Mahoney Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Mam problem.mam suzi dr600 z 89r.Jak się zagrzeje to po dodaniu gazu obroty spadają,ale tylko do ok 4 tys.wymieniłem gumę z cylindra do gażnika i simmering od składu mieszanki a problem nie znika.Nic się nie zacina ani linka ani przepustnica.jak ma te 4 tys wrzuce mu jedynke troche zdusze silnik to obroty wracają do swojego normalnego poziomu.w czym problem???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 miałem podobny problem w deerce 350, po ustawieniu pływaka w komorze na wlaściwym poziomie i wyczyszczeniu gaźnika problem się nie pojawił, a jeszcze do tego miałem wyczyszczony zaworek iglicowwy, bo był zasyfiony po maksie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 jak jesteś pewnien na 100% że to nie lewe (psiknij samoodpalaczem w okolice krucca dolotowego), to poprubuj z regulacją sruby od wolnych obrotów(najlepiej żebys przed regulacjami zapamietał jej położenie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Regulacja gaźnika powinna pomóc. U mnie wystarczyło wyregulować tylko śrubę obrotów silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 ja mialem podobne objawy jak mi ciagnal lewe powietrze przez jedna taka mala rureczke (sluzaca do synchronizacji w motocyklach, ktore mialy wiecej niz 1 taki gaznik - u mnie byla zaślepiona kapturkiem). kapturek spadl i stad problem.mowa oczywiscie o gazniku podcisnieniowym Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 W dominatorze NX 650 miałem podobnie, zresztą to podobne silniki. Po pierwsze to łapał lewe powietrze przez nieszczelną puche filtra powietrza i troche pomogło jej uszczelnienie. Potem zrobiłem czyszczenie gaźnika i największe znaczenie na to zjawisko miała regulacja śróby powietrza. Poustawiuałem ją dość optymalnie i silniczek ładnie już spadał z obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Jedyny problem to zła regulacja gaźnika. Wystarczy oddać do serwisu i zlecić czyszczenie oraz regulację. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Jak go odpalisz, psiknij benzyną na ośkę przepustnicy obrotowej. Jak się zadławi to znaczy że masz wytarte tulejki od tej ośki. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.