Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde nie wiem czy w tym sezonie ale w następnym bankowo zrobimy z kolesiem (GSXR 1000 K1) filmik z dzidowania i to co widać na liczniku no i to by był wystarczający dowód myśle hehehe dzieki za info Pozdrawiam PS. Kaludiusz ile twój Bandzior idzie :notworthy:

 

Kurde nie wiem czy w tym sezonie ale w następnym bankowo zrobimy z kolesiem (GSXR 1000 K1) filmik z dzidowania i to co widać na liczniku no i to by był wystarczający dowód myśle hehehe dzieki za info Pozdrawiam PS. Kaludiusz ile twój Bandzior idzie ;)

Sorki kaludiusz już wiem a jak by było bez tych kuferków hmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra chyba sie zdecydowalem na B12 rocznik minimum 2001.

mam do was goraca prosbe jakbyscie slyszeli o jakims sprzecie spelniajacym kryteria i godnym polecenia to walcie do mnie momentalnie :icon_mrgreen:

 

jedyne co mnie moze odwiesc od tej decyzji to jakis ladnie utrzymany XJR1300 ale ich na rynku jest znacznie mniej niz bandytow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra chyba sie zdecydowalem na B12 rocznik minimum 2001.

mam do was goraca prosbe jakbyscie slyszeli o jakims sprzecie spelniajacym kryteria i godnym polecenia to walcie do mnie momentalnie smile.gif

 

jedyne co mnie moze odwiesc od tej decyzji to jakis ladnie utrzymany XJR1300 ale ich na rynku jest znacznie mniej niz bandytow.

Dobra Trollsky nie kombinuj juz więcej.....kupuj B12 i naprzód.

Szukaj aż znajdziesz. Pomoc w oblookaniu sprzeta na pewno otrzymasz od 4rumowiczów rozsianych po kraju. Pamietaj. Kupując Bandita kupujesz styl, trend, prestiż i uwielbienie kobiet :icon_mrgreen: ;) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ile lecą wam na maksa bandziorki mam na mysli wersie B12 N bo mi nie dają wiary :rolleyes: że na liczniku czerwoniutka wskazówkeczka wskakuje mi na 260km/h :buttrock: i że przy wersji N cieżko się utrzymać przy tej prędkości hm..... :icon_eek:

 

 

wersja esss więc o dmuchaniu nic nie wiem bom sie schował za owiewkę ale licznik zamkniety :flesje:

 

dobra chyba sie zdecydowalem na B12 rocznik minimum 2001.

mam do was goraca prosbe jakbyscie slyszeli o jakims sprzecie spelniajacym kryteria i godnym polecenia to walcie do mnie momentalnie :icon_eek:

 

jedyne co mnie moze odwiesc od tej decyzji to jakis ladnie utrzymany XJR1300 ale ich na rynku jest znacznie mniej niz bandytow.

 

 

popieram Rebela , a wszystkich którzy zamierzają kupić/zmienić moto namawiam na B12

bo to strasznie fajny/szybki/mocny/ładny/uniwersalny/piękny/zwinny/zgrabny/bezawaryjny dwukołowy wozik :clap: :icon_evil:

 

http://www.bandit.pl/

:icon_razz: :icon_razz:

Edytowane przez gumbej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wam mało to znalazłem to - tuning mocy 156 koni.

 

http://pol.etr1.eu/motocykle/mojesuzukigsf1200s/index.html

 

To literówka tam jest 116 koników, Żeby mieć te 156 to by musiał mieć zwiększoną pojemność i naprawde mocno tuningowane gażniki. to jest możliwe nie przecze...

OT PRZYKŁAD- http://www.holeshot.com/old/Bandit/bndt_12project.html

 

RYSIEK !

Sprzęgło od B12 znakomicie wystarczy nawet do mocy 130 koni ale jak więcej to zalecają przełożenie ze starego GSXR-a 1100 90-92 całego kosza z zębatkami. Ja katuje już enty sezon sprzęgło i gra więc widocznie twoje dokonało poprostu swego żywota i tyle. Oczywiście możesz sobie dokupić twardsze sprężyny jak chcesz, ale lepiej żebyś nie wymieniał wszystkich tylko część ( na zmiane, zwykła-twardsza itd. ) będzie to z pożytkiem dla twojej dłoni szczególnie w mieście i szybko zatęsknisz za miękkim sprzęgłem.

 

TROLLSKY!

Ja się wyleczyłem od XJR-y, fakt, ładnie wygląda ale na bezlitosne zapierdalanie to jednak B-12 dużo więcej może, o spalaniu nie mówiąc bo w XJR to porażka.

Edytowane przez ANGLIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się wyleczyłem od XJR-y, fakt, ładnie wygląda ale na bezlitosne zapierdalanie to jednak B-12 dużo więcej może, o spalaniu nie mówiąc bo w XJR to porażka.

No własnie a propos spalania. Wczoraj wieczorkiem zatankowałem LOKOMOTYWE. Wlałem 17l i po sprawdzeniu przebiegu (245km) i szybkim podliczeniu wyszło, że spalił mi 6,9l w mieście !!!!!!!!!! :O

Chyba jest cos nie halo ze spalaniem po wymianie puszki. Lece na regulacje....na wiosne :icon_mrgreen: A do tego czasu może zanabede filterek K&N oraz Dynojety ( to tylko takie dywagacje :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie a propos spalania. Wczoraj wieczorkiem zatankowałem LOKOMOTYWE. Wlałem 17l i po sprawdzeniu przebiegu (245km) i szybkim podliczeniu wyszło, że spalił mi 6,9l w mieście !!!!!!!!!! :O

Chyba jest cos nie halo ze spalaniem po wymianie puszki. Lece na regulacje....na wiosne :smile: A do tego czasu może zanabede filterek K&N oraz Dynojety ( to tylko takie dywagacje :crossy: )

Rebciu, mój pali tyle samo w mieście, czasami mniej czasami więcej :flesje: ale zawsze koło 7 Litrów. Pozatym po założeniu "komina" nie jeździsz spokojnie :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rebciu, mój pali tyle samo w mieście, czasami mniej czasami więcej biggrin.gif ale zawsze koło 7 Litrów. Pozatym po założeniu "komina" nie jeździsz spokojnie biggrin.gif

No niby tak :smile: .Ostatnio to nawet nie musze go specjalnie wysoko wkręcać ( i tak tego nie robie ) pięknie mruczy/ryczy nawet przy niskich obrotach.

Rebel bo zgłupiałem 6,9 litra w miescie to dla ciebie duzo czy malo ? bo na taki wielki silnik to chyba niezbyt wygurowane spalanie w cyklu miejskim ...

Zdecydowanie mało :lalag: wydaje mi się nawet że ciut za mało :flesje: .Nie powiem że jestem niezadowolony ale ostatnio tylko na stacje zajeżdżam i leje. Musze się temu baczniej przyjrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rebel bo zgłupiałem 6,9 litra w miescie to dla ciebie duzo czy malo ? bo na taki wielki silnik to chyba niezbyt wygurowane spalanie w cyklu miejskim ...

 

moja 600tka pali do 6,2 jak cisne :) czemu 1,2 miała by palić mniej, a la woooolnej trasie schodzę poniżej 5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja 600tka pali do 6,2 jak cisne :P czemu 1,2 miała by palić mniej, a la woooolnej trasie schodzę poniżej 5 :banghead:

Na Majówce, jadąc z Kletna (przez Czechy) do Zakopca, przy prędkościach 130-160 km/h moje 1250 cc spaliło 5,3 Litra :) Zrobiłem na Baku 327 km :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...