Skocz do zawartości

DYFUZOR


Rekomendowane odpowiedzi

Jasne ze zadziala, zero problemow z wgnieceniami, teraz tylko spawarka, zeby moc go pospawac, po tym jak go rozj**bie od tego :icon_razz:

 

:icon_mrgreen:

 

widziałem w necie artykuł z fotkami przed i po. Spawarka nie była potrzebna.

Tłumik nie był zalewany w całości i zatykany, tylko powiedzmy w połowie i ustawiany tak aby wgniot był na samym dole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to z pedardą morze wypalić. Kiedyś wrzuciliśmy petarde z trotylem do puszki po farbie :banghead: i wyprostowało wszystkie zgniecenia ( bez zatykania ) więc myśle że morze zadziałać i nie koniecznie trzeba go zatykać jeżeli petarda bedzie wystarczająco mocna. robicie to na własną odpowiedzalność :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukam odpowiedzi na to. Co to jest w tłumiku 2t i chyba też 4t, coś jak wata szklana wypełnia cały tłumik? Mój tłumik wygląda tak że idzie przez niego rura podziurkowana przez sam środek a wokoło jest dosyć ściśle otulona tą wata. Ona podnosi moc, tłumi lub jaką ona funkcje pełni?

 

Nie chciałem zakładać nowego tematu jak tu o wydechu 2t.

 

Wdzięczny będę za wyczerpująca wypowiedz na moje pytanie.

pozdro

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tłumik przelotowy. A ta wata tłumi. W 2t i 4t morzna zrobić tłumik przelotowy. Wybebeszenie tłumika i zrobienie przelotówki ( czyli to co napisałeś ) ma na celu podniesienie mocy motocykla. Widocznie ktoś to już u ciebie zrobił :biggrin: no chyba że seryjnie są takie montowane. Chociaż wątpie.

Edytowane przez Stoźu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tłumik przelotowy. A ta wata tłumi. W 2t i 4t morzna zrobić tłumik przelotowy. Wybebeszenie tłumika i zrobienie przelotówki ( czyli to co napisałeś ) ma na celu podniesienie mocy motocykla. Widocznie ktoś to już u ciebie zrobił :icon_biggrin: no chyba że seryjnie są takie montowane. Chociaż wątpie.

Wywalenie waty nic nie da w wręcz przeciwnie, niedosc ze moto bedzie slabsze to jeszcze chodzilo jak motorynka bez tlumnika ;) . Po za tym crossówki fabrycznie wychodzą na przelotowym tłumniku, a takie sprzety typu kmx,dt na zablokowanym...

Jesli wata jest juz zuzyta(tj.przepalona) to należy ją wymienić, i wtedy jakiś minimalny efekt bedzie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalenie waty nic nie da w wręcz przeciwnie, niedosc ze moto bedzie slabsze to jeszcze chodzilo jak motorynka bez tlumnika :icon_mrgreen: . Po za tym crossówki fabrycznie wychodzą na przelotowym tłumniku, a takie sprzety typu kmx,dt na zablokowanym...

Jesli wata jest juz zuzyta(tj.przepalona) to należy ją wymienić, i wtedy jakiś minimalny efekt bedzie :D

 

Oczywiście że nic. Muwiłem tylko że w tym tłumiku just już przelotówka i nie trzeba nic zmienic jeśli wata jest w dobrym stanie. A jak to wygląda z fabrycznymi tłumikami przelotowymi bo chyba nie ma w nich zwykłej waty tylko coś innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej Cr'ce jak wymienialem wate w tłymiku to napakowalem jej 2x tyle ile sie powinno a a zeby ubic ja tam musialem z 3 kumplami z dwoch stron pchac i jak sie pierwszy raz przez wioche przejechalem to ludze nawet nie rzucali kamieniami we mne:):) Tak bylo cicho

Edytowane przez robbiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...