Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

a ma ktos z was na sprzedaz klamke sprzegla prawy kierunek i lusterko prawe??

 

albo wogoleczy ktos ma to an sprzedaz??

 

mile widziane :icon_mrgreen:

 

oczywiscie do bandziorka 600 2004

"Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki chwalę się. Mały bandit sprzedany i od soboty jestem w posiadaniu potwora B12, rok 2004, przebieg 18 tys. Jest po przejściach, ale dobrze się nim zaopiekuje.

Oto on http://www.bikepics.com/pictures/1169685/

Wrażenia po przejechaniu 30 km bezcene a za owiewki zapłacę kartą mastercard ;)

I od razu pytanko: przy prędkościach do 60-70km jak puszczę kierownicę moto wali się lekko raz na lewo raz na prawo, powyżej tej prędkości po puszczeniu kierownicy idzie prosto, co to?

Zapomniałem jeszcze podpowiedziec żebyś sprawdził ciśnienie w przedniej i tylniej oponie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki chłopaki, w poniedziałek jestem umówiony z mechanikiem.

Klaudiusz ciśnienie jako pierwsze sprawdziłem ;)

A może to przez brak ciężarków przy kierownicy ??

Pozdrawiam

Chwiejący Bandit

Edytowane przez modem

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie - REAKTYWACJA!!!!!!!!!!!!

 

Jak się cieszę, że na nowo mogę Was czytać :-)

 

Pozdrawiamy Kondorio. Widzę, że grupa bandziorów wrocławskich rośnie w siłę :buttrock:

Pozdro Panowie i Panie

Cóż, taka mała partyzantka, niebawem nikt nie będzie miał wątpliwości co do słuszności (nie czuje kiedy mi się rymuje), iż Wrocław od zawsze był polsko-bandycki... :buttrock:

 

a cos sie stalo?

 

z tego co widze to okolice Poznania i Wroclawia sa obfite w bandziorow fajnie bo i Leszno doklada sie Vatzeque-Ciebie na polskiej jezdzie widzialem to foto mi sie w galy rzucilo :biggrin:

 

Są mój drogi, oj są... BYLIŚMY (no tak troche), JESTEŚMY (caaaaaaaaaaałaaaaaaaaaaaaaaaaaaa masa) i BĘDZIMY (jedyny słuszny motor zagości w każdym garażu niczym "katolicki głos w Twoim domu" :buttrock: )

 

 

PiS!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki chłopaki, w poniedziałek jestem umówiony z mechanikiem.

Klaudiusz ciśnienie jako pierwsze sprawdziłem :P

A może to przez brak ciężarków przy kierownicy ??

Pozdrawiam

Chwiejący Bandit

 

U mnie brak ciężarków przy kierownicy rocznik 1999r przygode pewnie jakąs tam miał ale nic wielkiego pozatym śmiga prosto czy to 60km/h czy 200km/h :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mechanice już umieściłem takie pytanie, może jeszcze brać Bnaditowców mi pomoże :biggrin:

 

W Borkach po pijaku skatowałem sprzęgło :biggrin: Do dziś mam wyrzuty sumienia :)

Greedo wymienił mi przekładki oraz tarcze, po naprawie sprzęgło nie ślizga się, jest cichutkie jednak bierze przy samym początku oraz chyba śmierdzi przypalonym sprzęgłem, tak mi się zdaje. Strasznie mnie to irytuje ponieważ do tej pory sprzęgło obsługiwałem dwoma palcami a teraz muszę dociskać klamkę do końca przy wbijaniu pierwszego biegu by zredukować kliknięcie, jak stoję na światłach to również muszę wciskać klamkę do końca bo inaczej czuję jak delikatnie motocykl chce ruszać. Czy sprężyny mają na to wpływ? Mogły przez przegrzanie stracić właściwości? Może coś innego to powoduje?

 

Pozdrawiam

januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mechanice już umieściłem takie pytanie, może jeszcze brać Bnaditowców mi pomoże :icon_biggrin:

 

W Borkach po pijaku skatowałem sprzęgło :lalag: Do dziś mam wyrzuty sumienia :notworthy:

Greedo wymienił mi przekładki oraz tarcze, po naprawie sprzęgło nie ślizga się, jest cichutkie jednak bierze przy samym początku oraz chyba śmierdzi przypalonym sprzęgłem, tak mi się zdaje. Strasznie mnie to irytuje ponieważ do tej pory sprzęgło obsługiwałem dwoma palcami a teraz muszę dociskać klamkę do końca przy wbijaniu pierwszego biegu by zredukować kliknięcie, jak stoję na światłach to również muszę wciskać klamkę do końca bo inaczej czuję jak delikatnie motocykl chce ruszać. Czy sprężyny mają na to wpływ? Mogły przez przegrzanie stracić właściwości? Może coś innego to powoduje?

 

Pozdrawiam

januszm

 

 

Probowales odpowietrzyc? - moze to cos pomoze.

 

Rysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sie pytam czemu ten temat nie jest juz przyklejony???

 

jak widać wszystkie tematy dotyczące pojedynczych modeli zostały odklejone, więc nie ma co węszyć spisku na bandity :P

 

Pewnie jakieś nowe porządki Pana Jeszuy ;) :wink:

 

a wyobraź sobie, że nie :D

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie koledzy Banditowcy. Montowałem sobie dziś nowe światełko i zauważyłem, że soczewka od mijania rusza się do góry i do dołu. Ta od długich jest sztywno osadzona. To chyba nie jest normalne? Bandzior jest z 2000 roku wersja S z lampami soczewkowymi. Przy okazji drugie pytanie:

jak dobrać się do tej lampy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...