grebur Posted February 8, 2008 Author Share Posted February 8, 2008 po 1 . niemam przyządow ...po 2 . jakby byla zla to by ciezko go kopalo , a zapala od 1 kopa nawet jak jest zimnypo 3 . niedmucha z tego wylotu od swiecy za mocno wiec jest raczej ok ;] Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 (edited) wszystko co powiedziales ma tak jakby przeciwne znaczenie;ppo 2 ciezko by sie kopalo jakby byla dobra(kompresja)poi 3 z teog wylotu powinno ci wlasnie mocno dmuchac, :Pp Edited February 8, 2008 by Jimmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted February 8, 2008 Author Share Posted February 8, 2008 wszystkie 2t w mojej okolicy palą od pierwszego (moze prawie wszystkie) to znaczy ze mają złą kompresje ? Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiśl@k Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Jakby dmuchalo bokiem to by chyba wlasnie sie lekko kopało, czy ja źle myśle ? Ja w skuterze mialem tak samo - na zimnego palił i jechał, na rozgrzanego - lipa xD Pozdrawiam i zycze innej usterki aniżeli cylinder :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted February 9, 2008 Author Share Posted February 9, 2008 wątpie... wiecie gdzie sa napomorzu jakies seriwsy derbi? bym sie wybral na przeglad najwyzej;] Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiśl@k Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 Przeglad 50cm3 to Ci zrobią w prawie każdym autoryzowanym serwisie jakiejs marki :) przynajmniej tak jest u mnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted February 9, 2008 Author Share Posted February 9, 2008 to moge np. jechac do serisu aprilli i mi zrobią przeglad w derbiku? :) Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiśl@k Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 Powinni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted February 10, 2008 Author Share Posted February 10, 2008 (edited) aha dzieki to cos pokombinuje ;] wczoraj bylem u kumpla motorem (5km od domu)i troche z nim (on siedzial na pasazera)dzikowalem po dziurach i wjechalismy na taką dziurawa droge i mi zgasł ... myslalem ze niema paliwa ,odpalil za 3 kopem i jakos dojechalem do domu ,ale dzis gdy go odpalilem zauwazylem cos niepokojacego ... jakby akustyka motorka sie zmienila ,niewkreca sie tak dobrze na obroty ,lancuch zaczol dosc chalasowac( juz przedtem halasowal ,bo musze go wymienic) i jaraaa duzo paliwa ... zatankowalem mu dzis do pelna i po przejechaniu ok.2 km zeszlo z 3cm paliwa to bedzie ok. 200-300ml. ... :crossy:wiecie co to moze byc ? chyba niekonczy mi sie moto ? :D moze cos z olejem ... dozownik dostarcza zamalo oleju lub cos w tym stylu ,albo moze poprostu przez to ze byl zimny ... ? Edited February 10, 2008 by grebur Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mm666 Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Jedz sprawdz kompresje, bo tak to mozna sobie dluugo gadac. W wiekszosci warsztatow samochodowych maja przyrzad do mierzenia kompresji i za piwko sprawdza. Bez tego nic dalej tu nikt nie pomoze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted February 11, 2008 Author Share Posted February 11, 2008 a jak jest zla kompresja to tak wlasnie szwankuje ? zla kompresja duzo powoduje problemow w moto ? Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 (edited) zla kompresja to kapitkalny remont silnika(cylinder,tlok,do tego pewno wal bo jak zdejmies zokarze sie ze ma luzy, jak rozbierzesz silnik to odrazu musisz dac nowe wszystkie lozyska itp. a jak bedzie w czesciach to okarze si eze jeszcze pare duperelkow do wymiany masz i jak bedzie rozebrany to bedzie trzeba to wymienic odrazu) ogolnie kapitalka w przypadku sendy to jakos min.1000zl (sam komplet cyl.+tlok=ok.400zl, z tego co na mielochu widzialem, 50cm, wal tez jakos 400) Edited February 11, 2008 by Jimmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted February 11, 2008 Author Share Posted February 11, 2008 lol ... czyli jesli zla kompresja to remont silnika ? ja myslalem ze to sie da wyregulowac czy cus ... wogole kolega mi opowiada ze jego senda pali 3-4 l ,a moja z 7 ... dzis bylem na przejazdzce na miescie i jak dalem mu w dupe to przygasał ... nielepiej juz sie oplaca zamiast remont 50cc to wrzucic 70cc ? Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boczi013 Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 no lepiej wrzucic 70ccm , http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...9b349fab794d99d kolega mial ten cylinder własnie w sendzie i było wszysko OK, nie zmienial gaznika ani tłumika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted February 11, 2008 Author Share Posted February 11, 2008 a wysztarczy wrzucic taki cylinder ,kumpel mi mowil ze przerabiajac moto na 70cc ,to jak wkladanie kasy do skarbonki bez dna ... Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.