przemoXX Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 (edytowane) A co poweicie o tym ? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1090355 Wydaje mi sie że ten przebieg chyba jest podany w milach a nie w kilometrach? Ten też wygląda na malowany, dziwny kolor, chyba nieoryginalne naklejki. Co do zużycia paliwa to przy ostrej jeździe wtryskowy mego kumpla pali więcej o 2 a nawet 3 litry od mego gaźnikowego. pozdrawiam To jakiś dziwny egzemplarz na wtrysku ma Twój kumpel, bo u mnie spalanie to przeważnie 6.5-7l, a przy nawet ostrej jeździe nie spalił nigdy więcej niż 8l. Z tego co słyszałem gaźnik łyka nawet ok.10l jak się dobrze odkręca, wiadomo jest jeszcze kwestia regulacji gaźników ale kosztem osiągów. Edytowane 12 Stycznia 2009 przez przemoXX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki1 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Może ktoś coś więcej z forumowiczów napisać o modelu XXa '99 juz na wtrysku 164 KM czyli z nieograniczoną jeszcze mocą? Znajomy jeżdzący na Balckbirdzie juz dłuzszy czas, odradzał mi ten model bo podobno wiecej łyknie paliwa niż te standardowe na wtrysku z mocą 152/154 KM. Dokładnie chodzi mi o ten motocykl http://www.allegro.pl/item527551681_cbr_11...ysku_162km.html witam ja mam xx z 99 roku 121 kw co chcialbys wiezdiec ? jesli chodzi tylko o spalanie to w granicach 7 l/100 km nie ma problemu jak z gaznikami chodzi mi o synchronizacie moto ma imobilajzer czego w gaznikach jeszcze nie bylo ogulnie SUPERMOTO pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Jest to nie możliwe aby wtrysk palił więcej od gaźnika (przy działających poprawnie układach). Mój przy mojej najostrzejszej jeździe nie spalił więcej jak 8 litrów. Ten też wygląda na malowany, dziwny kolor, chyba nieoryginalne naklejki. Ciężko znaleźć oryginalny - szlif sie może zdarzy każdemu. Oryginalne naklejki do XX są strasznie drogie - około 200 zł jedna naklejka więc mało kto kupuje oryginały. Za 300 zł można mieć najlepszej jakości zamienniki naklejek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Witam Mój przy normalnej jeździe pali ok 7-7,5, najmniej spalił po dokładnych wyliczeniach 6,8, najwięcej ok 9,5l przy katowaniu po mieście :D. Mam pytanko który z elementów sprzęgła się zużywa i grzechocze. http://img222.imageshack.us/my.php?image=printli3.jpg pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Obstawiam 2 lub 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manon Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Dzieki za odpowiedzi. Kurcze powiem wam szczerze ze na zdjeciach nie umiem dopatrzec sie jakiś ewentualnych różnic w lakierze to samo sie tyczy naklejek. Czy jest jakas stronka na której są zdjęcia ze wszystkich roczników? Byłoby łatwiej porównać dane roczniki do siebie pod wzgledem lakieru i naklejek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki1 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Dzieki za odpowiedzi. Kurcze powiem wam szczerze ze na zdjeciach nie umiem dopatrzec sie jakiś ewentualnych różnic w lakierze to samo sie tyczy naklejek. Czy jest jakas stronka na której są zdjęcia ze wszystkich roczników? Byłoby łatwiej porównać dane roczniki do siebie pod wzgledem lakieru i naklejek. powiem tak ze znalezieniem moto w stanie orginalnym z tego rocznika bedziesz mial duze problemy moim zdaniem najwazniejsze aby moto nnie bylo pojakiejs kraksie typu nocny dzwon ewentualnie fikolki i nie ruszona zostala rama jezeli jezdzisz na jakims moto to wiesz ze wczesniej czy puzniej cos sie przydazy i to nie koniecznie z twojej winy tak wiec radzil bym zwracac wieksza uwage na stan techniczny niz optyczny moto mozna zawsze pomalowac i dla oka bedzie jak nówka .pozdrawiam i udanego szukania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manon Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 (edytowane) troszku sie już tych jednośladów przewineło przez palce takze napewno sobie nie dam wcisnąć miny do ktorej bede pozniej dokładał. Duzo racji jest w tym zeby nie być az tak nadwrażliwym na delikatne usterki czy zarysowania. Kazdemu sie może zdarzyc parkingówa czy mały szlif :D a komu sie jeszcze nie zdarzyła to podejrzewam ze wszystko przed nim:P Oczywistą rzeczą jest zwrócenie uwagi na typowych handlarzy złomem którzy bedą nam potencjalnym klientom wmawiac ze czarne jest białe a ...wiadomo co powiedział p. Kaczyński:P sorry za off topic. pozdrawiam !!! P.S. Nikt nie zna stronki z rocznikowo pokazanymi Blackbirdami ??? znalazłem :) jakby ktos potrzebował !!! http://www.cbrxx.com/honda-cbr-xx-resource...-blackbird.html hmmm to jest chyba na rynek amerykański. Specyfikacje są podane w galonach:/ Edytowane 13 Stycznia 2009 przez manon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Generalnie gaznikowy model jest ekonomiczniejszy przy spokojnej jezdzie,w ruchu miejskim,itd.Natomiast jezeli dac w pale to jest dokladnie odwrotnie. Mam nadzieje ze to cos wyjasnilo. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 generalnie wtryski wprowadzono po to że mniej jest przy nich pitolenia. są praktycznie bezobsługowe i płynniej oddją moc. z gaźnikami jest sporo więcej zachodu i niestety więcej palą i nie dotyczy to tylko xx,a. jednak moto na dobrze wyregulowanym gaźniku potrafi chodzić tak samo płynnie jak wtryskowiec. wiem co mówie bo wcześniej jeżdżąc zzrem1100 a teraz hajką-szczerze nie czuję żadnej róznicy. mogłem na niskich obrotach odkręcić do maxa i zzr przyspieszał tak samo płynnie jak hajka. nie porównuję mocy bo wiadomo że zzr ma kucy mniej. ale byłem pełen podziwu dla tego motocykla. przy prędkościach stałych i przelotowych około 170 km/h palił mi około5,5-6 litrów na setke. hajka przy tych prędkościach pali minimum litr więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panax1 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 koledzy na jakich oponach xx wychodzi nowy z salonu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemoXX Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 (edytowane) koledzy na jakich oponach xx wychodzi nowy z salonu ?? Cytat z artykułu opisującego XX-a: "W momencie wejścia na rynek dla tego modelu specjalnie opracowano opony Bridgestone BT 57G, ale użytkownicy korzystali też z gum Dunlop D 205F lub D207 oraz Michelin Macadam 90X. Od tego czasu sporo w świecie gumy się zmieniło i można dziś sporo eksperymentować, jeśli jednak tego nie lubicie to szczególne wskazanie dla XX-a pada na Dunlopy." Od czasu kiedy pojawił się ten artykuł minęło już kilka lat i pojawiły się nowe oponki, choćby Michelin Pilot Road 2, Duklop Qualifier, Pirelli Diablo Corsa, Metzeler Z6. Edytowane 15 Stycznia 2009 przez przemoXX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 minęło już kilka lat i pojawiły się nowe oponki, choćby Michelin Pilot Road 2, Duklop Qualifier, Pirelli Diablo Corsa, Metzeler Z6. i nie zapomniec dla tych "calkiem szybkich" wsrod nas; Metzeler M3 (koniecznie z litera C) Michelin Pilot Power (ewtl. Pilot Power 2CT) Ja polecam Metzeler M3 Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoku Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 A ja dla odmiany te drugie :)) I to koniecznie 2CT Smoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Ostatnio jezdzilem na Michelin Pilot Power a teraz road 2ct moje zdanie de drugie lepiej moto sie sklada na nich w zakrety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.