bikerzpoludnia Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 od dwoch m-cy posiadam 2 moto i stojac w korku za wzniesieniem chcialem wlaczyc hazard szukam pstryczka i nie ma czy ktos moglby poradzic z czego mozna zadaptowac jak wiecie motorkami czesto trzeba smigac marginesem i wtedy lepiej wlaczyc awaryjne pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 http://www.larsson.pl/?c=r&no=MTMyMDMxNQ== Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerzpoludnia Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 http://www.larsson.pl/?c=r&no=MTMyMDMxNQ== dzieki! i to dedykowane do motorka bylem u nich 2tyg temu po gniazdo do zapalniczki pod nawigacje i do glowy mi nie przyszlo, ze moga miec hazard jeszcze raz dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilus143 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Przepisy nakazują używać świateł awaryjnych tylko i wyłącznie podczas awarii pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiety Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Przepisy nakazują używać świateł awaryjnych tylko i wyłącznie podczas awarii pojazdu. Tak mówili miesiąc temu w szkole :cool: Cytuj NIKT NIE BEDZIE MI MÓWIŁ JAK MAM ŻYC - BO NIKT ZA MNIE NIE UMRZE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerzpoludnia Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Przepisy nakazują używać świateł awaryjnych tylko i wyłącznie podczas awarii pojazdu. mlody kolego przepisy przepisami ale swoj rozum tez trzeba miec kiedys jadac puszka jako ostatni stalem w korku wtem zza gorki wylonil sie tir patrze w lusterka on nie zwalnia, dopiero po chwili zaczal hamowac ja jedynke i w prawo poboczem za mna kupa kurzu dym spod kol a ten glupek zatrzymal sie tam gdzie byl przod mojego auta od tamtej pory jak zamykam kolumne stojaca w korku wlaczam awaryjne i bacznie obserwuje tyly w lusterku zawsze gotowy w razie czego odskoczyc natomiast jadac motorkiem czesto omijam stojace puchy prawa strona i czasem zdarzy sie, ze ktos otworzy drzwi, majac awaryjne widza cie z daleka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Awaryjne ci nie pomogą. Oni otwierają drzwi bo cie widzą i nie chcą cie puścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koyot_ Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Przepisy nakazują używać świateł awaryjnych tylko i wyłącznie podczas awarii pojazdu. W mieście też jeździsz 50 km/h, stoisz grzecznie w korku z innymi autami a za miastem broń Boże przekroczyć dozwoloną prędkość chociażby o 1 km/h? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gru Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 (edytowane) W mieście też jeździsz 50 km/h, stoisz grzecznie w korku z innymi autami a za miastem broń Boże przekroczyć dozwoloną prędkość chociażby o 1 km/h? nie o to chodzi Swiatla awaryjne sluza do poinformowania o niebezpieczenstwie na drodze: moze to byc Twoj samochod stojacy czesciowo na jezdni, moze to byc tworzacy sie korek przed przejazdem kolejowym, czy wreszcie ostre hamowanie pojazdow na autostradzie. Chodzi o to zebys widzac awaryjne odruchowo zdjal noge/reke z gazu i byl przygotowany na niebezpieczenstwo. To ze w polsce sluza tez paniusiom do poinformowania ze poszla do sklepu tylko na 5 minut, nie znaczy ze wszyscy musimy tak robic. jak wiecie motorkami czesto trzeba smigac marginesem i wtedy lepiej wlaczyc awaryjne po co? Swiatlo mijania jest duzo jasniejsze, nikt w lusterku nie zauwazy katem oka Twoich migajacych kierunkow. Nie jest to przypadkiem proba usprawiedliwienia: "bo ja tu wlasnie wyprzedzam/omijam z prawej, wiem ze nie powinienem, ale jade na awaryjnych wiec luz", he? Edytowane 22 Czerwca 2010 przez gru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koyot_ Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 nie o to chodzi Swiatla awaryjne sluza do poinformowania o niebezpieczenstwie na drodze: moze to byc Twoj samochod stojacy czesciowo na jezdni, moze to byc tworzacy sie korek przed przejazdem kolejowym, czy wreszcie ostre hamowanie pojazdow na autostradzie. Chodzi o to zebys widzac awaryjne odruchowo zdjal noge/reke z gazu i byl przygotowany na niebezpieczenstwo. To ze w polsce sluza tez paniusiom do poinformowania ze poszla do sklepu tylko na 5 minut, nie znaczy ze wszyscy musimy tak robic. Ja wiem doskonale o tym, jednakże burzy się we mnie krew, gdy ktoś wyjeżdża z przepisami, na których naginanie przymyka się oko, podczas gdy łamane jest multum innych przepisów. Co by było, gdyby za każde "dziękuję" czy "przepraszam" awaryjnymi kierowca dostawałby mandat? Bez przesady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Pozwolę sobie odkopać. Wszystko już wiem co i jak podłączyć, znam różne opcje podłączenia, ba nawet przetestowałem prowizorycznie ale brakuje mi najważniejszego: włącznika świateł awaryjnych, możecie mi podpowiedzieć co założyć, aby jakoś to wyglądało? Co macie u siebie założone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salwaman Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Panowie szukam kogoś kto mi pomoże zrobić awaryjne w Hondzie VFR 800. NIe chce sam sie za to zabierać, bo głupio sobie na początku sezonu spalić instalacje. Dobry karton piwa gwarantowany. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Panowie szukam kogoś kto mi pomoże zrobić awaryjne w Hondzie VFR 800. NIe chce sam sie za to zabierać, bo głupio sobie na początku sezonu spalić instalacje. Dobry karton piwa gwarantowany. :cool: Rozrzutny jesteś ale to jest forum motocyklistów a nie budka z piwem :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salwaman Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Rozrzutny jesteś ale to jest forum motocyklistów a nie budka z piwem :banghead: Masz racje, teraz w cenie jest pełny bak niż jakiś tam karto piwa :cool:A tak serio, jeśli ktoś z okolic Krakowa da rade wspomóc swoja wiedzą, będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Ja bym podjechał do jakiegos elektronika ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.