panax1 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 koledzy moze jakies spotkanko xx w przyszlym roku ? ja akurat jestem z bydgoszczy moze jest tu ktos z bydzi lub pobliza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssmolen Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 kolego z tego co przeszukałem forum, to takich pomysłów było co najmniej kilka. Ja jestem z Mławy i też chętnie bym się spotkał, tylko nie wiem czy to wypali. Posiadaczem XX-a jestem od roku i wymiana doświadczeń to bardzo dobry pomysł. Trzeba o tym poważnie momyśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha56 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Mam pytanie do posiadaczy CBR 1100 XX: czy kierownica, lusterko z modelu 1997 pasują do modelu 2002? Tomek tak pasują, tak samo jak czacha i lampa, szyba stelaż pod zegary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Może mocowaniami tak ale kształtem już nie . nie mogę teraz tak na szybko znaleść strony na której były pokazane różnice. Oprócz owiewki inny jest tez bak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnycbr Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Witam. Nie wiem czy juz ktos poruszal temat; pewnie wiekszosc z Was juz wie, ze Blackbird nie doczekal swojego nastepcy, tak samo jak i my z reszta :( . Piszcie co myslicie o nowej vfr1200. Zdecyduje sie ktos na przesiadke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 jest temat o vfr, proszę tam pisać jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manon Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam !!! Dostałem wczoraj maila dotyczącego ogłoszenia sprzedazy Hondy CBR 1100 XX '99 wtrysk (164KM jeszcze). "Cześć Kolego - jeżdże iksem i czytałem Twoje ogłoszenie . Troszkę przesadziłeś z wiedzą o tym motorku - zbionik w tym modelu nigdy nie miał 24 litrów - jak w każdym tylko 14 - nie raz tankowałem - ale to na pewno pomyłka z Twojej strony. pozdrawiam . Maciek" I co takiemu panu odpisac??? :):P:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 I co takiemu panu odpisac??? ..ze nie musi tankowac po przejechaniu 200 km, bo w zbiorniku jest jeszcze paliwo na nastepne 100 - 150 km. A jak nie wierzy, to niech otworzy bak i poswieci sobie zapalniczka :icon_twisted: Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssmolen Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Mam zamontowany zestaw, który można zamontować również do samochodu (czyli 2 xenony + 2 przetwornice). Nie ma sensu przepłacać za "specjalny" zestaw do motocykla bo to jest ten sam zestaw co do samochodu tylko rozdzielony na 1 xenon+1 przetwornica plus doliczone ok 30 PLN za chwyt marketingowy że niby specjalnie do motocykla (xenon+przetwornica która mi została będzie jako części zamienne jak by się coś stało). Są też zestawy z cieńszymi/mniejszymi przetwornicami (dużo droższe) ale jeśli chodzi o miejsce do montażu w naszych XX jest go pod dostatkiem i nie ma sensu wyrzucać pieniędzy. Jeśli mogę doradzić to nie kupuj xenona o wyższej barwie temperaturowej niż 6000K (można jeszcze założyć 4300K). Wyższe wartości mają raczej znaczenie tuningowe a nie użytkowe. Więcej info na temat xenonów ja znalazłem na: http://www.xenonowe.pl/warto-wiedziec Zestawy można wybrać na ALLEGRO w różnych cenach i od różnych producentów. FRIDGE skoro jeden zalega Ci w garażu to może dogadamy się i zakupię od Ciebie tą sztukę. Jestem z Mławy więc do Płocka mam 100km i brata który częst tam bywa. Przy okazji może zobacze jak to jest zamontowane u Ciebie. Daj znać jak się na to zapatrujesz Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 "Cześć Kolego - jeżdże iksem i czytałem Twoje ogłoszenie . Troszkę przesadziłeś z wiedzą o tym motorku - zbionik w tym modelu nigdy nie miał 24 litrów - jak w każdym tylko 14 - nie raz tankowałem - ale to na pewno pomyłka z Twojej strony. pozdrawiam . Maciek" I co takiemu panu odpisac??? :):P:D Niech wezmie sobie magnes z lodowki i sprawdzi ile ma szpachli na baku bo prawdopodobnie bak mial tak powyginany ze nawaili jej z 5 kg i jego pojemnosc sie zmniejszyla :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Witam. Mam pytanie względem stukającego kosza sprzęgłowego. Wiem że ten typ tak ma, itd. Ale co konkretnie tam stuka, co należy wymienić żeby przestało. Szukałem odpowiedzi w necie, ale nic nie znalazłem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Ale co konkretnie tam stuka, co należy wymienić żeby przestało. Wymienic komplet, kosz i tarcze, ale daj se spokoj - wymienisz i po 5 tys. kilometrow znowu zacznie stukac. Nie warta skorka wyprawki. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Witam. Mam pytanie względem stukającego kosza sprzęgłowego. Wiem że ten typ tak ma, itd. Ale co konkretnie tam stuka, co należy wymienić żeby przestało. Szukałem odpowiedzi w necie, ale nic nie znalazłem. Pozdrawiam. Przewaznie przyczyna halasliwego sprzegla jest po prostu rozlegulowany silnik.Silnik ktory bardzo nierowna pracuje na wolnych obrotach bedzia mial halasliwe sprzeglo. Zrob dobry tune up,luzy zaworowe,nowe swiece,zsynchronizowane przepustnice/gazniki ( nie wiem jaki masz model),obroty biegu jalowego na odpowiednim poziomie ( Ok. 1100 obr/min) i ten halas zapewne zniknie. Inna sprawa na ktora nalezy zwrocic uwage to regulacja walkow wywazajacych. Pewny jestes ze to sprzeglo halasuje a nie napinacz lancucha rozrzadu ? To drugie duzo,duzo bardziej prawdopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Witam. Dzięki za zainteresowanie, być może rozwiążemy ten problem raz na zawsze. Generalnie jest to napewno sprzęgło, jak wcisnę dzwignie sprzęgła, silnik chodzi jak pszczółka. Najmocniej stuka, podczas uruchamiania silnika, gdy silnik jest zimny. Jeżeli odpalam ze wciśniętym sprzęgłem, i pozwolę mu trochę tak popracować to po puszczenu sprzęgla jest O.K. Kolega ma CBR 900 i u niego jest zdecydowanie ciszej, nawet na rozgrzanym silniku. Co chodzi o olej to jezdzę na castrolu 10W50. Gdzieś wczesniej słyszałem o regulacji wałków wyrównażających, gdzie znajdę instrukcję jak je ustawić? Mój XX jest na gaźnikach. I najważniejsze dla mnie pytanie który z elementów sprzęgła stuka i na czym polega jego uszkodzenie. Pod tym linkiem jest rysunek sprzęgła, które to elementy: http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...sa%3DN%26um%3D1 Pozdrawiam Darek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 W tym wypadku bylaby to czesc #2.Przy inspekcji nalezy zwrocic uwage na stan rowkow w ktorych siedza wypusty tarcz hamulcowych,( aczkolwiek one nie maja nic wspolnego z halasem ktory opisujesz),stan polaczen nitowanych i sprezyn z tylu tej czesci. Luzy na nitach czy tez sprezynach powoduja niejako telepanie sie i wpadanie w rezonans elementow sprzegla podczas pracy na biegu jalowym. Jezeli jest ta czesc w dobrym stanie to ja bym to olal,moze i sprzeglo jest glosne ale na pewno w dalszym ciagu duzo cichsze niz w Ducati. :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.