Skocz do zawartości

Stopka boczna virago 535


grzegorz 6
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:biggrin:

Witam zwolenników virgo powiem krótko

miałem problem z stopką boczną gdyż gdzie nie stanąłem to się wbijała szczególnie trawa .

 

Przerobiłem ją pamiętaj spawaj migomatem z dwóch stron zrób bruzdę żeby metal dobrze się połączył w trakcie spawania i co ważne końcówka z dobrej stali twardej i nie grubej.koszt przeróbki minimalny.

zrób sobie sam masz tu link kliknij i sam oceń morze ci się spodoba pamiętaj rób dokładnie bez fuszerki

:biggrin: :clap: :biggrin:

 

 

 

 

http://images24.fotosik.pl/135/0ab678b331c85ff9med.jpg

 

 

<H1 style="MARGIN: 24pt 0cm 0pt">Szczególne pozdrowienia dla maniaków z ortografii .!!!</H1>

Edytowane przez grzegorz 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł jak pomysł. Wykonanie przyzwoite. A efekty ? Myślę że będziesz rozczarowany. Problem jest w umiejscowieniu stopki oraz kątowi pod jakim styka się z podłożem. Popatrz np na Marudera 800. Tam jest wszystko idealnie. Możesz go postawić na dość miękim podłożu. W Virażce przesunięcie stopki do przodu jest kłopotliwe. musiałbyś przykręcić do silnika. Z tego to powodu prawdopodobnie konstruktor wolał przykręcić do ramy. Przyglądałem się stopce wiele razy. Kombinowałem jak ją przerobić by w końcu machnąć ręką. Zaczołem wozić ze sobą kawałek płytki z laminatu (do płytek drukowanych) i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po nie kont masz racie .

Końcówka przyspawana pod skosem i jest zrobiony łuk co umożliwia łagodne rozkładanie i składanie co sprawdzałem wielokrotnie .

Po złożeniu jej bardzo dobrze przylega do powierzchni do tłumika i ramy zachowuje wygląd i jest sprawna co się sam przekonałem w terenie dużo pomogło ,wiem że jest to nie oryginał, można zamontować od chodny vt 600 co niektóre modele mają jak zauważyłeś .

A moja stopka mi się sprawiła dobrze i przez to chcę się z tym podzielić .Dziadostwa nie sprawdzonego bym nie pokazywał .Jeżeli komuś to nie odpowiada proszę o odpowiedzi jeżeli będzie kilka osób nie zadowolonych zdejmę to zdjęcie by nie denerwować motocyklistów ,

sam czasami korzystam z waszych porad i przez to chciałem się podzielić moimi doświadczeniami .Zdjęcia nie pokazują w rzeczywistości jak to wygląda .

pozdrawiam cześć ........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest w umiejscowieniu stopki oraz kątowi pod jakim styka się z podłożem.

Problem przede wszystkim tkwi w kącie stopki, miejsce jest dobre. W nowszych 535 jest inny kąt, stopka jest o wiele dłuższa i punkt podparcia znajduje się dalej od osi motocykla. Umożliwia to postawienie Virago prawie wszędzie, nawet tam gdzie Maraudera się nie da - sprawdzone :)

 

 

"nusz od kośarki" :) grzegorz 6 - zajrzyj czasem do słownika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem przede wszystkim tkwi w kącie stopki, miejsce jest dobre. W nowszych 535 jest inny kąt, stopka jest o wiele dłuższa i punkt podparcia znajduje się dalej od osi motocykla. Umożliwia to postawienie Virago prawie wszędzie, nawet tam gdzie Maraudera się nie da - sprawdzone :)

 

 

 

 

 

 

Co z wami śpijcie z kobietkami nie ze słownikami?

 

Pozdrawiam cześć!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie mozna bylo zrobic czegos w tym stylu :

 

http://www.touratech.com/shops/008/product...8a572fefdcd6342

 

http://www.touratech.com/shops/008/product...8a572fefdcd6342

 

Wiem ze w tym motocyklu tego typu detale srednio pasuja, ale moze jakis inny ksztalt ?

W sumie wyszlo calkiem dobrze ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie śpimy ze słownikami, jedynie nie jesteśmy w dresiarni.

Zatem uszanuj kolegów którzy posługują się poprawną polszczyzną, nawet jeżeli sami korzystają z edytora tekstu dla uniknięcia błędów - nie jest wstydem z niego korzystać.

Wstydem jest deptanie języka polskiego i obnoszenie się z tym.

Pozdrawiam i życzę dobrej pogody w nowym sezonie.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, z kolega grzegorzem6 raz juz zesmy to przerabiali i chyba to rzeczywiscie przypadek trudny do wyleczenia.

Nawet poszedl nam na reke i pisal w Wordzie pod slownikiem w wypadku dluzszego i bardziej skomplikowanego tematu.

Tak ze tutaj sadze ze trzeba mu odpuscic.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kombinowałem na różne sposoby nawet kupiłem słownik za 120 zł z płytą i ją wgrałem nic na czerwono nie mam jeżeli komuś coś nie pasuje to niech się ...!!!

:icon_mrgreen: :D ;)

 

lepiej powiedzcie co o tym sądzicie bo to bardziej interesujące .

ja mam dużo pomysłów przeróbki napraw chociaż jesteś na waszym forum niedługo to nie ważne

Motocykle naprawiam i przerabiam od 1991 roku czy to polski niemiecki japoński to ni ważne jest to tylko silni każdy z nich ma takie samo zastosowanie jak inny kwestia złapania wprawy i wyobraźnia oczywiście czyjaś porada jest najwięcej warta gdyż czasami czyjeś prosty pomysł i jego praktyka powie więcej w jednym zdaniu nisz cała książka opisuję w sposób czasami nie zrozumiały dla zwykłego czytelnika jeden zrozumie drugi nie .Każdy z nas jest inny ja szanuję każdego nie mam uprzedzeń do nikogo jeśli nikt nie ma do mnie

SZANUJ TY MNIE A JA BENDE Szanował CIEBIE

pozdrawiam wszystkich dużych i małych

cześć :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...