tomekd Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Irydium wytrzymaja o polowe dluzej niz platynowe,czyli na amerykanskiej benzynie okolo 30 tys kilometrow. IMR9C-9H to swieca osiagalna tylko u dealera Hondy,$$$$,ludzie uzywaja zwykle idirium,duzo tansze,przynalmniej tytaj w US. W twoim przypadku przydaloby sie tez sprawdzenie luzu zaworowago,w 95% przypadkow sa one w normie przy tym przebiegu,ale do konca nigdy nie wiadomo.Plus normalna regulacja,synchronizacja gaznikow. Byc moze masz zamontowany Dynojet do gaznikow,ktory ma tendencje do niepotrzebnego wzbogacanie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 (edytowane) Ok dzięki za odpowiedź, dynojetów raczej nie ma bo tak jak pisałem wszystkie śruby wyglądają na nieruszane.Czym dokładnie różnią się te świece obie są do xx. Można IMR9C-9H założyć do rocznika 99. Pytam z ciekawości.http://www.allegro.pl/item329496907_ngk_ir...cbr600_vfr.htmlhttp://www.allegro.pl/item329497660_ngk_la...1100xx_954.html Ps. Ponawiam pytanie jeżeli ktoś chciałby dorobić do pensji, emerytury lub renty :) zapraszam na priv :biggrin: Edytowane 15 Marca 2008 przez ralforlik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 ze stronki NGK:http://www.ngkntk.pl/Ro_ne_oblicza_wiec_za...wyc.1354.0.html według producenta to raczej nie można wstawić IMR9C-9H do rocznika 99:http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&pd=...&h=HONDA&m=1100 prawdopodobnie chodzi o wartość cieplną:http://www.ngkntk.pl/Jak_rozgry1_4ae_kod_NGK.1316.0.html ale cena za świece z aukcji allegro do których linki podałeś jest bardzo atrakcyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Wartosc cieplna jest taka sama.Pierwsza liczba w oznaczeniu to jest wartosc cieplna.Druga to odstep elektrod. IMR,,,,itd to lepsza wersja standardowej swiecy iridium ,ma przyspawane laserem elektrody z iridium,w zwyklej sa one tylko pokryte stope z irydium.Chyba. Inny system oznakowan,ale rzeczy jak srednica i zasieg gwinty sa takie same.Inny ksztalt elektrod,Nie widze powodu dla ktorego nie mozna uzyc ich zamiennie,tzn cr9ehix-9 i imr9c-9h. Cwiczenie na rozgrzanie mozgu http://www.ngksparkplugs.com/docs/tech/partnumberkey.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Pytanko do osób które maja w swoich motocyklach wysoką szybę. Jak z komfortem i z naporem wiatru na kierowcę. Czy warto inwestować w taka szybę. Pytam bo dzisiaj testowałem interkom i trochę dużą szumów jest i buja kaskiem na oryginalnej szybie. Tak na marginesie polecam wszystkim Interkom ALBRECHT. Do 130 można gadać normalnie a kres możliwości to na dzień dzisiejszy 170. Chciałbym poprawić redukcje szumów przez montaż wyższej szyby, np MRA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Wątpie żeby zastosowanie wyższej szyby zmniejszyło redukcję szumów ale nie mówię napewno bo nie testowałem. Osobiście posiadam wyższą szybę givi i różnica w porównaniu ze standardową jest ale nie jakaś kolosalna, głową tak nie majta :D :D tomekd z twojego linku wynika że obie świece mają średnicę 10mm długość gwintu 19mm i są na klucz 16 taką samą wartość cieplną i odstęp między elektrodami więc czemu katalog podaje ze można stosować tylko w modelach od 2001 bardzo dziwne. Może ma ktoś jakąś koncepcję? Nie daje mi to spać :D :D Może dlatego że nowszy motocykl to i nowsza świeca musi być :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Przydatnosc szyby w sumie zalezy od predkosci przelotowych i dystansu do pokonania.Standardowa IMHO nadaja sie do krotkich jazd lub nie szybciej niz 110-120 km/h.Szybciej lub dalej to,przynajmniej w moim przypadku,kark zaczyna bolec.Przez dalej to rozumiem ponad 150-200km. Mialem kiedys Givi,bardzo duza redukcja pedu powietrza,mozna z nia jezdzic z bardzo duzymi predkosciami w duzym komforcie pod warunkiem ze zamontuje sie stopery do uszu.Niestety, przeplyw powietsza jast bardzo turbulentny i halasliwy. Aktualnie mam zamontowana Zero Gravity Double Bubble,ktora jest mniej wiecej pomiedzy standardowa i Givi.Jest mniej skuteczna od Give w redukcji pedu powietrza,ale nie jest taka glosna.Da sie z nia jezdzic z predkosciami 150-160 km/h w duzym komforcie. Dodam tylko ze mam 184 cm wzrostu,informacja taka jest wazna przy ewaluacji szybki,ktos kto jest konusem lub gra w NBA moze miec calkiem inne wrazenia przy takiej samej szybce.Warto o tym pamietac. Co do swiec ,ja bym sie tym nie przejmowal,to nie jest Saab z Trionic gdzie swieca czyta niejako sklad mieszanki poprzez napiecie konieczne do przeskoku iskry i zalozenie czegos 0.001 % innego niz zalecana swieca powoduje ze caly komputer sie chrzani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dioblik Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam Wszystkich XX:) Wlasnie przeczytalem wszystko co tylko mozliwe w temacie Blackbirda na tym forum i nie natrafilem na to co mnie interesuje. Mianowicie doswiadczam bolu w karku i mysle ze jest on zwiazany z pozycja na moto , zastanawiam sie nad podwyzszeniem kierownicy i uzyciem "bar raisers". Na ebayu mozna znalezc produkty firmy genmar ( koszt okolo 80 funtow - nowe) , jednakze podwyzszaja "kierownice" zaledwie o 19 mm. Poradzcie co moglbym zrobic zeby miec lepszy komfort jazdy , bo zamierzam jezdzic naprawde duzo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Jeżeli 18 mm to za mało to kup aluminiowy wałek narysuj rysunek i daj dorobić podwyższenie o taką długość jak Tobie pasuje. Szukając mojego XX-a na trafiłem na kilka ogłoszeń XX-ów z zamontowanymi kierownicami a'la naked. Wtedy będziesz miał wyżej kierownice. Zapodaj linka do e-bay - może komuś się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych16 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Witam Wszystkich XX:) Wlasnie przeczytalem wszystko co tylko mozliwe w temacie Blackbirda na tym forum i nie natrafilem na to co mnie interesuje. Mianowicie doswiadczam bolu w karku i mysle ze jest on zwiazany z pozycja na moto , zastanawiam sie nad podwyzszeniem kierownicy i uzyciem "bar raisers". Na ebayu mozna znalezc produkty firmy genmar ( koszt okolo 80 funtow - nowe) , jednakze podwyzszaja "kierownice" zaledwie o 19 mm. Poradzcie co moglbym zrobic zeby miec lepszy komfort jazdy , bo zamierzam jezdzic naprawde duzo:) Witam Wiem że pasuja końcówki kierownicy od VFR są wyższe widziałem to gdzieś na anglojezycznej stronie xx jak będzie trzeba to Ci znajde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Właśnie mam w ręku gazetę japońską ze zdjęciami nowego XXa. 1300 ccm, 180 koników mocy, całkiem fajny wygląd. Fajnie co? A teraz uwaga - gazetka pochodzi z końca 2000 roku :icon_biggrin: :bigrazz: :). Jak widać skończyło się na planach :( Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 @Paweł takich zdjęć i planów było już wiele, i jak dotąd to nic z tego nie wyszlo,niestety.Poza tym uważam ze Honda najlepiej ze wszystkich strzeże swoje tajemnice.Dowiemy sie jak bedzie wygladac nowy XX wtedy jak Honda bedzie tego chciala.Z czego przypuszczam ze wizja "fuzji" XX i VFR wcale nie jest taka utopijna.Gdzies kiedys wyczytalem ze moglo by to jakos tak wygladac;VFR1200XX.Mi osobiscie marzyłoby sie cos w rodzaju 170 - 180KM i 150Nm, ale by sie jezdzilo........ :D Pozostalo nam tylko czekac. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 To może jakiś skan by się udało zapodać dla szerszego grona ?? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRIDGE Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 (edytowane) To może jakiś skan by się udało zapodać dla szerszego grona ?? :) Oto kilka postaci nowego XX-a: http://cycleposers.com/images/stories/bike...ckbird-2008.jpg http://www.motornet.be/modellen/images/020419_honda.jpg http://i141.photobucket.com/albums/r46/Mot...nda-VFR1200.jpg http://i6.photobucket.com/albums/y215/denn...l/VFR1200_2.jpg Edytowane 17 Marca 2008 przez FRIDGE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur75 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Witam wszystkich posiadaczy i miłośników ;) Na początek się pochwalę - od blisko miesiąca jestem właścicielem srebrnego egzemplarza z 2005 r :)Przebieg jak na ten wiek jest spory (16 kkm) ale udokumentowana przeszłość serwisowa pozwala być raczej spokojna o mechanikę. Niemal ideał, jednak jest jedno "ale" - moto jest po lekkim szlifie, który skończył się uderzeniem górą w próg samochodu (podobno).Po tej przygodzie mój poprzednik dokonał w nim drobnych napraw, wymieniając następujące elementy:- stelaż przedni,- zbiornik paliwa (nie oryginalny),- wydechy (przelotowe no-name),- czacha.Oprócz tego drobne poprawki lakiernicze i wszystko jest prawie "cacy", oprócz kilku drobiazgów które nie dają mi spać :) Wskaźnik paliwa pokazuje "trochę odwrotnie", tzn. jak wleję max to miga rezerwa, po ok. 120 km robi się full a gdy znikną dwie kreski... kończy się paliwo. Co może być przyczyną - pływak w zbiorniku, czy może niewłaściwe podłączenie do wskaźnika? Pewnie da się z tym żyć, ale na razie strasznie mnie to denerwuje. Druga kwestia związana ze zbiornikiem - jaką dokładnie powinien mieć pojemność? W opisach czytałem że ok. 22 lub 23 l (w zależności od rocznika), a tymczasem mnie wyszło ok. 20 l. Niby różnica niewielka, ale... trochę mało km wychodzi pomiędzy tankowaniami (ok. 220).Właśnie, spalanie to kolejna kwestia która mnie zaniepokoiła. Wprawdzie nie było jeszcze warunków żeby nawinąć jakieś konkretne przebiegi (2 zbiorniki), ale przy mojej bardzo spokojnej jeździe (dopiero się poznajemy :D ) te 9/100 to chyba trochę dużo, nie? Czy przyczyną mogą być przelotowe wydechy, czo może to zwyczajnie kwestia regulacji?Co do samych wydechów - tak jak napisałem wcześniej są to przelotowe aluminiowe "nołnejmy" kupione w niemczech na e-bay'u. Dźwięk jest całkiem niezły (chociaż przy prędkościach miejskich trochę łeb urywa) wyglądają też możliwie, ale oczywiście żadnej homologacji nie mają. Czy zastosowanie takich rurek nie jest groźne dla silnika - jakieś wypalanie zaworów itp? Innych, pomniejszych denerwujących mnie drobiazgów nie wymienię bo Was zanudzę :DBędę wdzięczny za Wasze opinie co do moich wątpliwości - bo w końcu muszę się zdecydować: albo będę śmigał takim jaki jest, albo zainwestuję jeszcze kilka tysi w uszlachetnienie mojego nabytku :D Pozdrawiam,A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.