kornol Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 śliczne śliczne :icon_twisted: starsze a nadal pięknie zachowane, ja mam 20 latka na oryginalnych częściach... ale to jeszcze nie klasyk :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 (edytowane) Wczoraj widziałem, w cipkę XS. Lagi tylko wypoleruj i będzie ślicznie. Chciałem kiedyś XS kupić, tylko na DOHC mnie nie było stać parę lat temu :) Śliczny klasyk DOHC miały ładne silniki ale wyglądają niesamowicie kulawo. Lampa zje*ana z CBX, podobnie nieudana reszta. A co do lag, miałem to zrobić jakiś czas temu, ale ciężko pozbawić organizm 3 dni jazdy. Myślę, że na zimę dam radę... Edytowane 1 Lipca 2008 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Tam masz przerywaczowy zapłon czy elektronica? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 elektornik na szczęście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Małe pytanko do Adama M., ponieważ PW nie działa. Czy miałbyś możliwość znaleźć w Kanadzie elektroniczny zestaw (komplet) do GS 400? W Polsce tego nie dostanę a ten przyspieszacz już się zużył i nie nadaje do naprawy. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Sprawdzałeś na niemieckim ebay'u ? Sporo tam części można trafić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Sprawdze to, ale dopiero jutro bo dzis swieta rodzinne "Thanksgiving", indyk na obiad i duzo z tym roboty.Sprawdze rowniez czy nie taniej bedzie kupic oryginalny przyspieszacz.Prawdopodobnie najtansza Dyna bedzie pasowala do twego GS, czyli jakies 300 - 350 zl. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Adam rozmawiałem już z Greedo i on używa tego motocykla codziennie a poszczególne elementy zapłonu są już bardzo zmęczone. Myślę że zastosowanie Dyna to jedyne logiczne rozwiązanie.W niedalekiej przyszłości może szukać nowego mechanicznego przyspieszacza i nowych przerywaczy zapłonu aby w każdej chwili powrócić do oryginału. Silnik tego typu z zapłonem Dyna ma bardzo łatwy rozruch i w ten sposób nie przeciąża rozrusznika a cylindry pracują równomiernie bez konieczności comiesięcznego sprawdzania przerw na przerywaczach i żmudnego synchronizowania pomiędzy obydwoma kąta otwarcia styków. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Wydaje mi się, że to będzie odpowiedni temat - mógłby ktoś podesłać zdjęcie mechanizmu zamknięcia kanapy w jakimś klasyku ? Coś się u mnie ułamało, tylko nie mam pojęcia co to może być; trochę wnerwiające ciągłe spinanie kanapy na opaski zaciskowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Wydaje mi się, że to będzie odpowiedni temat - mógłby ktoś podesłać zdjęcie mechanizmu zamknięcia kanapy w jakimś klasyku ? Coś się u mnie ułamało, tylko nie mam pojęcia co to może być; trochę wnerwiające ciągłe spinanie kanapy na opaski zaciskowe...Poczytaj kolego w "przyklejonych" temat napisany przez Pawła i napisz jeszcze raz poprawnie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 (edytowane) Dzięki Piotrek i Adam, ja szukałem też tego zapłonu ale gość z Australii do którego pisałem nie wie kiedy to wyprodukują znowu. A niestety problem jest taki że wolnych obrotów nie mogę ustawić - w świetle lampy stroboskopowej znaki drgają i ciężko to wyregulować. Wolałbym to zrobić raz a porządnie, dlatego będę wdzięczny jeśli pomożesz mi zdobyć taki zapłon. Edytowane 14 Października 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Na razie to wyszedl zonk z tym modulem - wersja do twego 2 cylindrowca kosztuje 2 x tyle co wersja 4 cylindrowa, czyli 220 funtow w Dynoteku, a nie 109.W dodatku tania Dyna S korzysta z twego wlasnego przyspieszacza odsrodkowego, ktory chyba w twoim przypadku jest wyjundany, czy nie tak ?Pozniejszy zaplon tyrystorowy Suzuki z pozniejszych rocznikow GS 400, rowniez korzystal z mechanicznego przyspieszacza.Chyba jeszcze musze troche popytac i pogrzebac w necie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Tak, przyspieszacz jest do wymiany i wolałbym go zastąpić w pełni elektroniką. Jeśli uda Ci się znaleźć to będzie świetnie, czekam na jakieś info. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Brutalnie podbiję temat, ale Adamie, dowiedziałeś się czegoś nt. tego zapłonu? Zależy mi na nim mocno. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Ja wiem, ale troche to potrwa to juz wszystko starocie i ciezko cos wyszukac.Poza tym ja mam sporo roboty w ciagu dnia, w nocy moge popisac na forum ale przejazdzki po sklepach nie zalatwie ;)Mozna bez zadnego problemu kupic pelen uklad Dyny ale sa one b.drogie.Swoja droga jak dziala twoj silnik, zaplon co 180 stopni, czyli jak jeden tlok w gorze to drugi w dole ?Bo mysle ze moze byloby mozna zamowic uklad z Promoto, co kosztuje 240 zl i dziala. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.