dalton Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 z tego co gdzieś kiedyś wyczytałem to wersja wtryskowa xx-a była już nawet(może testowo) wypuszczona w 98 roku...nawet znalazłem taki unikat na ebayu kiedys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Po bardzo długiej przerwie witam wszystkich, a że długo nie pisałem a poczytałem posty to napisze trochę info i popytam. Xenony - posiadam (barwa 6000K) i świecą zajefajnie, ale kumple mówią że strasznie razi trzeba by sprawdzić co powiedzą na stacji przy ustawieniu może światło sie źle rozprasza jakby nie było lampa nie jest przystosowana do takich newsów. Po wysłuchaniu rad SirAdama zdecydowałem się na zakup sportowego wydechu mam karbony Devila katalizatory są tuż przed kominem i tam pozostały, efekt powalił mnie na kolana dźwięk i wygląd, dzięki Adam teraz XX zaczyna być bardziej sportowy, wcześniej patrząc na tył widziałem dwa je...ne palniki, normalnie kuchnia gazowa, moim zdaniem to projektant dał ciała W salonie Hondy w UK kupiłem boczne naklejki do 2005 tylko plastikowe CBR cena też mnie powaliła na kolana 70 funtów czyli około 300pln, kupiłem też komplet klocków za waszą radą nissin gold i cena panowie 75 funciaków jakieś 340 pln a na allegro wychodziło 450 z przesyłką. Moje pytanie Kto jeździ na Power Commander, mam chęć na Power Commander III USB koszt 1150 zeta więc wole popytać. może ktoś ma i kliknie jak to chodzi. Pozdrawiam Ps z powodu długiej przerwy ja sezonu jeszcze nie skończyłem dalej latam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 efekt powalił mnie na kolana dźwięk i wygląd, dzięki Adam teraz XX zaczyna być bardziej sportowy, ciesze sie ze moglem pomoc. Co do Power Comander, niestety ale nie mam zadnych doswiadczen, zmiana przelozenia wtornego mi wystarczy. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Po bardzo długiej przerwie witam wszystkich, a że długo nie pisałem a poczytałem posty to napisze trochę info i popytam. Xenony - posiadam (barwa 6000K) i świecą zajefajnie, ale kumple mówią że strasznie razi trzeba by sprawdzić co powiedzą na stacji przy ustawieniu może światło sie źle rozprasza jakby nie było lampa nie jest przystosowana do takich newsów. Po wysłuchaniu rad SirAdama zdecydowałem się na zakup sportowego wydechu mam karbony Devila katalizatory są tuż przed kominem i tam pozostały, efekt powalił mnie na kolana dźwięk i wygląd, dzięki Adam teraz XX zaczyna być bardziej sportowy, wcześniej patrząc na tył widziałem dwa je...ne palniki, normalnie kuchnia gazowa, moim zdaniem to projektant dał ciała W salonie Hondy w UK kupiłem boczne naklejki do 2005 tylko plastikowe CBR cena też mnie powaliła na kolana 70 funtów czyli około 300pln, kupiłem też komplet klocków za waszą radą nissin gold i cena panowie 75 funciaków jakieś 340 pln a na allegro wychodziło 450 z przesyłką. Moje pytanie Kto jeździ na Power Commander, mam chęć na Power Commander III USB koszt 1150 zeta więc wole popytać. może ktoś ma i kliknie jak to chodzi. Pozdrawiam Ps z powodu długiej przerwy ja sezonu jeszcze nie skończyłem dalej latam. Rozumiem ze wymieniles tylko koncowki wydechu,w twoim przypadku PC III jest absolutnie zbedny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 (edytowane) ciesze sie ze moglem pomoc. Co do Power Comander, niestety ale nie mam zadnych doswiadczen, zmiana przelozenia wtornego mi wystarczy. Adam Witam. Możesz napisać jaką kombinacje zębatek zastosowałeś? I jaka jest różnica przy przyspieszaniu i o ile zmniejszyła się prędkość maksymalna na poszczególnych biegach... Pozdrawiam Edytowane 12 Grudnia 2008 przez cbrxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Wymienilem tylko przednia z 17 na 16 zebow, a tyl zostawilem tak jak bylo 44. Popularne u nas jest tez 16/46, ale to wydaje mi sie byc juz przesadzone. Ja jestem zadowolony. Co do predkosci, to nie powiem Ci o ile sie zmienilo, bo nigdy sie tym nie interesowalem specjalnie.Jest wystraczajaco, a ze preferuje krete drogi a nie autostrady, to max speed mnie nie interesuje. Raz tylko udalo mi sie moja XX do licznikowych 290 przegonic i musialem sobie odpuscic, strach byl zbyt wielki, to pozostalosci po moim wypadku w 2006 roku. (rozwalilem sie na autostradzie przy 240) Dlatego max speed jest dla mnie nieistotny, wazne jest zeby od dolu "ciagnela" a z tym XX nie ma problemu. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 (edytowane) z tym gaznikiem to nie ja pisalem bo nigdy nie mialem pozdro, z tym wtryskiem nie ma zadnej pomylki w 99 roku bylo przejscie na wtrysk ale jeszcze wersia otwarta 164 km model na wtrysku z ta mocą wychodzil jeszcze w 2000 roku. pozdro Czy ktoś może się orientuje, w jaki sposób rocznik 2000 jest zdławiony do 150 koni, bo w silniku podobno nie ma żadnych zmian, co do roczników młodszych to wydaje mi się że 152 konie to zmiana przełożenia, bo gdzieś wyczytałem że zwiększono moc zmniejszając jednocześnie Vmax, kontaktowałem się z POLand POSITION w Warszawie i raczej się zdecyduję na PC i dostroje to u nich na hamowni, ale bliżej wiosny, dam znać jakie wyszły pomiary. Zapomniałbym, mayki1 ile ci pali X, ciekawe czy nie masz innych wtrysków, i oczywiście dostrojonego do nich kompa Pozdrawiam Edytowane 14 Grudnia 2008 przez TOMAS XX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 silnik jest ten sam. moc zdławiona jest najprawdopodobniej poprzez ustawienie komputera. ponoć wystarczy mały chiptuning czyli wgrać nowy program i możesz zrobić i 180 koni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki1 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Czy ktoś może się orientuje, w jaki sposób rocznik 2000 jest zdławiony do 150 koni, bo w silniku podobno nie ma żadnych zmian, co do roczników młodszych to wydaje mi się że 152 konie to zmiana przełożenia, bo gdzieś wyczytałem że zwiększono moc zmniejszając jednocześnie Vmax, kontaktowałem się z POLand POSITION w Warszawie i raczej się zdecyduję na PC i dostroje to u nich na hamowni, ale bliżej wiosny, dam znać jakie wyszły pomiary. Zapomniałbym, mayki1 ile ci pali X, ciekawe czy nie masz innych wtrysków, i oczywiście dostrojonego do nich kompa Pozdrawiam witam pali ile wleje;] ale tak na prawde to kiedys zalalem do pelna zrobilem 280 km i zapolila sie rezerwa po odkreceniu korka zostalo ok 2 litrów ale takie spalanie wyszlo przy jezdzie do 150 km\h i nie przeciaganu na biegach a tak normalnie czyli powyzej 200 km\h mysle ze ok9 l na 100km ale nie przejmuje sie tym zbytnio bo bezyne mam za free ;] a co do blokowania mocy to wiem ze we Francji byly zmieniane mapy wtrysku i dlawiono xx do ok 72 kw to oklo 100 KM wiec mysle ze zalozenie odpowiedniej mapy wtrysku zalatwia sprawe pozdro;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekk. Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Cześć. Skoro mowa o mocy XX-a ile może mieć koni na dynojetach i z filtrem K&N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Czy ktoś może się orientuje, w jaki sposób rocznik 2000 jest zdławiony do 150 koni, bo w silniku podobno nie ma żadnych zmian, co do roczników młodszych to wydaje mi się że 152 konie to zmiana przełożenia, bo gdzieś wyczytałem że zwiększono moc zmniejszając jednocześnie Vmax, kontaktowałem się z POLand POSITION w Warszawie i raczej się zdecyduję na PC i dostroje to u nich na hamowni, ale bliżej wiosny, dam znać jakie wyszły pomiary. Zapomniałbym, mayki1 ile ci pali X, ciekawe czy nie masz innych wtrysków, i oczywiście dostrojonego do nich kompa Pozdrawiam Jedyna roznica to taka ze Honda w pozniejszych modelach urealnila podawana moc.164 konie to byla wartosc wzieta z kosmosu.Na hamowni Dynojet kreco one 132-135 km bez wzgledu na rocznik,mierzone na tylnym kole oczywiscie. Przynajmniej to dotyczy modeli amerykanskich. Dobry,pelny system z dobrym tuningiem i przelotowa koncowka to dodatkowe 7-9 KM,same przelotowe koncowki bez zmiany kolektora wydechowego to 3-4 KM,"legalne" nie przelotowe koncowki nic nie daja,inny tylko dzwiek i waga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk84 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Wiam wszystkich :) Mam pytanie natury kosmetycznej.Chodzi mi o dopasowanie wypelnien z czachy, a wypelnienim znajdujacym sie miedzy boczna owiewka,a zbiorniem paliwa. Sa one skrecone jedna sruba imbusowa. Zauwazylem, ze ze w xx roznie bywa z dopasowaniem tych 2 elementow. Rzadko pasuja do siebie idealnie. Czesto szczelina miedzy nimi jest nierowna, albo jeden element na skladaniu odstaje od drugiego. U mnie wlasnie tak to wyglada. Moje pytanie dotyczy wlasnie przyczyny. Czy to przypadlosci zwiazane z przeszloscia czaszki??, wypelnienia z roznych sztuk ??, stelarz lampy krzywy moze byc?, a moze da sie to wyregulowac jakis ?? pozdrawiam Medyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Typowa, podzwonowa przypadłość tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk84 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Typowa, podzwonowa przypadłość tego modelu. No ale w czym rzecz ?? w malo dokladnym skrecaniu wszystkiego w calosc ?? czy cos krzywego ?? elementy nie z tego modelu ?? Typowa, podzwonowa przypadłość tego modelu. No ale w czym rzecz ?? w malo dokladnym skrecaniu wszystkiego w calosc ?? czy cos krzywego ?? elementy nie z tego modelu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Rzecz w tym, że jak się coś glebnie i odkształci, to potem idealne spasowanie niektórych elementów jest lekko kłopotliwe ; ) Kwestia też tego czy osoba naprawiająca moto przyłożyła się odpowiednio do pracy. Z tego co piszesz, to ktoś musiał zrobić to na odpiernicz. Przyjrzyj się dokładnie czy czacha patrzy idealnie na wprost względem kierownicy / koła, i czy miejsca mocowania szyby (koło lusterek) nie są jedno wyżej / drugie niżej. Podczas zakupu, zaślepiony nabywca nie zawsze zwraca na to uwagę. Dopiero później wychodzą różne 'kwiatki'. Elementy z innego modelu nie mają tu nic do rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.