Gość Gość Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 witam czy moze orjetuje sie ktoś; wczoraj jechałem motocyklem po tygodniwej przerwie jazda trwała ok pół godz zgasiłem moto i chciałem odpalic po ok 5 min rozrusznik tylko zajeczał skończyło sie na pchaniu pote było ok za kazdym razem palił bez problemu zdarzyło mi się to juz drugi raz moto ma miec nowy akumulator tak bynajmniej mówił poprzedni własciciel Dziekuje za wszystkie podpowiedzi. Też tak miałem czasami po 5 minutowych postojach nie było prądu, zdarzało się to coraz częściej. Winny był regulator napięcia. Akumulator ma już 8 lat oryginalny hondy i jeszcze trzyma prąd. Najpierw sprawdź ładowanie a później akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki1 Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Też tak miałem czasami po 5 minutowych postojach nie było prądu, zdarzało się to coraz częściej. Winny był regulator napięcia. Akumulator ma już 8 lat oryginalny hondy i jeszcze trzyma prąd. Najpierw sprawdź ładowanie a później akumulator.a czy ktoś wie ile kosztuje regulator napiecia do XXa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTBlackbird Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 a czy ktoś wie ile kosztuje regulator napiecia do XXaOk 300 zł w larssonie. Ale jak jest za słabe ładowanie to może być to też przyczyną alternatora. A jaki masz przebieg swojego xx bo jak powyżej 60 to może być to też alternator. W Polsce cena w serwisie wynosi ok 2000zł, natomiast w niemczech można dostać za ok 500zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodziak81 Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Wprewdzie nie uzywam aluminiowych, ale jezeli ktos wedlug zalecen sprawdza cisnienie w oponach regularnie, to raczej nie powinno sie nic zapiec.Ja mam zalozone aluminiowe wentyle "zagiete" o 90° i nakretki z "kwasowki" - bez problemow, a zaworek nie potrafi sie "wcisnac" nawet powyzej 300 km/h.Adam Panowie ( Adam i MTBlackbird) dzięki za podpowiedziDopiero teraz skojarzyłem, że nie mam nawet nakrętki na wentylu a przed zmiana opony była na 100% Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabster Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Witam!Orientuje sie ktoś jakie są fabryczne ustawienia gaźników? (skład mieszanki) i o jakich wartościach są tam dysze?Czeka mnie rozbiórka gaźników. Czy posiada ktoś manuala do "gaźnikowca"? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Czy posiada ktoś manuala do "gaźnikowca"? http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=93720&hl=itd, w odpowiednim dzialejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ścinacz Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Witam Od pewnego czasu zauważylem dziwny szum w silniku w okolicach 3-4tys ,nie ma go w innych zakreskach obrotów Moze to być lancuszek rozrządu? Moto z 98r ma nakulane 48tyś Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTBlackbird Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Witam Od pewnego czasu zauważylem dziwny szum w silniku w okolicach 3-4tys ,nie ma go w innych zakreskach obrotów Moze to być lancuszek rozrządu? Moto z 98r ma nakulane 48tyś Pozdrawiam Może być łańcuszek, a może być tylko napinacz ale jeżeli nie był jeszcze wymieniany łańcuszek to lepiej wymienić i jedno i drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Od pewnego czasu zauważylem dziwny szum w silniku w okolicach 3-4tys ,nie ma go w innych zakreskach obrotów No to zaryzykuje i powiem na 101% ze to jest napinacz lancuszka.Twoja wypowiedz "w okolicach 3000-4000 rpm" daje mi ta pewnosc.U mnie aktualnie jest to samo, dlatego nowy napinach jest juz w drodze.(raczej typowa "przypadlosc" naszego XX) Wymien najpierw napinacz (i raczej z tym nie czekaj), a dopiero wtedy evtl. dalej sie zobaczy, ale recze , ze halas ustapi. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 (edytowane) Siema Jakby ktoś chciał manuala do gaźnikowca to jest tutaj (wymaga rejestracji) http://www.cbrxx.com/honda-cbr-xx-resource...997-1998-a.html Regulator napięcia kosztuje w larssonie 250zł kupowałem ostatnio. Najlepiej pożyczyć od kogoś dobry i sprawdzić żeby nie kupić na próżno, ja sprawdzałem od CBR F4 są prawie takie same.Ps. Widział ktoś ? http://forum.m4e.com/motosports-sportbikes...-blackbird.html Edytowane 21 Lipca 2008 przez ralforlik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Ps. Widział ktoś ? http://forum.m4e.com/motosports-sportbikes...-blackbird.html Po pierwsze;zauwazyles ze ten artykul pochodzi z roku 2003 ?Po drugie;przed rokiem 2010 nie mamy sie co nowej XX spodziewac.Najprawdopodobniej zostanie tak jak pogloski mowia XX i VFR "zlana" w jedno.Co do silnika to nie ma ZADNYCH konkretow !(wszystko to sa narazie tylko pogloski i zyczenia potencjalnych kupcow)Jeden niemiecki redaktor ujal to bardzo trafnie;"miejmy nadzieje ze dotychczasowi uzytkownicy VFR nie dostana "za duzo mocy" a uzytkownicy XX "za malo"Jakby nie bylo, to jednak VFR i XX to sa motocykle ktore celuja w rozne grupy uzytkownikow, chociaz na pozor mogloby sie wydawac inaczej. Czas pokaze. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabster Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Manual ściągniety do gaźnikowca.Jeśli ktoś potrzebuje mogę wysłać na maila. Jeździ ktoś na Dyno-Jet'ach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Czy ktoś może wywalał katalizatory bo jestem ciekaw czy dużo głośniej chodzi, wcześniej ktoś pisał że mocy to nie dodaje, znajomy ma gaźnikowy na seryjnych wydechach i jakoś głosno chodzi nie wiem czy to standart czy może on coś rzeźbił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 (edytowane) @Tomas a poco chcesz wywalac katalizatory ?Nic ci to nie da, a wywalisz kupe kasy w bloto.To wez lepiej i sprzedaj oryginalne kominy, a kup cos bez katow.A co bedzie jak wejda u was takie przepisy jak w Niemczech (Unia) i na kazdym przegladzie beda testowane spaliny ?Moja XX jak np. przekroczy na przegladzie 0,3% CO w spalinach, to nie dostane pieczatki.Przemysl to.Ja mam zalozone BOS-y ale siedza w nich 2 katalizatory.Nie naleze wprawdzie do Greenpace, ale jak moge cos zrobic dla naszej matki natury, to czemu nie. Adam Edytowane 27 Lipca 2008 przez SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Masz racje Adam, a powiedz mi gdzie katalizatory są umieszczone w XX w tłumikach, czy w rurach przed tłumikami, no i wiesz może jak to jest z tym gaźnikowym, w sensie czy maja głośniejszy wydech czy taki sam jak wtrysk, zadowolony jesteś ze Swoich wydechów?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.