Boczi013 Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Oczywisnie ze nie :wink: , nowe simeringi, dobre łozyska na wał,sprawdzic czy wał nie ma bicia itp... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted February 11, 2008 Author Share Posted February 11, 2008 kasa wyjdzie taka sama mniej-wiecej jak bym remontowal 50cc ? na allegro widzialem jakies uzywane silniki za 700zl ... Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 i kupisz taki sam silnik jak masz tez do remontu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted February 11, 2008 Author Share Posted February 11, 2008 to niejest jeszcze stwierdzone ze mam go do remontu ... moze okazac sie ze mial złą mieszanke ,albo zebatka sie poluzowała ... moze to od tego ... Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boczi013 Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Może to a może tamto, kurde zaczynasz mnie powoli wkurzac, zmierz kompresje i zobaczysz! nie masz przyzadu to pozycz/kup(50zł). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted February 11, 2008 Author Share Posted February 11, 2008 u mnie z kasą troche kiepsko ,w zwyklym warsztacie samochodowym beda mieli takie cos ? Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boczi013 Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 na 99,9% tylko pamietaj zeby sprawdzac na zimnym silniku i gaz do oporu...najlepiej bedzie zeby ci to mechanik sprawdził. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted February 11, 2008 Author Share Posted February 11, 2008 ok to pujde sprawdzic, tam sie dowiem czy zaciera mi sie czy jest ok ? Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiśl@k Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Na smiesznym przyrządzie ukaże sie cyferka ktora bedzie dla Ciebie wyrocznią :biggrin: jezeli pokaze jakies zabojcze przykładowo 4, to mozesz zamawiac cylek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grebur Posted February 11, 2008 Author Share Posted February 11, 2008 w serwisowce pisze chyba cos 13:1 ale niewiem czy chodzi oto ,bo tam all po angolu ,a ja sredni z tego jezyka ,od ilu do ilu jeszcze ujdzie w tłoku ? Quote To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boczi013 Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 13:1 to stopień sprężania, minimalnie to 8-9 jak masz ponizej 8 to remont :biggrin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawello93 Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 Jeżeli kupiłeś w dobrym stanie i nie zamierzasz wjeżdżać w teren cieższy niż parkowe alejki to polecamy. Fajnie napisany test: http://sqtery.com/modules.php?name=Forums&...=asc&highlight=Mi sie zdaje ze derbi sendo czy jak to tam :icon_mrgreen: jest do ordzenia po terenie a nie do dbania, no powinno sie zbać ale crosami powinno sie ordzić :icon_twisted: POZD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiśl@k Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 Akurat ta z przytoczonego linku srednio nadaje sie do terenu, ze wzgledu na swoją wersje sm. Tyranie moto w terenie nie wyklucza dbania. Dla mnie Senda SM to taki złoty środek - zwinne moto do jazdy miedzy puszkami, ładna stylistyka, rozsądna cena. A tak poza tym staraj sie pisac bardziej zrozumiale :icon_eek: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalim1 Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 jeśli cylinder jest w dobrym stanie to wystarczy wymiana tylko tłoka, cyl może pojeździć jeszcze trochę km, w no nie wiem czy warto kupować tylko cylinder 70 bo szybko wał Ci się ukręci pawello93powiem krótko, jak dbasz to masz, o każde moto trzeba dbać, jak masz wsiadać na moto i tylko jeździć bez żadnych oględzin to moto w krótkim czasie będzie dorąbane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inowrocław Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 ej a w teren lepsza bedzie senda r czy senda drd sm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.