Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

O ile pamiętam to jeździłeś kiedyś CBF ( :) )i śmiesz porównywać zbyt mocne odkręcenie CBF-a do B12?? Takie kopnięcie jakie ma Bandit od 4 tysięcy obr. CBF-a miała przy 6-7 tys. czyli gdy już kończyła.

 

Od lutego koło 8 tyś.

A śmiem bo kopa też miała konkretnego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak z ciekawosci to ile zrobiliscie km w tym sezonie???chwalcie sie panowie smialo

6 t.km i raczej pełne tysiące pykały w trasach, (ale nie żadne szalone wyprawy na księżyc - po prostu nie jeżdżę codziennie). Właśnie zmieniłem olej, bo szkoda go było już odstawić na zimę, jeszcze trochę polatam póki można.

 

Witam !

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M555687

Uwaga na tego Bandita. Na fotkach i podczas rozmowy z wlaścielem - ideał. Po przejechaniu 125 kilometrów w jedną stronę okazało się że to ładna ściema. Motocykl miał crasha - źle się prowadził, nie rowno zjadał tarcze, owiewka (czego nie widać na fotkach) w innym kolorze niż reszta motocykla, mnóstwo obtarć i braków w lakieru. SZMIRA.

A skąd to wszystko wiesz? Tyle o nim wiesz, jakbyś go sprzedawał. Pojechałeś 125 km w jazdę próbną??? Nie rozumiem. O co w tym chodzi? Wyjaśnij...

 

Czy macie jeszcze jakieś sposoby na dobre przezimowanie moto? Wpisujcie je (tekst niczym głupkowaty apel pod jakimś gównem na onecie :) ), bo być może warto już teraz powolutku zacząć się tym zainteresować.

Ja słyszałem, że w gaźnikowych egzemplarzach przed snem zimowym lepiej na włączonym silniku wyciągnąć wężyk ten zasysający od kranika i pozwolić, żeby wypalił tą benzynę, co jest w gaźniku i sam zgasł. To ma niby usprawnić pierwsze odpalanie na wiosnę, kiedy w gaźnikach zalega stara zależana benzyna.

 

Dajcie namiary na jakieś miejsce, nie wiem salon czy coś gdzie mozna sprawdzić ceny oryginalnych części do bandita takich jak kierunkowskazy czy ta felerna osłona licznika co tak sie sama łatwo rysuje :) Mozna to w ogole kupić...?

Takie części co nie ma w Larsonie, to chyba tylko autoryzowany diler Suzuki. Podajesz model i rok i typ Ci odpowiada jakieś kosmiczne ceny. Albo jak to było w Poznaniu, gdy przedstawicielem Suzuki był mieloch (specjalnie z małej... tfu!!!) to odpowiadał, że jak chcesz kupić to przyjedziesz i on Ci sprzeda i powie cenę.

I np. taki drobiazg jak ślimak prędkościomierza kosztuje 298,34 pln. Więc nowe u dilera to tylko gdy już na prawdę nigdzie indziej nie znajdziesz używanych.

Jak chcesz uprościć robotę dilerowi możesz mu sam podać numer katalogowy części, jak masz fiszki - katalog w pdf-ie, albo sprawdź na stronie:

http://www.ronayers.com/fiche/getyear.cfm?...su&groupid=4600

Aha, a łożyska kupisz w specjalnych sklepach z łożyskami, w Poznaniu np. Albeco.

Chyba tyle...

Edytowane przez 600bandytowmnienosi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiecie czy mozna gdzies kupic NOWE osłony zegarów? Szukałem używanych ale na allegro nic nie ma...

 

 

 

http://www.sokol.lublin.pl/index.php?page=news

sproboj tuutaj zadzwon do nich i sie spytaj czy maja ja kiedys sie pytalem to mowili ze moga byc i powiedzieli mi ze jeden kubek kosztuje 160zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich banditowców,jako świeżak mam pytanie - kupuję niedługo swoje pierwsze moto i oczywiście nie może to być nic innego jak tylko banditka ;-)

jako malo doświadczony acz bardzo rozsądny motocyklista zastanawiam sie czy przy moim wzroście ( 191 cm ) nie będzie problemu z jazdą na bandytku z mniejsza pojemnością, - slowem - czy pojemność w banditkach a ich wielkośc jakoś mają sie do siebie znacząco ?

patrząc zdroworozsądkowo to wiem,ze nie powinno sie tak od razu wskakiwać na 1200 mimo iż faktycznie jeżdzę jedynie na krótkich odcinkach i ...wyjątkowo ostrozne ;-)

pozdrawiam wszystkich...

 

Poruszaliśmy już troszkę ten temat Bandziorek jest bardzo wygodny będziesz się czół na nim dobrze a co do pojemności jeżeli jesteś naprawdę mało doświadczony to weź 600 ja na pierwsze moto wziąłem B-12 nie żałuje decyzji wręcz wiem że był to wybór idealny ale śmigałem już wieloma motorami i jest mi troszkę łatwiej go ogarnąć trzeba do maszyny podejść z wielkim respektem ja przejechałem w tym sezonie jakieś 5000 km i były to przeważnie weekendowe wypady i czasami w tygodniu się zdarzyło i zacząłem go czuć jest naprawdę bardzo mocny 98 KM to tylko dane fabryczne na hamowniach wychodzi 108KM i to nie bujdy dodaj jeszcze tłumik i masz ze 112/115 KM…. Na liczniku cyferki rosną naprawdę bardzo szybko ja mam nekeda więc jak jest już naprawdę szybko to czuje to na klacie hehehe…. Ja powiem tak nie ważna jest pojemność tylko doświadczenie i to co ma się w głowie i tą zasadą należy wydaje mi się podejmować decyzje przy zakupie moto… Pozdrawiam :icon_biggrin:

 

 

Poczytałem wypowiedzi kolegów i natchniony zszedłem do garażu, powalczyłem z tą "rurką" :icon_twisted: w wydechu (bos :buttrock: ) i po odpaleniu moto zadałem sobie pytanie dlaczego tak długo z tym zwlekałem :icon_question:

 

O tak a to schodzenie z wysokich obrotów bajka czasami trzeba przypadku koledze w firebalde silenca w leoviance po prostu wydmuchnęło :icon_question: i moto zaczęło dopiero naprawdę być słyszalne… mam już kolejny pomysł a to za sprawą zdarzenia na pasie w Rossoszycy kolega ma GSXR 1000 K2 jest zdrowo podrasowany :icon_question: i udając się na szybszą przejażdżkę kolegi moto, poluźniła mi się strasznie puszka wydechu więc ją szybko zdemontowaliśmy….. dźwięk jaki wychodzi z łącznika 4 kolektorów (a dalej to już nic nie ma heheh) to coś co można usłyszeć tylko na torze w Poznaniu…. Ryk jest tak przeraźliwy że wszyscy grzybiarze z lasu zaczęli wychodzić po prostu masakrycznie głośno spodobało mi się to i już poszukuje rozwiązania na wydech kończący się na łączniku myśle o kupnie zwykłego tłumika kolega spawacz go opróżni dorobi łączenie i co tam będzie jeszcze trzeba i kto wie (pomysł myślę dobry) może mój bandzior coraz bardziej będzie delikatnego stretta przypominał…. POZDRAWIAM :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Testuje ostatnio różne warianty wydechów ( jeździłem też z samymi kolankami ) i doszedłem do wniosku że B12 wcale nie jest taki głośny i można śmiało jeździć napustych rurach o ile mają rozsądną długość ( znaczy minimum te 1,20 metra od kolanek. O ile dla kierowcy dzwięk super i znośny to nie pytałem jeszcze emerytów z mijanych przystanków o zdanie ale z podniesionych rąk wnioskuje że byli zachwyceni...

 

 

Te 108 koni w orginale i 115 z "końcówką" to jak najbardziej prawda, B12 ma największy zysk mocy z jakichkolwiek produkowanych motocykli przy zmianie wydechów. Sam tego nie wymyśliłem, z tabeli wydechów SCORPION wynika że końcówka to zysk 7 KM a całego układu to 17KM!

 

Mało wam ? Oczywiście. Należy cofnąć zapłon o 5 stopni, wystarczy rozwiercić śruby mocujące tarcze czujnia położenia. Poprawimy w ten sposób rejestr mocy w średnich obrotach...

 

 

 

 

http://picasaweb.google.pl/tancerzmaciej/Inazuma

Edytowane przez ANGLIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zapewne pamiętacie szukałem Bandziora. Po ponad miesięcznych poszukiwaniach znalazłem okaz, który spełnił moje oczekiwania. Teraz tylko pozostaje lać do baku i jeździć, jeździć, jeździć. Szkoda tylko, że za oknem coraz częściej mokro i temperatura nas nie rozpieszcza. Wiem wiem twardym trzeba być a nie mientkim :D Do zobaczyska na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 108 koni w orginale i 115 z "końcówką" to jak najbardziej prawda, B12 ma największy zysk mocy z jakichkolwiek produkowanych motocykli przy zmianie wydechów.

Dlatego właśnie dzisiaj odbieram i natychmiast montuje tłumiczek Leona z Vinci :)

Mało wam ? Oczywiście. Należy cofnąć zapłon o 5 stopni, wystarczy rozwiercić śruby mocujące tarcze czujnia położenia. Poprawimy w ten sposób rejestr mocy w średnich obrotach...

Mało mi te 115 kucy więc proszę o rozwiniecie wątku lub rady i wskazówki na PW.

Pozdro......ale dzisiaj bedzie głośno :icon_evil: już sie z Klaudkiem na wieczorny terror umówiłem :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Testuje ostatnio różne warianty wydechów ( jeździłem też z samymi kolankami ) i doszedłem do wniosku że B12 wcale nie jest taki głośny i można śmiało jeździć napustych rurach o ile mają rozsądną długość ( znaczy minimum te 1,20 metra od kolanek. O ile dla kierowcy dzwięk super i znośny to nie pytałem jeszcze emerytów z mijanych przystanków o zdanie ale z podniesionych rąk wnioskuje że byli zachwyceni...

Te 108 koni w orginale i 115 z "końcówką" to jak najbardziej prawda, B12 ma największy zysk mocy z jakichkolwiek produkowanych motocykli przy zmianie wydechów. Sam tego nie wymyśliłem, z tabeli wydechów SCORPION wynika że końcówka to zysk 7 KM a całego układu to 17KM!

 

Mało wam ? Oczywiście. Należy cofnąć zapłon o 5 stopni, wystarczy rozwiercić śruby mocujące tarcze czujnia położenia. Poprawimy w ten sposób rejestr mocy w średnich obrotach...

http://picasaweb.google.pl/tancerzmaciej/Inazuma

Ciekawe jak to jest w moim modelu 1250 cc. Po zmianie końcówki poczułem różnice :) A o emerytach lepiej nie wspomne bo mój ryczy jak szalony :)

 

No ale następny zabieg to będzie pełen układ przelotowy :icon_evil:

 

Jak zapewne pamiętacie szukałem Bandziora. Po ponad miesięcznych poszukiwaniach znalazłem okaz, który spełnił moje oczekiwania. Teraz tylko pozostaje lać do baku i jeździć, jeździć, jeździć. Szkoda tylko, że za oknem coraz częściej mokro i temperatura nas nie rozpieszcza. Wiem wiem twardym trzeba być a nie mientkim :) Do zobaczyska na drodze.

No to gratulacje, a co do pogody to kalesony na tyłem i śmigamy.......................tylko trzeba uważać na przyczepność :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zapewne pamiętacie szukałem Bandziora. Po ponad miesięcznych poszukiwaniach znalazłem okaz, który spełnił moje oczekiwania. Teraz tylko pozostaje lać do baku i jeździć, jeździć, jeździć. Szkoda tylko, że za oknem coraz częściej mokro i temperatura nas nie rozpieszcza. Wiem wiem twardym trzeba być a nie mientkim :crossy: Do zobaczyska na drodze.

 

eee no pogratulować :clap: jeszcze tylko malowanko na jedyny słuszny kolor i ziuum ziumm nikt nas nie dogoni :D

( z tym kolorkiem to taki joke of kors, yea :) )

 

Witam

 

Testuje ostatnio różne warianty wydechów ( jeździłem też z samymi kolankami ) i doszedłem do wniosku że B12 wcale nie jest taki głośny i można śmiało jeździć napustych rurach o ile mają rozsądną długość ( znaczy minimum te 1,20 metra od kolanek. O ile dla kierowcy dzwięk super i znośny to nie pytałem jeszcze emerytów z mijanych przystanków o zdanie ale z podniesionych rąk wnioskuje że byli zachwyceni...

 

 

TO CO WYWALAMY WYDECHY :biggrin: :crossy: :banghead: :wink:

ANGLIK to cos qurna straszne tunningi stosuje i chyba wie o czym mówi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Testuje ostatnio różne warianty wydechów ( jeździłem też z samymi kolankami ) i doszedłem do wniosku że B12 wcale nie jest taki głośny i można śmiało jeździć napustych rurach o ile mają rozsądną długość ( znaczy minimum te 1,20 metra od kolanek. O ile dla kierowcy dzwięk super i znośny to nie pytałem jeszcze emerytów z mijanych przystanków o zdanie ale z podniesionych rąk wnioskuje że byli zachwyceni...

Te 108 koni w orginale i 115 z "końcówką" to jak najbardziej prawda, B12 ma największy zysk mocy z jakichkolwiek produkowanych motocykli przy zmianie wydechów. Sam tego nie wymyśliłem, z tabeli wydechów SCORPION wynika że końcówka to zysk 7 KM a całego układu to 17KM!

 

Mało wam ? Oczywiście. Należy cofnąć zapłon o 5 stopni, wystarczy rozwiercić śruby mocujące tarcze czujnia położenia. Poprawimy w ten sposób rejestr mocy w średnich obrotach...

http://picasaweb.google.pl/tancerzmaciej/Inazuma

 

Z tą rurą 1.20m to spoko pomysł sezon zaraz się skończy to pomysły będą wpadać jeden po drugim myślę hehehe. Już z kolesiem co robi naprawdę cuda z metali i nie tylko powiedział że będziemy spawać opróżniać nitować itd. Hehehe zawsze jak coś nie wypali wrócimy do BOS ALUMINIUM Pozdrawiam

 

A tak propo to wie ktoś może dlaczego (przynajmniej tak mi się wydaje) montuje się najczęscie jako akcesoryjny wydech BOS-a w bandziorach jakiś wskazany czy co? I wie może ktoś jaki jest orientacyjny wzrost mocy na puszcze BOS-a????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak propo to wie ktoś może dlaczego (przynajmniej tak mi się wydaje) montuje się najczęscie jako akcesoryjny wydech BOS-a w bandziorach jakiś wskazany czy co? I wie może ktoś jaki jest orientacyjny wzrost mocy na puszcze BOS-a????

 

 

fajny i stosunkowo TANI ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LeoVince zamontowany !!!!

Cóż mogę więcej powiedzieć....HARDCORE!!!!!!!!!!!!!!!!! Zajebioza!!!!!!!!!!

Mruczy jak niedźwiedź....wkręca się lepiej.....ludzie uciekają......puszki zatrzymują się......street terror....eayh

A na opakowaniu:

 

PRODUKT PRZEZNACZONY WYŁĄCZNIE DO SPORTU WYCZYNOWEGO, ZABRANIA SIE UŻYWANIA GO NA DROGACH PUBLICZNYCH

 

..........czy coś takiego :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...