Skocz do zawartości

mleko zamiast oleju, jak to wypłukac?


kuba_195
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

taka sprawa, w oleju znalazł sie płyn od chłodzenia, i zrobiło sie mleko. i teraz pytanie jak to wycczyścic? jedyne wyjście zmieniac olej aż będzie czysty?troche kosztowna sprawa.. słyszałem o innych sposobach typu nafta , ale tego jakoś bym sie nie odważyl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup jakis tani olej nawet samochodowy i przepłucz ze 2 razy. Nafte i rozpuszczalniki raczej sobie odpuść bo nigdy w 100% ich nie wylejesz bez rozbiórki silnika. A jak Ci zostanie mała ilośc oleju gorszej klasy to się wymiesza z tym na którym bedziesz jeździł i nic się nie stanie a po kolejnej wymianie nie będzie po nim śladu.

pozdrawiam przedświątecznie :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój nauczyciel kiedyś twierdził że po każdej zmianie oleju powinie silnik by naftą przemywany zebycały stary olejwypłukac:) nie wyobrażam sobie takiej operacji bez rozbiórki silnika. ale najrozsądniejsze kilka razy olej zmienic, a co z filtrem? on stale bedzei brudził olej, czy po każdej zmianie oleju na ten oczywiście gorszy wypłuka go czy zostawic?? oczywiście nie mówimy o zmianie filtra na doceklowym oleju..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź pod uwagę ze dzisiejsze oleje samochodowe zawieraja magiczne środki zmniejszające tarcie... a przeciez nie chcesz mniejszego tarcia na sprzęgle....chyba ze w twoim moto olej nie tyka sprzęgła...

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te magiczne środki to jak dlamnie ściema a sprzegło mocno sie osusza podczas pracy;] Niedosc ze sie całkiem mocno kreci i wyrzuca olej z tarcz, to jeszcze podczas jego załaczania(tu mozna to róznie interpretować, bo każdy inaczej interpretuje załaczenie) mamy doczynienia z sciskiem poslizgiem który olej z tarcz usówa. Zreszta ile jest tych dodatków np. 1l oleju? 0,1cm3?? no dajcie spokój, magia i magnetyzyery to ściema!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez latam na samochodym syntetyku - pracuje doskonale

 

 

co do anfty plukalem tak swoj silnik po podobnej usterce i jakos nic mu nie bylo - nawet odpalalem go na pare sekund - ale nafta jest droga , mozna zastosowac ON ( rope) dziala tak samo tylko nie jest tak czysta jak nafta - ale lepiej zastosowac tani olej , filtr bym przeplukal i jezdzil do zmiany na docelowy olej.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZZ tymi dodatkami to miałem doswiadczenie na sobie. Fakt że mówie tu o SHL M11 ale po wlaniu owego leju do przekładni sprzęgło zaczęło się ślizgać pomimo tego ze wczesniej nie miałem zadnego problemu z nim bo było prawie nowe. Po zmianie oleju na własciwy objawy ustąpiły. To samo miałem w Jawie 350 ale tam sprzęgło było bardzo lekko zuzyte czyli nie traciła przyspieszenia (odczuwalnie), paliła gume jak trzeba ale na koło juz sie nie podniosła z tym olejem - silnik zawył i lekko szarpnęła tylko.

 

Ogólnie to sam płukałem silnik olejem samochdowym z supermarketu ale to było w HD gdzie sprzęgło jest osobno. Musiałem płukac silnik bo poprzedni wlasciciel nie zakręcił kranika i plaiwko splynęło na dół silnika a po odpaleniu ostro rzygnęła bardzo rzadkim olejem z odmy. kupiłem nówke olej Rev Tech`a ale przed tym płukanie zwykłym jeszcze ze starym filtrem.

 

dodam tez ze przy zmianie oleju w Suzie GS500 , gdy juz spuszczę oliwke z silnika to czzasem odpalam silnik na krótka chwile aby pompa podała resztę "ochłapów" gdzie trzeba i czekam az splynie ta resztka , wtedy zostaje mniej starego oleju w silniku.

 

W HD nie robie tego bo zbiornik jest osobno i predzej bym zajechal silnik zanim doczekal sie podania resztek oleju do zbiornika.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...