mlodziak81 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Witam Niedawno zmieniałem łożyska w główce ramy. Tak jak piszecie przy hamowaniu i na wybojach wyczuwalne były stuki. Wszystko zajęło mi koło 2,5 godz. Co ciekawe, że u mnie pomimo pierścienia zabezpieczającego dwie nakrętki ściągające od góry były poluzowane i stąd te stuki. Łożyska wymieniłem na nowe skoro już takie kupiłem, ale na starych luzów nie było. Sama wymiana jest prosta i dobrze opisana w serwisówce. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panax1 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 witam koledzy nie pali mi sie kontrolka luzu (skrzyni biegow) zeby wymienic zarowke trzeba sciagnac szybe ? nigdy tego nie robilem czekam na odpowiedzi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemoXX Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 witam koledzy nie pali mi sie kontrolka luzu (skrzyni biegow) zeby wymienic zarowke trzeba sciagnac szybe ? nigdy tego nie robilem czekam na odpowiedzi pozdrawiamJeżeli przyczyną jest przepalenie żarówki to tak. Ściągnij szybę i chyba jeszcze wypełnienia pod zegarami, trudny jest dostęp do śrub mocujących zegary, przynajmniej wersja digital. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panax1 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 (edytowane) witam koledzy nie pali mi sie kontrolka luzu (skrzyni biegow) zeby wymienic zarowke trzeba sciagnac szybe ? nigdy tego nie robilem czekam na odpowiedzi pozdrawiamwitam dziekuje za info z kontralka problem zgasl poniewaz dzisiaj rano zaczela dzialac juz drugi raz mi sie to zdarzylo moj xx nieraz ma jakies dziwne objawy z ta elektryka i niemam pojecia co to powoduje moze ma ktos jakis pomysl czy wtyczka jakas luzna czy co pozdrawiam Edytowane 26 Czerwca 2008 przez panax1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayki1 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Ja mam 2.9 przód i tył - tak jak podał producent instrukcji obsługi oraz tak jak znajduje się na nalepce naklejonej na wahaczu po lewej stronie motocyklawitaj z tym podswietlaniem to najprawdopodobniej przełącznik swieteł nie styka a co do predkości to przypadek moze to samo byc przy 80 km/h z tym pulsowaniem to niema strachu poprostu słaba masa.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibixx Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Witam! W, którym miejscu mam szukać termostatu w x-sie, bo chyba zacznę od niego w poszukiwaniu przyczyny grzania sie moto i wyrzucania płynu. Dzisiaj zauważyłem, ż wskazuwka temperatury była na połowie, wiatrak sie jeszcze nie włączył, a po zgaszeni silnika wyrzuciło płyn.!PozdrawiamZIBIxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Witam! W, którym miejscu mam szukać termostatu w x-sie, bo chyba zacznę od niego w poszukiwaniu przyczyny grzania sie moto i wyrzucania płynu. Dzisiaj zauważyłem, ż wskazuwka temperatury była na połowie, wiatrak sie jeszcze nie włączył, a po zgaszeni silnika wyrzuciło płyn.!PozdrawiamZIBIxx Podnies tank do gory, a zobaczysz termostat.Wychodze z zalozenia, ze wiesz jak termostat wyglada. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibixx Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Podnies tank do gory, a zobaczysz termostat.Wychodze z zalozenia, ze wiesz jak termostat wyglada.AdamCzy zbiornik jest montowany tylko na tych śrubach co widać pod siedzeniem, czy jeszcze gdzieś są jakieś śruby? I pytanko jak odłączyć dopływ paliwa? Czy jest zawór, czy trzeba wypalić do reszty? pOZDRAWIAM zibiXX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Czy zbiornik jest montowany tylko na tych śrubach co widać pod siedzeniem, czy jeszcze gdzieś są jakieś śruby? I pytanko jak odłączyć dopływ paliwa? Czy jest zawór, czy trzeba wypalić do reszty? pOZDRAWIAM zibiXX Tak, miedzy tankiem a siedzeniem sa 2 sruby, na przodzie sa tylko 2 gumowe"amortyzatory" (tank lekko w kierunku siedzenia pociagnac i wyjdzie)Zaworu na paliwo nie ma zadnego (we wtrysku) wiec paliwo zjezdzic ile sie da, i potem przy odkrecaniu weza, starac sie tank jak najbardziej pionowo w kierunku kierownicy ustawic(paliwo ucieknie w ta czesc tanku) ale podloz wystarczajaca ilosc szmat zeby wylapac kapiace paliwo (nie da sie tego calkowicie uniknac)Zapamietaj koniecznie, ktory waz na ktory kruciec sie nalezy !!!!!!! Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemoXX Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam! Czy można zdemontować lewy dekiel silnika bez spuszczania oleju? Niestety wczoraj położyłem moto na lewą stronę i chcę podszpachlować i trysnąć dekielek, a olej ma ok 3 tys. przebiegu więc do końca sezonu jeszcze by wystarczył. Podobo się da tylko trzeba przechylić moto na prawą stronę ale do jakiego kąta? Z góry dziękuję za ewentualne porady! Dzięki :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Zgadza sie, poszukaj starej opony z "Malucha" np. i poloz na nia moto.Do jakiego poziomu ?Podejzewam ze ok. 45° powinno wystraczyc.Jedna rade jaka ci moge dac, to nie kombinuj potem z silkonem, albo czym temu podobne, tylko kup zawczasu nowa uszczelke, bo bedziesz mial problemy ze szczelnoscia tego dekla na goracym silnku. (wiem z autopsji) Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 45 stopni to lekka przesada,kilkanascie wystarczy. Podjedz pod sciane prawa strona ,skrec kierownice w lewo,wrzuc bieg,uzyj cos do zakrycia sprzetu z prawej strony zeby sie nie porysowal-np,najlepsza sukienka siostry,zony,itd idealnie do tego sie nadaje, :clap: ,oprzyj sprzet o sciane,poczekaj 10-15 minut i do roboty. Silikon dobrze sie nadaje,trzeba tylko dokladnie wyczyscic powierzchnie stykowe,alkoholem,rozpuszczalnikiem,itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemoXX Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Dzięki za porady, postaram się znaleźć oryginalną uszczelkę, w sobotę jest motobazar w Łodzi to poszukam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mendel Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Witam, ja również mam kłopot z temperaturą w XX. Postanowiłem wymienić płyn w chłodnicy na dedykowany do chłodnic aluminiowych. W związku z tym mam pytanie. Jak należy we własnym zakresie wymienić ten płyn? Czy jest jakiś korek spustowy na dole chłodnicy? Moja napisana po krzyżacku instrukcja mówi jakieś herezje .. a może to nieznajomość "krzyżackiego" ? :icon_twisted: Będę wdzieczyn za sugestię .. pzdrMendel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 na dolnej krawedzi pompy wodnej jest korek spustowy.Nie wyglada koniecznie jak korek, lecz raczej jak normalna sruba M6 z szesciokatnym lbem.Szukaj sruby na samej dolnej krawedzi pompy.Znajdziesz ja ponizej i lekko na prawo, patrzac na alternator. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.