Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

mój Bandzior NAKED 12.5K pali 6,3 przy przelotach po trasie 130-150 km/h

Super motorek :buttrock:

 

Jestem bardzo miło zaskoczony spalaniem mojego bandyty - średnio 6l ale schodzi nawet do 5l/100km.

Ale co zrobić - chce się jeździć trzeba lać :buttrock:

przemek3578 jak oceniasz to co masz na kierownicy, chyba zumo 550, napisz pare słów.

DUCATI nie są takie złe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Oceniam bardzo dobrze!!! Ma kilka przydatnych funkcji np: przypomina o tankowaniu w momencie gdy poziom paliwa zbliża się do rezerwy i od razu wyszukuje najbliższe stacje benzynowe, fajnie się planuje trasę, widzę na wyświetlaczu kto do mnie dzwoni, można posłuchać muzyki itp. Jestem naprawdę :buttrock: bardzo zadowolony - wielki plus to to,że jest wodoszczelna i ma czytelny wyświetlacz a i GARMIN daje dożywotnią aktualizację wszystkich map.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to 503104355. POZDRAWIAM!!!

Edytowane przez przemek3578
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

lampa i to coś co sie przykręca do lampy , w skład tego coś wchodzą takie dwie trójkątne blaszki oraz dwa (nie wiem jak to nazwać) to wygląda jak blacha zakończona na końcach dwoma kółkami które nakłada sie na rury teleskopu między półkami . Miałem 600N to własnie tak było. blache z kółeczkami na lagi , do tego sie przykręca dwie chromowane blaszki i do blaszek lampę . i to wszystko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam banditowców.

Mam 2 pytania: w kolektorach zaraz na samym początku mam takie małe śrubki. Po 1 na każdą rurę. Do czego ose są?

A drugie dotyczy czyszczenia zębatki zdawczej. w jaki sposób się do niej dobrać? Po drodze jest mechanizm wyciskający sprzęgło. Mogę go wykręcić bez obaw i żadnych dodatkowych zabiegów? czy coś się może posypać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w moim S nie będzie tego stelaża pod lampę ?

 

Przy "S-ce" nie masz stelaża lampy od "N-ki"

 

Potrzebujesz takich stelaży do mocowania lampy - 600 ma jeden uchwyt do klaksonu a 1200 ma 2 uchwyty.

stelalampybanditgsf1.jpg

 

stelalampybanditgsf2.jpg

 

Witam banditowców.

Mam 2 pytania: w kolektorach zaraz na samym początku mam takie małe śrubki. Po 1 na każdą rurę. Do czego ose są?

A drugie dotyczy czyszczenia zębatki zdawczej. w jaki sposób się do niej dobrać? Po drodze jest mechanizm wyciskający sprzęgło. Mogę go wykręcić bez obaw i żadnych dodatkowych zabiegów? czy coś się może posypać?

 

Co do śrubek w kolektorach to też się zastanawiałem, nikt nic sensownego mi nigdy nie powiedział na ten temat - może mają jakiś związek z serwisowaniem ale nie wiem jaki.

Co do pytania nr 2.

Odkręcasz 6 śrub trzymających osłonę i to wystarczy żeby dobrać się do zębatki (choć nie wiem co Ty chcesz tam czyścić).

Jeśli odkręcisz 2 śruby trzymające tłoczek sprzęgła to też się nic nie stanie. Bo żeby tłoczek wyciągnąć z obudowy trzeba odkręcić od środka osłonę cylinderka (taką blaszkę z 2 wkrętami), odkręcić przewód i śrubę do odpowietrzania.

 

 

.... tylko śruby są róznej dł. i jak pomylisz kolejność to możesz potem ściąć za długą śrubę o zebatke (nie pytajcie skad wiem :blink: )

 

Jak pomylisz to albo któraś śruba będzie wystawać albo nie załapie bo będzie zbyt krótka. Nie ma możliwości ścięcia śruby przez zębatkę.

Edytowane przez kalisz1980

If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna kwestia to mocowanie zegarow.

w S'ce zegary za w plastikach mocowane do stelarza (nie posiadaja dolnej czesci obudowy) a w N'ce mocowane sa do polnie i maja pelne "kubki"

takie mocowanie mozna w miare latwo dorobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna kwestia to mocowanie zegarow.

w S'ce zegary za w plastikach mocowane do stelarza (nie posiadaja dolnej czesci obudowy) a w N'ce mocowane sa do polnie i maja pelne "kubki"

takie mocowanie mozna w miare latwo dorobic.

 

 

Zegary w Banditach 95-99 (a ten właśnie model ma agent 303) są mocowane w ten sam sposób czyli do górnej półki. Po 2000 roku "N-ka" ma zegary tradycyjnie na kierownicy a w wersji "S" powędrowały one w przednią owiewkę.

 

Tak więc kolego Okrop nie strasz kolegi agent 303.

If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, po długim oczekiwaniu, od 2 tygodni w garażu stoi Bandit 650S 2007 ;)

 

Sprzęt świetny, tylko kufer jeszcze dokupić i jak na pierwszego turystę poezja ;)

 

Mam tylko pytanko powyżej 80 km/h (3 bieg) strasznie słychać łańcuch, jakieś odgłosy z pod baku, czyściłem go naftą świetlną (wg. instrukcji Suzi) nasmarowałem ketten-spray Caramba, napęd to DID 525 i zębatki Sunstar, napęd jest nowy przejechane 1000 km. Tylko, że był strasznie zapaskudzony starym smarem (wtedy nie było tego słychać, przed czyszczeniem), więc myślałem, że czyszczenie mu wyjdzie na dobre, chyba się myliłem. Może ten typ tak ma ? ;)

 

Pozdrawiam Delma.

 

 

02072011519.jpg

Edytowane przez DelmaRXL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...