Skocz do zawartości

KTM 380 EGS


Rekomendowane odpowiedzi

no teoretycznie 4t powinien lepiej ciągnąć ale rzeczywistość bywa czasem bolesna i 2t ma więcej mocy dołem niż 4t :]

oczywiście nie na najniższych obrotach ale właśnie przy tych 3 tysiącach jeśli dobrze się pobawisz z zaworem wydechowym

dużej pojemności nie ma co kręcić , taka cr500 ma max mocy przy ok 6tys obr a hus powyżej 8 tys, tego można być pewny

ale koniec OT bo nie o tym temat tylko o EGS'ie , czyli poprzednikowi motocykli z serii EXC

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! juz jestem po jezdzie probnej na helence masz racje z ta manetka :P strzasny JAD pozdrawiam

 

Dzieki za pozytywne prady juz jezdilem 2 razy,(zapisuje sie na silownie heh) bo juz mnie sponiewieral konkretnie..... ma extra dol. Dzieki pozdrawiam

 

Witam mialem 125 i 250 ale teraz mam DIABLA ...... narka

 

Witam. JUz jestem po pierwszych 2 jazdach.Pieknie jedzie na jedno,zajebista moc.Trzeba pocwiczyc na silowni pozdrawiam narka

 

Tak 2T.............a oco chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba pocwiczyc na silowni

Na siłowni też ale jakieś biegi na kondychę to mus! Ja od kiedy powróciłem do jazdy po długim czasie absencji to nawet taka seta daje popalić jak mam się trzymać czterotaktowych połówek :crossy: . Nie wiem czy mi się uda ale trzeba się zmobilizować i trochę ducha lekkoatlety w sobie obudzić :icon_twisted: . Sezon się zbliża więc zaangażowanie w treningi musi być żeby w lecie ogonów nie wozić :crossy: .

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.to naprawde gad.moj tez idzie na 3 na gume

 

czesc.masz racje kolego.nie ma co przesadzac!troche wprawy i wyczucia i jest ok.jak ma sie olej w glowiie to da sie na wszystkim posmigac.pozdrowionka.

 

witam.tak masz racje cholera!ja nie jezdzilem 2 lata na krosie i zrobie teraz kolko na naszym torze i mam dosc ,rece opadaja!ale pomalu na nowo nabieram kondycij.TO PODSTAWA.pozdro

 

dzieki za wskazowe pozdro narka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mniejszych torach w marie daje rade ale jak już mam przed sobą ścieżke lasu, stroną gorke, grząskie błoto i większy tor na którym można sie rozpędzić to klne w myślach czemu nie mam tych 15km wiecej ;p... no ale od czegoś trzeba było zacząć.. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mniejszych torach w marie daje rade ale jak już mam przed sobą ścieżke lasu, stroną gorke, grząskie błoto i większy tor na którym można sie rozpędzić to klne w myślach czemu nie mam tych 15km wiecej ;p... no ale od czegoś trzeba było zacząć.. :notworthy:

jakie masz przełożenia zębatek?? :icon_twisted: taka setka jak masz naprawde daje rade w każdym terenie! Musisz nauczyć się wykorzystywać jej moc. Tego nie nauczysz sie w jeden sezon. Ja jak miałem setke też KTM to na samym początku wydawał mi się mocny a zaraz potem stwierdziłem ze w sumie to słabe to. Przez kolejne 3 lata nie miałem kasy na zmiane moto wiec dalej nim jezdziłem i dopiero pod koniec 2 sezonu poczułem co i jak i okzazało sie ze spokojnie moge jezdzić na wypady z dużo mocniejszymi sprzętami. No wiadomo ze na prostych czasami brakowało tych 20 km/h szybciej zeby nadążyć ale sporadycznie i raczej na dojazdówkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mniejszych torach w marie daje rade ale jak już mam przed sobą ścieżke lasu, stroną gorke, grząskie błoto i większy tor na którym można sie rozpędzić to klne w myślach czemu nie mam tych 15km wiecej ;p... no ale od czegoś trzeba było zacząć.. :flesje:

jakie masz przełożenia zębatek?? :biggrin: taka setka jak masz naprawde daje rade w każdym terenie! Musisz nauczyć się wykorzystywać jej moc. Tego nie nauczysz sie w jeden sezon. Ja jak miałem setke też KTM to na samym początku wydawał mi się mocny a zaraz potem stwierdziłem ze w sumie to słabe to. Przez kolejne 3 lata nie miałem kasy na zmiane moto wiec dalej nim jezdziłem i dopiero pod koniec 2 sezonu poczułem co i jak i okzazało sie ze spokojnie moge jezdzić na wypady z dużo mocniejszymi sprzętami. No wiadomo ze na prostych czasami brakowało tych 20 km/h szybciej zeby nadążyć ale sporadycznie i raczej na dojazdówkach.

Ja tam nie mam problemów. Często ostatnio śmigałem na wyjeździe u kolegi i on z ze swoim kolegą ćwiartkami odjeżdżali mnie tylko przy prostych dosłownie na perę metrów. A po zakrętach to nic tylko umiejętności dawały górę. Na błocie, piachu czasem lepiej trzymać sie obrotów ok max momentu obr niż max koni które są na wyższych obr. A ja też muszę przełożenie zmienić bo teraz to 115 leci :crossy: co w lesie jest masakrą.

W takim KTM 380 tez bardziej przyjemniej jeździ trzymając sie blisko momenty obrotowego( bo konie ciężko opanować). :wink:

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seta 2T daje radę. Myślę, że mocy starczy w większości sytuacji. Ja bardziej narzekałbym na charakterystykę jej oddawania bo przy jeździe enduro to trochę trzeba się nakląć czasem ... Wiadomo, "wszystko albo nic" to spory minus w terenie. Na torze przypuszczam, że nie ma to takiego znaczenia bo jeździ się na full.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...