Skocz do zawartości

manon

Forumowicze
  • Postów

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O manon

  • Urodziny 07/09/1980

Informacje profilowe

  • Lubię
    turystyka ,sport, literatura,
  • Skąd
    Rybnik

Osobiste

  • Motocykl
    sprzedany
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6368798
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia manon

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam !!! Dostałem wczoraj maila dotyczącego ogłoszenia sprzedazy Hondy CBR 1100 XX '99 wtrysk (164KM jeszcze). "Cześć Kolego - jeżdże iksem i czytałem Twoje ogłoszenie . Troszkę przesadziłeś z wiedzą o tym motorku - zbionik w tym modelu nigdy nie miał 24 litrów - jak w każdym tylko 14 - nie raz tankowałem - ale to na pewno pomyłka z Twojej strony. pozdrawiam . Maciek" I co takiemu panu odpisac??? :):P:D
  2. zgadzam sie w 100% z tobą . Mam za sobą też jakieś 150 pierwszych km i jestem strasznie zadowolony:) a troszku już tych motorów bylo .
  3. Witam! Jesli piszesz ze w tamtym sezonie było wszystko w porządku z motocyklem to nasuwa się jedna odpowiedz. Coś musiało być spartolone na serwisie. Dobry i zaufany mechanik to naprawde rzadkosc. Z tym olejem to przesadzili. Kazdy podejrzewam nawet laik wie ze zurzyty olej wymienia sie na olej tego samego producenta. W tej kwesti moze zajśc zmiana tylko w przypadku rodzaju tzn gestosci oleju kiedy to chcemy zmienic syntetyka na pólsyntetyka z racji ilości przejechanych kilometrów. Trzeba uważać na te "autoryzowane" serwisy.
  4. troszku sie już tych jednośladów przewineło przez palce takze napewno sobie nie dam wcisnąć miny do ktorej bede pozniej dokładał. Duzo racji jest w tym zeby nie być az tak nadwrażliwym na delikatne usterki czy zarysowania. Kazdemu sie może zdarzyc parkingówa czy mały szlif :D a komu sie jeszcze nie zdarzyła to podejrzewam ze wszystko przed nim:P Oczywistą rzeczą jest zwrócenie uwagi na typowych handlarzy złomem którzy bedą nam potencjalnym klientom wmawiac ze czarne jest białe a ...wiadomo co powiedział p. Kaczyński:P sorry za off topic. pozdrawiam !!! P.S. Nikt nie zna stronki z rocznikowo pokazanymi Blackbirdami ??? znalazłem :) jakby ktos potrzebował !!! http://www.cbrxx.com/honda-cbr-xx-resource...-blackbird.html hmmm to jest chyba na rynek amerykański. Specyfikacje są podane w galonach:/
  5. Dzieki za odpowiedzi. Kurcze powiem wam szczerze ze na zdjeciach nie umiem dopatrzec sie jakiś ewentualnych różnic w lakierze to samo sie tyczy naklejek. Czy jest jakas stronka na której są zdjęcia ze wszystkich roczników? Byłoby łatwiej porównać dane roczniki do siebie pod wzgledem lakieru i naklejek.
  6. Może ktoś coś więcej z forumowiczów napisać o modelu XXa '99 juz na wtrysku 164 KM czyli z nieograniczoną jeszcze mocą? Znajomy jeżdzący na Balckbirdzie juz dłuzszy czas, odradzał mi ten model bo podobno wiecej łyknie paliwa niż te standardowe na wtrysku z mocą 152/154 KM. Dokładnie chodzi mi o ten motocykl http://www.allegro.pl/item527551681_cbr_11...ysku_162km.html A co poweicie o tym ? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1090355 Wydaje mi sie że ten przebieg chyba jest podany w milach a nie w kilometrach?
  7. Kawy raczej nie oszczędzały nigdy na spalaniu. Pamietam jak zx7r paliła mi wybitnie duzo. Nie raz zdarzało sie pchac ninje po pare kilometrów. Honda XXa na tym tle wychodzi chyba najlepiej. Jeśli cena paliwa utzryma sie taka sama do lata to raczej spalanie zx12 nie bedzie az tak odczuwalne. Wiadomo ze te prawie 200 kucyków nie bierze sie z powietrza:)
  8. marcincbr600 chyba masz zapełnioną poczte albo zablokowaną bo nie umię wysłac prywata !! sorry za off topic :notworthy:
  9. Bladego sprzedałem w styczniu 2008 roku za chyba 15500 o ile dobrze pamiętam. Utrzymanie tego sprzeta jest zbliżone z wydatkami jakie miałeś napewno przy CBR 600. Zwazywszy na twój wiek to przypuszczam ze jeszcze nie pracujesz :cool: ? Z tym ze jezdzić szybko ale w miejscach do tego przystosowanych to sie w pełni zgadzam!!! szerokosci zycze
  10. jak dla mnie kolego to trafiłeś w dziesiątke !!! miałem sc33 z 99 i z ręką na sercu do dzisiaj załuje że ją sprzedałem :( . Wspaniała maszyna, bezawaryjna ,masywna wizualniie nie tak jak te nowoczesne anorektyczki ;) duzo pieknych chwil wspominam zwiazanych z tym motorkiem.Duzo juz bylo napisane o tym motorku na forum takze poszukasz i znajdziesz. Mało chyba bylo negatywnych opini. Co do mocy to napewno sobie poradzisz. Hondzia liniowo oddaje moc takze sie nie przejmuj. Przypuszczam ze masz mózg na miejscu i instynkt przetrwania :)Po za tym to nie jest twój pierwszy sprzet takze głowa do góry i kupuj smiało!!! pozdrawiam
  11. Witam posiadaczy juz chyba mozna tak powiedziec kultowego XXa ! Być może dołącze do waszego grona tylko jeszcze troche pobije sie z myślami czy Blackbir czy zx12 . pozdrawiam P.S. Widze medyk84 ze juz znalazłeś swojego naddzwiękowca ?? makanaky ze slaskiego :wink:
  12. hmmm za siedemnascie powiadasz :cool: ???
  13. Witam !!! tak jak chyba 100% uzytkowników fajera na ziemi, ja takze stwierdzam ze jest to wspanialy motocykl i nie widze sensu polemizowania na temat czy gixer jest szybszy czy nie . Dla mnie kiedy jezdziłem sc33 a nastepnie 954 wazne było to ze czułem pod sobą kawał maszyny, na której bezwzględu na rodzaj jazdy czułem sie wyjątkowo. Fajnie było sobie zdawać sprawe z tego ze w kazdej chwili moge odkrecic manetke i poczuc jak wszystko sie budzi do zycia począwszy od silnika a konczywszy na gumie pozostawionej na asfalcie . Miło było sobie pojezdzic na jednym kole tym bardziej ze motor sam sie do tego zabierał.Na koniec komfort w postaci tego ze zawsze dojade bezawaryjnie do celu bo w końcu to Fajer. pozdrawiam
  14. hej !!! mnie tez pork zabiłeś swoim postem ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu :clap: informacje godne zapamietania. RudyXJ na Hayabusie nigdy nie jezdzilem i cieżko jest mi cokolwiek o niej powiedziec sugeruje sie tylko i wyłącznie wyglądem. Napewno jest to kawał dobrej maszyny. Busa jak na mój gust jest troszku za niska i podczas postoju wyglądałbym na niej jak na krześle. Z przodu mi sie podoba ale tył juz nie trafia w moje upodobania :icon_eek: jest to rzecz gustu i wiadomo ze kazdemu podoba sie cos innego. Dlatego wazne jest to co tobie odpowiada. Kawasaki znane juz jest z tego ze konstrukcyjnie jest baardzo skomplikowane. Pamietam jak dobierałem sie do akumulatora w zx6 tce . Najpierw trzebabyło zdjąc tylne siedzenie, odpiąc metalowa klamerkę spinającą plastiki i dopiero było możliwe dojscie do sruby mocującej siedzenie kierowcy. Po sciągnieciu siodełka pozostało jeszcze odkrecenie metalowego wspornika osłaniającego akumulator :icon_rolleyes: W Fireblade SC 33 wystarczy troszke podgiąć krawędzie siedzonka i mamy dostęp do srub. Wymiana w ninji swiec to także wyzsza szkoła jazdy. Wszystko tam jest upchane w jednej kupie. Jest to kwestia wprawy ,zdolnosci manualnych no i oczywiscie odpowiednich narzedzi. Myśle ze Honda na tym tle wychodzi lepiej nie zmusza az do takiego głowkowania. Wydaje mi sie ze Kawa jest troszku drozsza w eksploatacji od XXa. Wspomniane opony to juz rarytas za który trzeba słono "bólić" a załozmy ze zrobie w sezonie 12 tys km to juz wychodzi niezła sumka. Dwuczesciowy filtr powietrza to jakies nieporozumienie. Czy ci goscie co sciagali ten towar nie wiedzieli o tym ??? :rolleyes: Pamietam jak zamawiałem dekiel z alternatora do zx6. Czekałem od kwietnia do lipca. Zapłaciłem 720zeta drozej niz bym zakupil dekiel do 900 RR ten kosztował 450. Moze mam pecha i mieszkam w takim rejonie Polski ze dealer Kawasaki nie dba o klienta. Druga sprawa ze było to cztery lata temu takze moze to juz daleka przeszłosc którą warto zapomniec . Zasieg na pełnym baku tez bardziej przemawia za Blackbirdem . Kurcze ale sie uczepiłem tego ZX 12 jak rzep psiego ogona. Mimo tego narzekania cos mnie ciągnie do tego modelu i własnie nie wiem co . Napewno sylwetka bo jest wspaniała i ... no własnie :bigrazz: chyba sie trzeba na niej przejechać :bigrazz: pozdrawiam W sumie rzecz biorąc pork masz maszynke praktycznie jak nową .Dość sporo tego zrobiłeś przez ten miniony rok. Wiadomo jak sobie poscielesz tak się wyśpisz . Czy lałeś wczesniej full syntetyk???
  15. Witojcie! Dzieki RudyXJ za reaktywacje tematu. Tak sie składa że mam ten sam dylemat co Ty tylko u mnie w gre nie wchodzi Hayka. Jeszcze pare dni temu dałbym sobie głowe uciąc ze nastepnym zakupem bedzie CBR XX-a ale postanowiłem troszku poczytać o zx 12-tce i narobiłem sobie tutaj niezłego bigosu:) Nie czytałem jeszcze artykułów od Kris Biga takze mysle ze moze ułatwi mi to wybór. Za Hondą przemawia małe spalanie przy turystycznej jezdzie, wygodna pozycja kierowcy i pasażera oraz tysiące pochlebnych opinii ,za to za ninją przemawia ładniejsza sylwetka no i takze solidne wykonanie . O mocy tu nie bedę sie rozpisywał bo bym musiał byc chyba Rossim zeby ją w pełni wykorzystać. Trzeba przyznac ze ta zx12 z allegro to ładna perełka. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...