nowytzrdt Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) nie jak leci 80 to nie ma żadnych blokad to nie rakieta :crossy: a tak w ogóle to tez Ci powiem że wiozłem RX w Ferrari F 420 i sie troszke owiewki porysowały hahaha :crossy: Edytowane 7 Lutego 2008 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busterek Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Ściągnij kanape i zobacz czy będziesz miał coś takiego przy filtrze powietrza (chodzi o te 3 rurki)http://img338.imageshack.us/img338/8763/pict6616ic7.jpgJak tak to wyjmij to, i pamiętaj że przydało by się wtedy większa dysze wstawić. Według mnie 80-85km/h na seryjny silnik sendy to max :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) z tymi rurkami to bez sensu, jak juz to pomaga wywiercenie otworow z boku pokrywy filtra, wg. mnie to troche glupie bo latwo sie dostanie woda itp. ale lepiej sie wkreca i dosyc duza roznica jest Edytowane 7 Lutego 2008 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 niezaszkodzi to silnikowi ? pamietaj ze ja mam ten nowszy model ... moze to w moim niezadziala ... ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 twoj model rozni sie od mojego ramą bo masz "kwadratową" a ja "okrągłą" i plastikamicala reszta jest taka sama i jak chcesz zeby sie lepiej wkrecala to mozesz wywiercic otwory w pokrywie filtra, niektore wersje maja nawet takie otwory tak jakby zaslepione, ale v-max'a to raczej niezmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 To ja wam troszke pomoge. http://www.scootercool.nl/Derbiclub/tech/manual6speed.pdf serwisówka :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) na forum bylo cos wspominane ze sa blokady na kolektorze i gazniku , to są tam tez czy nie ? a tej serwisówki niemoge otworzyc po sciagnieciu bo niemam worda ... :biggrin: Edytowane 7 Lutego 2008 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 to nie jest word... tylko adobe reader.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busterek Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 na forum bylo cos wspominane ze sa blokady na kolektorze i gazniku , to są tam tez czy nie ? a tej serwisówki niemoge otworzyc po sciagnieciu bo niemam worda ... :clap:A no są w gaźniku, na dyszy głównej są przyblokowane. Ale skoro twoje senda leci 85km/h, to wydaje mi się, że twój motorek ma ten zabieg za soba? Musisz sprawdzic :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 to nie jest word... tylko adobe reader....czy tak czy tak niemam tego programu ale to jest dziwne w moim moto ze czasami idzie jak burza , wydaje mi sie ze z 90 (niedziala mi licznik wiec niewiem) a czasami wyje juz przy 60km/h ... mysle ze ma jeszcze jakies blokady Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Adobe: http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=...+Reader+6.02+PL A mi sie wydaje ze to nie kwestia blokad skoro raz Ci jedzie Senda, raz nie, tylko kończącego żywot tłoka vel cylka :P jak zimny to jeździ inaczej i jak rozgrzany to inaczej pewnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 to jaki problem sciagnać ten program? bez licznika to sobie mozna liczyc predkosc;/jak ci idzie raz tyle a raz tyle... to moze kwestia ustawień,warunkow otoczenia,,bo jak by była bokada to chyba nie jechało raz 50 a czasami 80? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 a moze wiatru juz przestancie kombinowac bo nawet neiwiadomo jakie ma zembatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Adobe: http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=...+Reader+6.02+PL A mi sie wydaje ze to nie kwestia blokad skoro raz Ci jedzie Senda, raz nie, tylko kończącego żywot tłoka vel cylka :P jak zimny to jeździ inaczej i jak rozgrzany to inaczej pewnie ?wez mnie niestrasz , ale musze ci w pewnym sensie przyznac racje ... jak np. stane przy kolegach i sobie pogadam chwilke z nimi odpale moto i odjezdzam to idzie jak kuna ... a jak tak jest juz rozgrzany to troche juz niechetnie :icon_rolleyes: Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Zmierz kompresje!! kompresja prawde ci powie :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.