Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zadajesz pytanie:

 

Mam takie pytanie , Może ktoś wie albo da mi namiary do kogoś kto może wiedzieć - czy silnik od bandita 1200 pasuje do ramy 600N z 97 roku. Na zdjęciach widac ze w 1200 są jakieś takie blaszki na dole , ogólnie w 3 miejscach jest mocowany silnik , od tyłu śruba przelotowa do karteru skrzyni , z przodu na gumkach i od dołu te blaszki.w 600 wystają te blaszki pizdryki takie na stałe przyspawane. Robił to ktoś ? pasuje czy trzeba coś przerabiać ? ODP na forum albo na ([email protected])

 

 

Skoro nikt z obecnych nie zna odpowiedzi to się nie wypowiada. A Ty się denerwujesz.

 

cicho bo zadajesz pytanie i wchodzisz po tygodniu i nie masz na nie odp , więc przestajesz wchodzić na te forum...i idziesz do nastepnego. Pozdro

 

Jak masz zamiar przeprowadzać eksperymenty to je rób - ale chyba łatwiej kupić 1200 (ceny są zaje... niskie ostatnio). Rama 600 pewnie i tak jest przeliczona na większą moc niż oferuje silnik, choć różni się szczegółami od tej w dużym Bandziorku.

Na Allegro widziałem małego Bandita z silnikiem od GSX-R 750 wiec pewnie się da przerobić.

If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cicho bo zadajesz pytanie i wchodzisz po tygodniu i nie masz na nie odp , więc przestajesz wchodzić na te forum...i idziesz do nastepnego. Pozdro

 

nie po miesiacu a po 5 dniach... :icon_razz:

 

ja gdzies czytałem ze rama bandziora robiona była docelowo pod 1200ccm... te 20koniuchów wiecej wytrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć :)

 

Różnica między 1200 a 600 to nie tylko silnik. W dużym uproszczeniu inne jest przednie zawieszenie i układ hamulcowy, analogicznie z tyłu inne zawieszenie, wahacz, felga. Do tego dochodzi inny układ wydechowy. Czyli zostaje tak naprawdę rama, plastiki, lampy itd a reszta jest inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukazał sie kolejny art z serii o Bandycie 650 tym razem Bandita wyposazono w nowy wydech

 

http://www.bikers.pl/aktualnosci,0,81,1768...gangsterem.html

 

;)

Kolego Goncior, a za ile ten wydech z instalacją ? ładnie się wkomponował w sylwetkę bandziora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Goncior, a za ile ten wydech z instalacją ? ładnie się wkomponował w sylwetkę bandziora.

Jezeli dobrze dostrzegłem w reklamie 1390zl sama końcówka

http://allegro.pl/my_page.php?uid=14957400

Edytowane przez Joey69

"Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ;) Mam małe pytanko co do bandytów. Jaka jest różnica między GSX-F 600 z 1994 roku a Bandziorkiem 600 z 1997? Chodzi mi o silnik. Wiem, że imbryk ma 8 km więcej w papierach. A jak jest z tym naprawdę. Kumpel ma właśnie takiego Bandita i ciekawi mnie to. Czytałem kiedyś, że silniki są prawie takie same. Czy to prawda? Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że to bedzie różnica w wałkach rozrządu i być może w gaźnikach. Wszystkie modele z serii GSX... na początku lat 90-tych miały wyższe krzywki.

Prawdopodobnie też mapa zapłonu jest łągodniejsza w bandytach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było tak jak piszesz ANGLIK:

- zmiana krzywek (w Bandicie 600 na wałkach zaworów ssących są niższe o około 0,5 mm ; a na wydechowych o około 1 mm - w zależności od wersji/rocznika GSX-F). Przez co zawory mniej się otwierają, średnica zaworów jest taka sama w obu przypadkach identyczna.

- Średnica gaźników została zmniejszona w Bandicie o 1mm i wynosi 32mm.

- no i mapa zapłonu dostosowana do mocniejszego dolnego i średniego zakresu obrotów.

Tyle z manuali ... od GSF i od GSX-F !

If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było tak jak piszesz ANGLIK:

- zmiana krzywek (w Bandicie 600 na wałkach zaworów ssących są niższe o około 0,5 mm ; a na wydechowych o około 1 mm - w zależności od wersji/rocznika GSX-F). Przez co zawory mniej się otwierają, średnica zaworów jest taka sama w obu przypadkach identyczna.

- Średnica gaźników została zmniejszona w Bandicie o 1mm i wynosi 32mm.

- no i mapa zapłonu dostosowana do mocniejszego dolnego i średniego zakresu obrotów.

Tyle z manuali ... od GSF i od GSX-F !

 

To się nazywa wyczerpująca odpowiedz.

Swoją drogą gratuluje wiedzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje:) Czyli mogę po tym rozumieć, że łańcuszek rozrządu jest inny? Kumpel kupił za 250zł DIDa. Ja w tym samym sklepie (sklepmotocyklowy.pl) widzę za 185 zł. A tak co do praktyki. Jeździłem tym i tym i czuję różnicę w prowadzeniu. A jeśli chodzi o moc? Z czystej ciekawości? Czuć te 8 KM więcej w jajku czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...