Smoku Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Panowie, czy Wy już wyprowadziliście swoje X'y z garaży? Ja od czasu zakupu nakręciłem jakieś 315 km'ów :icon_mrgreen: Dzisiaj też jeździłem od 12 ... było zaje... cie :buttrock:)) Smoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 XX gaźnikowy tyle pali i trzeba się z tym oswoić ;). Mój łyka 8 litrów. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njoyXX Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 njoyxx możesz powiedzieć gdzie byłeś u tego mechanika w przeważnie wszystko robie sam i nie zaprowadzam do żadnych mechaników ale w tym wypadku chyba muszę bo nie mam pojęcia co zrobić, filtr wymieniłem, a co do mocy to może być trochę mniej bo i tak nie wykorzystuje mocy mam najmocniejsze moto wśród znajomych więc i tak jeżdżę ich tempem.Hej!Mi gazniki robil znajomy co ma warsztat,sam jezdzi moto i dlubie w nich.Choc glownie robi samochody.Dokladnie to nie wiem ile mnei to kosztowalo bo robil jeszcze jakies tam pieroly.No i policzyl mnie tez jak kolege.Przyznam ze nei do konca jestem zadowolony,wiec wole nei polecac,przepraszam.Teraz odkladam kase bo mam do wymiany opony,filtry,plyny,naped i chce by dokladnei ktos zbadal moto.No i chce przeregulowac gazniki tak by smigal jak trzeba.I zamierzam sie z tym zglosic do kolegi Pawla z forum.Sam jest posiadaczem XX i uwazam ze oddam moto w bardzo dobre rece. Panowie, czy Wy już wyprowadziliście swoje X'y z garaży? Ja od czasu zakupu nakręciłem jakieś 315 km'ów :) Dzisiaj też jeździłem od 12 ... było zaje... cie :D)) Smoku Ja juz smigalem w styczniu,z 200km zrobilem.Fajnie,ale slisko. Pozdrawiam,M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 (edytowane) Ok dzięki za odpowiedź a apropo łańcucha jaki lepszy do x-a did 530 ZVM2 110-543zł czy did 530 VM 110-403zł czy warto dopłacać te 150 zł jaka mniej więcej będzie różnica w kilometrach. Ja w zime zrobiłem 250 km :)pzdr Edytowane 23 Lutego 2008 przez ralforlik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 na serwis zapraszam :icon_question:, już niedługo startujemy :flesje:. A co do łańcucha - do XX opłaca się zainwestować w ZVM2, przy tej mocy i masie motocykla będzie to dobra inwestycja. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Ok dzięki za odpowiedź a apropo łańcucha jaki lepszy do x-a did 530 ZVM2 110-543zł czy did 530 VM 110-403zł czy warto dopłacać te 150 zł jaka mniej więcej będzie różnica w kilometrach. Ja w zime zrobiłem 250 km :biggrin:pzdr Absolutnie,ZVM2 wytrzyma dwa razy wiecej niz VM spoko,VM to jest zwykly O-ring,nie watro brudzic rak moim zdaniem. Moj ostatni ZVM2 przejechal 33k mil,czyli troche ponad 50 tys km,aczkolwiek caly ten przebieg nastapil glownie w ciagu 07 lata,tzn,bardzo malo jezdzenia w deszczu,soli,itd.VM wytrzyma ok. polowe tego,mielem go kiedys w Thunderace,w sumie to nawet troche lzejszy motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Absolutnie,ZVM2 wytrzyma dwa razy wiecej niz VM spoko,VM to jest zwykly O-ring,nie watro brudzic rak moim zdaniem. Moj ostatni ZVM2 przejechal 33k mil,czyli troche ponad 50 tys km,aczkolwiek caly ten przebieg nastapil glownie w ciagu 07 lata,tzn,bardzo malo jezdzenia w deszczu,soli,itd.VM wytrzyma ok. polowe tego,mielem go kiedys w Thunderace,w sumie to nawet troche lzejszy motocykl. tak w woli ścisłości to mi się wydawało, że zwykły o-ring to V, natomiast VM to x-ring już tylko słabszy od ZVM2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Dokładnie vm to też x-ring tylko że wzmocniony a zvm to też x-ring tylko że super wzmocniony. Może ktoś załatwić taniej kompletny napęd bo 650 zł to tragedia :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 650 za kompletny napęd (z zębatkami) z łańcuchem ZVM2 to nie jest jakaś szaleńcza cena. Muszę to jeszcze dokładnie sprawdzić, bo teraz tak z pamięci strzelam :icon_razz: Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTBlackbird Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 A możecie powiedzieć gdzie macie taki sklep, bo ja na razie znalazłem za 720zł łańcuch did zmv2 i zębatki sunstar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Racja,VM to zwykly X-ring.W takim przypadku moje uwagi dotycza DID V,czyli O-ring. Byc moze oplaca sie zamowic za stanow,nigdy tego nie robilem,nie mama pojecia jaki bylby koszt wysylki. Komplecik z JT zabatkami i ZVM2 lancuch to 183 $ z wysylka do kontynentalnych Stanow. http://www.chaparral-racing.com/Chaparral/...E95B97A7882AAE6 numery czesci to,w przypadku jezeli ten link pojawi sie z pustym shopping cart to 312-2557 (pokazuje w okienku ZVM,ale otrzymasz Zloty ZVM2,po prostu tego nikt nie uaktualnil) JT339-17 JT302-45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 U Louis dostaniecie komplet za ok. 170 euro.A przy okazji proponuje zmienic przednia zebatke z 17 zebow na 16, maszyna ma lepsze kopyto, poprostu lepiej sie jezdzi.Warte sprobowania. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralforlik Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Właśnie może napisał by ktoś jeszcze jak się jeździ z mniejszą zębatką z przodu bo stoję przed kupnem napędu i może bym sobie kupił mniejszą. ps. na ścigaczu jest za 650zł zvm + zębatki Jt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych16 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Witam wszystkich Panowie właśnie dziś obudziłem mojego sprzęta ze snu zimowego i coś jest nie "halo" mianowicie.-Zapalił i chodził jakby na 3 cylindrach jak mu dałem więcej gazu gdzieś tak pow 5 tys miałem wrażenie jakby cylinder zaczynał haczyć. Jak chodził to jedyn kolektor wydechowy był wyraźnie chłodniejszy więc pomyślałem świece szlak trafił,niestety wymiana świecy (miałem starą wymienioną w zeszłym sezonie ) nie pomogła. Dałem mu ostro w palnik i nadal cylinder jakby dołączał powyżej 5,6 tys Pytanie co jest nie tak czy szlak trafił moduł? ale wtedy chyba by nie działały dwa cylindry tak jak trzeba.Zaznaczę że przed zimą motocykl normalnie zakończył sezon a zimą wymieniałem jedynie filtr powietrza . Co jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Napisz czy to jest gaznikowa, czy na wtrysku wersja.Jezeli gaznikowa, to spusciles paliwo z komor plywaka ? Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.