Gość piorek9 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 (edytowane) <prosze usunąć> Edytowane 7 Stycznia 2008 przez piorek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 He he 2T 2T :wink: 80 koni to prawie po podworku pojezdzic :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 he he dla niektorych szok biggrin.gif 60 koni to nie tak duzo zostaje jeszcze CR 500 2T bigrazz.gif pzdrej cr robią 500 w 2t ??zaraz oglądne jakis filmik.. widziałem co robi ktm 520 w 4t to sie przeżegnałem ..He he 2T 2T biggrin.gif 80 koni to prawie po podworku pojezdzic biggrin.gif Idzie tym odkręcić na maxa?? :wink: CR500 już jako tako jedzie :biggrin: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Podobno z cr 500 wyciskają 85 koników.Jeśli tak to kupuje 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 ale moc i paliwozernosc sa ogromne , zalety to zadkie remonty i ciagnie od dosc niskich obrotow. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 ale moc i paliwozernosc sa ogromne , zalety to zadkie remonty i ciagnie od dosc niskich obrotow.on będzie palił tyle co ćwiartka bo nie ma po prostu potrzeby dużego otwierania przepustnicy. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 zgadza sie , ale jak by jednak ktos odkrecil to mu bak wklesnie :) - no ale znajdz takiego wariata co wykreci 500 na maxa :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 zgadza sie , ale jak by jednak ktos odkrecil to mu bak wklesnie :) - no ale znajdz takiego wariata co wykreci 500 na maxa :rolleyes:heh nie róbcie z tego nie wiadomo jakiego potwora. To jest normalne enduro. Troszkę wprawy i wyczucia i normalnie się tym jezdzi. Poza tym jednak do crossowej 500 troszkę mu brakuje. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 ale bez sensu wg mnie kupować 85konne monstrum jeżeli i tak żadko o ile w ogóle będzie kręcić sie je na maxa ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 He he poszpanować przed kolegami,jak który cwany to niech odkreci chociaz na 3/4 :bigrazz: Tylko naklejka na baku"Robisz to na własną odpowiedzialność" pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 po pierwsze to on nie ma zadnych 85KM a po drogie tu nie chodzi o moc tylko o moment obrotowy prawdopodobnie bardzo zbliżony do 4T. W tamtych latach jeszcze nie było tak dużo wyczynowych enduraków w czteropaku. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 eee cr500 ma coś pod 70 kucy i dużo momentu , prędzej atk 700 przekroczy 80km :lalag: a kat 520 znowu nie jest jakąś bestią do nie opanowania, całkiem przyjemny sprzęcik Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 on będzie palił tyle co ćwiartka bo nie ma po prostu potrzeby dużego otwierania przepustnicy.Mój kumpel ma sąsiada co właśnie ma honde cr 500 z bodajże 2004roku i jemu spokojnie pali 20l na pokonanie lasem 100km. :cool: eee cr500 ma coś pod 70 kucy i dużo momentu , prędzej atk 700 przekroczy 80km :buttrock: a kat 520 znowu nie jest jakąś bestią do nie opanowania, całkiem przyjemny sprzęcikJak w/w cr ma (według właściciela) 82KM to nawet jak obaj mówili mi to husaberg 650 ma problemy z tym 2t.Ja na prostej to nie miałem oporów odkręcić ale powiem tyle ze to jest jak pierdyknie już z(od 4tyś) obrotów to szczerze powiem że wydaje sie jakby przyspieszenie mam R1. I jak dla mnie to nie czuć takiego walnięcia jak we w/w husabergu w 4t, wiec tak samo trzeba go kręcić jak normalnego 2t. 4 pak ma po prostu więcej koni u dołu od 2t nawet jak to jest 500-ka. Dla przykładu 4t przy 3tyś ma 30km(max 60KM) a 2t przy 3 tyś ma 20. To taki przykład tylko dla 500 w 4t i 2t. W moto też dużą role odrywa moment obr. który w 2t jest mały przy małych obrotach. Dlatego trzeba sobie 2t dobrać do umiejętności a nie jak w 4t ktoś powie będę go kręcił na niskich. Dużym 2t da sie jeździc na niskich obrotach ale po co jak można kupić cwiare i śmigać normalnie. Tu mowa o full crossie. Bo do enduro to inaczej. Ale do tematu to fajny motór kupiłeś, i sam bym sie skusił na niego.Pozdro i gumowych drzew. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Dobrze jak czuje sie respekt do maszyny która ma blisko 80 km,zwiększa to adrenaline jak każde muśnięcie gazem wywołuje dreszcz na plecach.Przynajmniej wiesz że nigdy nie zabraknie mocy,tylko te spalanie 20 l to koszmar(olej),na 4t to mam na cały tydzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Cr jak gdzieś podawali to chyba 78 miała... ogólnie moto dla kozaka ale jak ktoś jezdzi rozsądnie to może spoko taki kupić i jezdzic jak 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.