Boczi013 Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 Sprawdz zwęzke w tłumiku na samym poczatku, do ganzika daj dysze z 80(w simku jest 70,jezeli masz gaznik dellorto to sprobuj dac na poczatek dysze z sima bo pasuje),nastepnie sprawdz czy membrany są odgniete. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubus2905 Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 zwerzka w komorze czy w kocnowce bedzie ja widac czy muse rozciac mam gaznik delorto a i dodam ze mam z tylu zembate 53 bo sprawdzalem dzis co masz na mysli muwiac o tym zaworze membranowym czy sie otwiera do konca czy jak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boczi013 Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 Witam, kupiłem http://allegro.pl/item349621212_derbi_send...2_r_okazja.html i mam pare pytan. 1.jaki i ile oleju do skrzyni?2.odlaczyc dozownik czy nie?3.nic sie nie stanie jak zaleje czerwonego orlena? jezdzilem na nim w simku i nic sie nie dzialo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VinAlucard Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 Witam, kupiłem http://allegro.pl/item349621212_derbi_send...2_r_okazja.html i mam pare pytan. 1.jaki i ile oleju do skrzyni?2.odlaczyc dozownik czy nie?3.nic sie nie stanie jak zaleje czerwonego orlena? jezdzilem na nim w simku i nic sie nie dzialo. 1. Masz w moim temacie x] Olej do przekładni: 10W-40 Motul Transoil Expert 2T To napisał: tomasz90skomra - za co bardzo dziękuje x]. Quote "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boczi013 Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 a mam pytanko jeszcze jedno. co oznacza ta żółta kontrolka na liczniku? ona pali sie cały czas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symek Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 nie wiem jak u ciebie z tą kontrolką ale u mnie żółta to rezerwa, kiedyś działała normalnie, ale teraz po zimie coś sie zepsuło i u mnie też świeci cały czas:) Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boczi013 Posted April 22, 2008 Share Posted April 22, 2008 (edited) a mam pytanie odnosnie filtra powietrza?? mozecie pokazac jak on wygląda? bo u mnie nie ma;/ kupic gąbke do wycinania i samemu wyciac? ps.olej do skrzyni wlewa sie po lewej stronie ,koło gaznika jest taki czarny "kapturek" to tam? Edited April 22, 2008 by Boczi013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
busterek Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 Nie wiem czy ci coś pomoge, ale mam zdjęcie puszki od filtra powietrza:http://img134.imageshack.us/img134/1815/pict6617gh3.jpgsama gąbka ma grubość coś koło 1cm i ma 3 otwory o średnicy +- 1.5cm tam od góry gdzie dochodzi powietrze z zewnątrz. A co do oleju to wlewa się go tam gdzie powiedziałeś, wchodzi 650ml, na prawym deklu masz jeszcze kontrolke oleju (pisze oil minim) zasada działania podobna jak w simsonie ;) pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boczi013 Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 tylnia zębatka ma 63 zeby a przedniej nie liczyłem , v-max 70 , czy jak zmienie na 48-53 to o duzo sie zwiekszy v-max?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted April 23, 2008 Author Share Posted April 23, 2008 ja wlasnie dzis zalozylem zebatke do mojej send 46z. ale rozsypało mi sie łozysko wiec nietestowałem vmax, mysle ze wzrosnie o ok. 7km/h Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
busterek Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 (edited) Ja mam z tyłu 48z, a wiesz może jaką masz predkość na 6 biegu przy powiedzmy 8tyś obrotów? możnaby to może jakoś obliczyc :) Edited April 24, 2008 by busterek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boczi013 Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 nie mam obrotomierza, v-max 65 , mozliwe ze sa jakies blokady? gaznik czyszczony! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted April 26, 2008 Author Share Posted April 26, 2008 siemka, dzis wrzuciłem zebatke na tył 46z i motor zajebiscie idzie do 6biegu, na 5-tce jedze 70km/h wrzuce na 6 a on muli, jedzie max 80km/h a wiem ze z tą zebatką na predkosc stac go na wiecej bo poprzednio na 5-tce moglem max jechac 60km/h ... czy to moze byc od brudnego gaznika ? czy poprostu on niema siły wkrecic sie na wiecej ? Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boczi013 Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Grebur - wsadz wieksza dysze moze cos to pomoze... widocznie silnik nie ma az tyle mocy. busterek-mogłbys mi zrobic zdjecie samego filtra? bo mam juz gabke a nie chcial bym źle tego wyciac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted April 28, 2008 Author Share Posted April 28, 2008 zamierzam wsadzic do derbika nowy gaznik dellerto (niewiem jak to sie pisze xD ) 21mm, myslicie ze to cos da ? Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.