shuy Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zastanawiam się czy trochę nie obniżyć swojego Bandita. Na asfalcie jest ok, ale jak mam cofnąć przez jakąś dziurę, czy krawężnik to mam problem, nie wspominając o mojej żonie.Przeglądam forum i internet i według tego co znalazłem 600 i 1200 nie różnią się tylnym zawieszeniem, jednak "dog bones" dostępne na rynku opisane są jako pasujące do bandit 600 i 650. Ostatnio często kupowałem coś co nie pasowało do samochodu, pralki czy innego sprzętu więc wolę się upewnić. Czy te elementy będą pasować do GSF 1200 z 2003?http://allegro.pl/obnizenie-zawieszenia-gsx-650-f-gsf-650-bandit-i3181193205.html Cytuj Szukam go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoVe Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Witam, mam Suzuki Bandit S 600 z roku 2002. Mam pytanie czy da rade coś zrobic zeby obniżyc troszkę motocykl,bo mam 176 cm wzrostu i ciężko do ziemi sięgnąc. Co można zrobic?? Da redę jakoś obniżyc tylny amortyzator, albo może da coś się zrobic z samą kanapą?? Wykroic gąbkę?? Pytanie czy robił ktoś może coś podobnego?? Może ktoś pomoże?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 witam, dość niedawno wymieniłem małego Bandziora na dużego w wersji S. Pierwsze wrażenia z jazdy niesamowite, a już po pierwszych metrach czułem go tak jak poprzedniego :). Ale jedna przypadłość dość często opisywana dała mi się we znaki gdy to przez niedoświetlony zakręt podskoczyła mi adrenalina :) Więc moje pytanie dotyczy świateł i ewentualnego montażu xenon np. http://allegro.pl/komplet-xenon-super-small-h1-h4-h7-h9-h11-hb3-hb4-i3374972649.html, jest jakaś trudność w montażu, coś trzeba przerabiać? Głownie byłbym wdzięczny osobom, które już ingerowały w układ oświetleniowy za udzielenie cennych wskazówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 sprawdzał ktoś ile dB ma bandit 1200 z wydechem mikrona ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modrak Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 WitamWłaśnie zaczynam moją przygodę z motocyklami, jako swój pierwszy motocykl wybrałem B4 :) Może jakieś rady, wskazówki na pierwszy sezon mini Bandziorkiem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin2191 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Witam, kupiłem niedawno Suzuki Bandit 600 2001r. Mój problem polega na tym, że motocykl na 6 biegu rozpędza się tylko do 170 km/h i 8 tyś. RPM. Według papierów niema żadnych blokad. Możecie mi wyjaśnić o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 może problem ze sprzęgłem, tzn ślizga się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modrak Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Panowie.. Obroty falują tzn raz trzyma 4 tys, za chwilę 2 tys, potem znowu 4 tys.. a jeszcze czasami spada do zera i gaśnie.. Czy wiecie co może być tego przyczyną? Regulacja gaźników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Tak ale trzeba sprawdzić czy gaźniki są szczelne. Jeśli nie masz lewego powietrza to musisz wyregulować od nowa wszystkie cztery. Najważniejsze żeby regulować tak aby przepustnica była możliwie mało otwarta. Osobiście ustaliłem, że w starych zmordowanych gaźnikach optymalnie jest zacząc od 2,5 obrotu albo więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modrak Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 W plastikowej pokrywie jednego gaźnika była mała dziurka.. jest już szczelnie zaklejona, ale dalej skacze na obrotach.. Pojadę do warsztatu na regulację. Dzięki Shinigami :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 B12 z 1997 chociaż w zasadzie na dziś to z fabrycznej maszyny niewiele zostało a niedotknięte wymianą lub modernizacją jest w zasadzie tylko zbiornik i felgi ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 ma ktoś dobry schemat silnika do suzuki bandit 1200 1998r ? mam 3 serwisówki ale schematy kiepawewitam, dość niedawno wymieniłem małego Bandziora na dużego w wersji S. Pierwsze wrażenia z jazdy niesamowite, a już po pierwszych metrach czułem go tak jak poprzedniego :). Ale jedna przypadłość dość często opisywana dała mi się we znaki gdy to przez niedoświetlony zakręt podskoczyła mi adrenalina :) Więc moje pytanie dotyczy świateł i ewentualnego montażu xenon np. http://allegro.pl/komplet-xenon-super-small-h1-h4-h7-h9-h11-hb3-hb4-i3374972649.html, jest jakaś trudność w montażu, coś trzeba przerabiać? Głownie byłbym wdzięczny osobom, które już ingerowały w układ oświetleniowy za udzielenie cennych wskazówek.osobiście mam coś takiego po przejściu z owiewek i naprawdę jest różnica http://allegro.pl/lampa-podwojna-h4-metal-chrom-street-110mm-srebrna-i4369412321.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Witam czy lampa i mocowania na lagi w bandicie 1200 95-00 są takie same jak w 600 w tych latach? Poszukuje lampy z mocowaniami i niewiele tego jest na rynku nie wspominając o horendalnych cenach. Nie wiem właśnie czy szukać tez od 1200 czy tam już lagi sa szersze i mają większy rozstaw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorider13 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Potrzebuję do swojego bandziora jakiejś osłony anty-glebowej.Chodzi mi o to żeby zminimalizować uszkodzenia w razie potencjalnego szlifa. Chciałbym wiedzieć co sprawdzi się lepiej gomole czy crash pady. Z tego co widziałem na Alledrogo padacze I gomole do bandita są w podobnych cenach za komplet.Mój Bandyta to roczek 2006, niemal wszystkim poza silnikiem I osprzętem przypomina wersję 1250 z 2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 W swoim Bandicie mam crash pady, ale to raczej z konieczności, gdyż nowych gmoli do mojego gruchota nie idzie dostać a i używki pojawiają się dość rzadko.Na szczęście jeszcze z nich nie korzystałem, ale podobno lepiej sprawuje się w czasie gleby kawał rury (gmol). Za to crashe są bardziej subtelne i nie rzucają się tak w oczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.