu:http://www.surkont.net/allegro/ermaxbandit.jpg Światło stop rozwiązane przez mocniej/słabiej świecące diody. Efekt na 95% będzie dokładnie ten sam, bądź lepszy. Nad owymi kierunkami narazie sie zastanawiam. Montaż byłby poprzez zdjęcie klosza, wyjęcie żarówki, podłączenia pod oprawke kabla (z odpowiednim do tego wejściem) i przykręceniem klosza, bez ingerencji w lampę. Dodatkowo tylko trzeba poprowadzić kabel od kierunku (jeśli będę robił z kierunkami). Podkreślam, że nie miałoby to polskiej homologacji, jednak jeśli widoczność nie byłaby lepsza niż przy standardowych żarówkach, nie mam zamiaru tego montować ani sobie, ani sprzedawać. Diodki przezroczyste, więc świetnie będą się komponowały z białymi kloszami.Bajer nie powinien kosztować więcej niż 150 zł. Byłby ktoś chętny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurbat Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 No nareszcie kilka ciekawych postów przybyło ;-)Ja co do lampy się nie piszę ponieważ bardziej "kręci mnie" doprowadzanie sprzętów do oryginału (poza zmianami konstrukcyjnymi mającymi poprawić właściwości trakcyjne bądź osiągi) i oryginal look. Jak będę miał jakieś foty z postępów prac to wrzucę 1-2 na forum. Powiedzcie mi przy okazji proszę czy seryjny wydech z B6opłaca się rozpruwać i jakoś da się lekko pogłaśniać ?Coś mi w wydechu brzęczy a nie chcę żadnego dedykowanego lub pustego oryginału po po 50 km ogłuchnę. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Coś mi w wydechu brzęczy a nie chcę żadnego dedykowanego lub pustego oryginału po po 50 km ogłuchnę. :flesje: eee no bez przesady jak lecisz kole 140 to i tak wiatr bardziej słyszysz niz tłumik jaki on by nie był :icon_mrgreen: stukająca rurka to pewnie "silenc" wydłub i posłuchaj tylko nie wiem czy w seryjnym się da :icon_rolleyes: rebel ten wypasony to co to ma być ??!! przywaliłeś w coś :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Światło stop rozwiązane przez mocniej/słabiej świecące diody. Efekt na 95% będzie dokładnie ten sam, bądź lepszy. Nad owymi kierunkami narazie sie zastanawiam. Montaż byłby poprzez zdjęcie klosza, wyjęcie żarówki, podłączenia pod oprawke kabla (z odpowiednim do tego wejściem) i przykręceniem klosza, bez ingerencji w lampę. Dodatkowo tylko trzeba poprowadzić kabel od kierunku (jeśli będę robił z kierunkami). Podkreślam, że nie miałoby to polskiej homologacji, jednak jeśli widoczność nie byłaby lepsza niż przy standardowych żarówkach, nie mam zamiaru tego montować ani sobie, ani sprzedawać. Diodki przezroczyste, więc świetnie będą się komponowały z białymi kloszami.Bajer nie powinien kosztować więcej niż 150 zł. Byłby ktoś chętny?Zamiast tego w miejsce standardowej żarówki włóż taką z 12 LEDami i bedzie to samo a nawet taniej :icon_mrgreen: Coś mi w wydechu brzęczy a nie chcę żadnego dedykowanego lub pustego oryginału po po 50 km ogłuchnę.Spokojnie nic Tobie ani Twoim uszom nie grozi....wiem bo u mnie buczy jak 100 :icon_rolleyes: ....Gumbej dobrze prawi....bardziej wiatr świszczy niz tłumik przeszkadza :icon_twisted: rebel ten wypasony to co to ma być ??!! przywaliłeś w cośNo musze czymś swoja hrabiowską doope wozić :flesje: hahahahahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurbat Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Dzięki Koledzy :icon_biggrin:, w takim razie wywalę chyba co nieco ze środka i zobaczymy jaki będzie efekt.Takiego wydechu na żywo jeszcze nie słyszałem - przyznam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Rebciu, to co ty tuningujesz, B12 czy CC11? :icon_biggrin: Aha, no i uważaj na zastrzaski, spinki, śrubki, nakrętki i inne ..................... żebyś nie upierdolił czegoś znów :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Aha, no i uważaj na zastrzaski, spinki, śrubki, nakrętki i inne ..................... żebyś nie upierdolił czegoś znów Wykrakałeś.......juz ujebałem coś :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Rebel, w pierwszej kolejności wywal tajemniczy walec z zadupka :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.