Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

njoyxx możesz powiedzieć gdzie byłeś u tego mechanika w przeważnie wszystko robie sam i nie zaprowadzam do żadnych mechaników ale w tym wypadku chyba muszę bo nie mam pojęcia co zrobić, filtr wymieniłem, a co do mocy to może być trochę mniej bo i tak nie wykorzystuje mocy mam najmocniejsze moto wśród znajomych więc i tak jeżdżę ich tempem.

Hej!

Mi gazniki robil znajomy co ma warsztat,sam jezdzi moto i dlubie w nich.Choc glownie robi samochody.

Dokladnie to nie wiem ile mnei to kosztowalo bo robil jeszcze jakies tam pieroly.No i policzyl mnie tez jak kolege.

Przyznam ze nei do konca jestem zadowolony,wiec wole nei polecac,przepraszam.

Teraz odkladam kase bo mam do wymiany opony,filtry,plyny,naped i chce by dokladnei ktos zbadal moto.No i chce przeregulowac gazniki tak by smigal jak trzeba.

I zamierzam sie z tym zglosic do kolegi Pawla z forum.Sam jest posiadaczem XX i uwazam ze oddam moto w bardzo dobre rece.

 

Panowie, czy Wy już wyprowadziliście swoje X'y z garaży? Ja od czasu zakupu nakręciłem jakieś 315 km'ów :) Dzisiaj też jeździłem od 12 ... było zaje... cie :D))

 

Smoku

 

Ja juz smigalem w styczniu,z 200km zrobilem.Fajnie,ale slisko.

 

Pozdrawiam,M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za odpowiedź a apropo łańcucha jaki lepszy do x-a did 530 ZVM2 110-543zł czy did 530 VM 110-403zł czy warto dopłacać te 150 zł jaka mniej więcej będzie różnica w kilometrach.

 

Ja w zime zrobiłem 250 km :)

pzdr

Edytowane przez ralforlik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za odpowiedź a apropo łańcucha jaki lepszy do x-a did 530 ZVM2 110-543zł czy did 530 VM 110-403zł czy warto dopłacać te 150 zł jaka mniej więcej będzie różnica w kilometrach.

 

Ja w zime zrobiłem 250 km :biggrin:

pzdr

 

Absolutnie,ZVM2 wytrzyma dwa razy wiecej niz VM spoko,VM to jest zwykly O-ring,nie watro brudzic rak moim zdaniem.

 

Moj ostatni ZVM2 przejechal 33k mil,czyli troche ponad 50 tys km,aczkolwiek caly ten przebieg nastapil glownie w ciagu 07 lata,tzn,bardzo malo jezdzenia w deszczu,soli,itd.VM wytrzyma ok. polowe tego,mielem go kiedys w Thunderace,w sumie to nawet troche lzejszy motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie,ZVM2 wytrzyma dwa razy wiecej niz VM spoko,VM to jest zwykly O-ring,nie watro brudzic rak moim zdaniem.

 

Moj ostatni ZVM2 przejechal 33k mil,czyli troche ponad 50 tys km,aczkolwiek caly ten przebieg nastapil glownie w ciagu 07 lata,tzn,bardzo malo jezdzenia w deszczu,soli,itd.VM wytrzyma ok. polowe tego,mielem go kiedys w Thunderace,w sumie to nawet troche lzejszy motocykl.

 

 

tak w woli ścisłości to mi się wydawało, że zwykły o-ring to V, natomiast VM to x-ring już tylko słabszy od ZVM2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja,VM to zwykly X-ring.W takim przypadku moje uwagi dotycza DID V,czyli O-ring.

 

Byc moze oplaca sie zamowic za stanow,nigdy tego nie robilem,nie mama pojecia jaki bylby koszt wysylki.

 

Komplecik z JT zabatkami i ZVM2 lancuch to 183 $ z wysylka do kontynentalnych Stanow.

 

http://www.chaparral-racing.com/Chaparral/...E95B97A7882AAE6

 

 

 

numery czesci to,w przypadku jezeli ten link pojawi sie z pustym shopping cart to

 

312-2557 (pokazuje w okienku ZVM,ale otrzymasz Zloty ZVM2,po prostu tego nikt nie uaktualnil)

 

JT339-17

 

JT302-45

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Louis dostaniecie komplet za ok. 170 euro.

A przy okazji proponuje zmienic przednia zebatke z 17 zebow na 16, maszyna ma lepsze kopyto, poprostu lepiej sie jezdzi.

Warte sprobowania.

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

Panowie właśnie dziś obudziłem mojego sprzęta ze snu zimowego i coś jest nie "halo" mianowicie.

-Zapalił i chodził jakby na 3 cylindrach jak mu dałem więcej gazu gdzieś tak pow 5 tys miałem wrażenie jakby cylinder zaczynał haczyć.

Jak chodził to jedyn kolektor wydechowy był wyraźnie chłodniejszy więc pomyślałem świece szlak trafił,niestety wymiana świecy (miałem starą wymienioną w zeszłym sezonie ) nie pomogła.

Dałem mu ostro w palnik i nadal cylinder jakby dołączał powyżej 5,6 tys

Pytanie co jest nie tak czy szlak trafił moduł? ale wtedy chyba by nie działały dwa cylindry tak jak trzeba.

Zaznaczę że przed zimą motocykl normalnie zakończył sezon a zimą wymieniałem jedynie filtr powietrza .

Co jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...