zbyhu Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Yo! http://zbyhu1.republika.pl/xx1.jpg http://zbyhu1.republika.pl/xx2.jpg Kody bledow do CBR XX z lat 99-02. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 (edytowane) sebaxll a czy to mruganie jest bardzo równomierne czy raczej przypadkowe ? Jak włączasz światła to nie jest gorzej, tzn. silnk zaczyna przerywać , nie wkręca sie ? Jezeli tak, to w wiązce przewodów po lewej stronie moto, pod siedzeniem , zaraz za zbiornikiem ale jezscze przed reglem jest ukryta wielka kostka spinająca masy ze sobą. NAjprawdopodobniej bedzie totalnie skorodowana , trza to upierdolić i wszystko porządnie polutować , zaizolować i scalić z wiązką elektryczną. Edytowane 8 Października 2009 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaxll Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Yo! http://zbyhu1.republika.pl/xx1.jpg http://zbyhu1.republika.pl/xx2.jpg Kody bledow do CBR XX z lat 99-02. Pzdr O wielkie dzięki dzisiaj będę szperał. Pozdro. sebaxll a czy to mruganie jest bardzo równomierne czy raczej przypadkowe ? Jak włączasz światła to nie jest gorzej, tzn. silnk zaczyna przerywać , nie wkręca sie ? Jezeli tak, to w wiązce przewodów po lewej stronie moto, pod siedzeniem , zaraz za zbiornikiem ale jezscze przed reglem jest ukryta wielka kostka spinająca masy ze sobą. NAjprawdopodobniej bedzie totalnie skorodowana , trza to upierdolić i wszystko porządnie polutować , zaizolować i scalić z wiązką elektryczną. hejka Janosik. Mrugnęcia są stałe i pojawiają się oczywiście po rozłożeniu stopki bocznej co jakieś 3-4 sek. Wcześniej tj. przed wymianą filtra powietrza moto potrafiło z wyższych obrotów tj. 5-6 tyś zgasnąć jak włączyłem sprzęgło ale po wymianie wszystko działa poprawnie tylko mnie wk.... te palenie się kontkolki FI. To o czym mówisz to może też być wina regulatora napięciz które często padają w xsach. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaxll Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Witam wszystkich. Właśnie mam mały problem ze swoim XXsem. Otórz co jaki czas zapala mi się kontrolka FI i wymróguje mi kod ale nie bardzo wiem jaki to kod. Czy ktoś może orientuje się w tym temacie jaki to kod( przerwa między mrógnięciami 3-4sek. i cały czas mróga). Z góry dzięki. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssmolen Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Ja mam zamontowany xenon (tylko na światła tzw. krótkie) i mówiąc krótko - XX w standardzie ma dobre światła ale po zamontowaniu xenonu różnica jest kolosalna - widoczność poprawia się 100 %. Dla samochodów jesteś bardzo widoczny zarówno w nocy jak i w dzień (dzięki czemu poprawia się bezpieczeństwo). A żeby nie oślepiać kierowców z naprzeciwka trzeba tylko dobrze ustawić światła i nie oślepiają (sprawdzone w praktyce). Także ze swojej strony polecam w 100%. Wielkie dzięki za pomoc. Chodzi mi właśnie o posiadaczy xenona w swoim moto bo z teorii to wszyscy mają różne zdanie, ale chodzi mi właśnie o użytkowników. A jaki zestaw masz zamontowany?? Specjalnie do moto czy od jakiegoś innego auta?? Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Witam wszystkich. Właśnie mam mały problem ze swoim XXsem. Otórz co jaki czas zapala mi się kontrolka FI i wymróguje mi kod ale nie bardzo wiem jaki to kod. Czy ktoś może orientuje się w tym temacie jaki to kod( przerwa między mrógnięciami 3-4sek. i cały czas mróga). Z góry dzięki. Pozdro. 2 strony wcześniej Czy ktoś może mi podać jak odczytać kody błędów SC35(na wtrysku jeszcze ze starymi zegarami). Nigdzie nie mogę znaleźć. Podczas jazdy zapala mi się kontrolka FI. Na początku lata też miałem tan problem ale było to spowodowane brakiem ładowania,wymieniłem regulator i było OK.Jednak parę dni temu znowu się zaczęła palić. Ładowanie raczej jest sprawdzałem miernikiem oprócz obr biegu jałowego jest ok 14,7. I widać po reflektorze(po zwiększeniu obrotów świeci troszkę jaśniej ) Zauważyłem że jak kontrolka FI się zapali to podczas postoju gdy silnik pracuje i rozłożymy boczną nóżkę to kontrolka FI zaczyna mrugać.Chyba trzy razy potem dłuższa przerwa i znowu mruga-przerwa i.t.d. Pomóżcie!!! To w koncu ile razy to mruga ? Dlugie mrugniecie liczy sie jako 10,np,dlugie,krotkie krotkie to 12 itd . Patent z nozka jest sluszny o ile blad w danym momencie blad wystepuje. Jezeli chcesz odczytac z pamieci kompa to najpierw musisz zlokalizowac "nieuzyta" zlaczke ktora znajduje sie pod zadupkiem w okolicy tylnych switel,tam przy glownym compie. Musisz ja zmostkowac a nastepnie przekrec kluczyk do pozycji ON,bez odpalania sprzeta.O ile jest jakis blad w pamieci ECU to lampka od FI zacznie mrugac.Policz to i badziemy sie zastanawiac dalej. A więc sprawa wygląda tak po zapaleniu się kontrolki FI zatrzymałem się-luz-stopka-DWA DŁUGIE I PIĘĆ KRÓTKICH.Zgasiłem moto i dalej parę razy tak samo i mignięcia zawsze takie same.Czyli jak dobrze zrozumiałem to kod 25. Jest jeszcze możliwość że przed wymianą regulatora to był ten sam błąd tylko przy jego wymianie moto stało bez regulatora parę dni.Może komputer się zresetował i jakiś czas nie wyświetlał błędu.A może się mylę. 25 ? pisze ze to czujnik spalania stukowego.Zapewne luzna zlaczka. Znajduje on sie w bloku silnika,pod zbiornikiem,w okolicach cylindrow 2 i 3 mniej wiecej na wysokosci napinacza lancucha rozrzadu i ponizej czujnika temperatury cieczy w bloku. Wielkie dzięki. Sprawdzę i przeczyszczę wtyczkę.Oprócz tego zmienię stację,może to wina kiepskiego paliwa a ostatnio tankowałem zawsze na tej samej. pzdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha56 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 wymieniał ktoś cały płyn w XX?? możecie krok po kroku opisać jak to zrobic?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRIDGE Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Wielkie dzięki za pomoc. Chodzi mi właśnie o posiadaczy xenona w swoim moto bo z teorii to wszyscy mają różne zdanie, ale chodzi mi właśnie o użytkowników. A jaki zestaw masz zamontowany?? Specjalnie do moto czy od jakiegoś innego auta?? Dzięki za pomoc Mam zamontowany zestaw, który można zamontować również do samochodu (czyli 2 xenony + 2 przetwornice). Nie ma sensu przepłacać za "specjalny" zestaw do motocykla bo to jest ten sam zestaw co do samochodu tylko rozdzielony na 1 xenon+1 przetwornica plus doliczone ok 30 PLN za chwyt marketingowy że niby specjalnie do motocykla (xenon+przetwornica która mi została będzie jako części zamienne jak by się coś stało). Są też zestawy z cieńszymi/mniejszymi przetwornicami (dużo droższe) ale jeśli chodzi o miejsce do montażu w naszych XX jest go pod dostatkiem i nie ma sensu wyrzucać pieniędzy. Jeśli mogę doradzić to nie kupuj xenona o wyższej barwie temperaturowej niż 6000K (można jeszcze założyć 4300K). Wyższe wartości mają raczej znaczenie tuningowe a nie użytkowe. Więcej info na temat xenonów ja znalazłem na: http://www.xenonowe.pl/warto-wiedziec Zestawy można wybrać na ALLEGRO w różnych cenach i od różnych producentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssmolen Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Kolega wcześniej pisał, że światła w XX-sie są bardzo dobre i sam nie zdecydował się na zmianę. Pisał też o granicy światła i cienia, że czegoś takiego nie uraczę i dodatkowo oślepiam innych. Z tym oślepianiem to przesada bo i tak jak jestem na trasie to jadę na długich, ale zastanawia mnie czy ten ksenon nie będzie świecił po drzewach. Jak to sprawdza się w praktyce na drodze?? Pozdrawiam Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hansklos_1 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Kolega wcześniej pisał, że światła w XX-sie są bardzo dobre i sam nie zdecydował się na zmianę. Pisał też o granicy światła i cienia, że czegoś takiego nie uraczę i dodatkowo oślepiam innych. Z tym oślepianiem to przesada bo i tak jak jestem na trasie to jadę na długich, ale zastanawia mnie czy ten ksenon nie będzie świecił po drzewach. Jak to sprawdza się w praktyce na drodze?? Pozdrawiam Artur bo kolego nie raczył zamontować i sprawdzić... granica światła i cienia jest widoczna, przed motocyklem jest dużo jaśniej a światła nie świecą po drzewach... ważne jest żeby zamontować żarnik taki sam jaką mamy żarówkę (np H1 na xenon H1), widziałem debili którzy montowali oryginalnego xenona samochodowego w miejsce tradycyjnej żarówki w tedy będzie wszędzie świecić tylko nie na drogę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopi800 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Mam pytanie do posiadaczy CBR 1100 XX: czy kierownica, lusterko z modelu 1997 pasują do modelu 2002? Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavcioxx Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Koledzy jaki regulator napiecia polecacie do modelu 2000? Moge zalozyc taki ktory nie ma 8 przewodow a 7 (tzn nie ma czarnego)? A moze cos innego? Podzielcie sie doswiadczeniami w tym temacie. Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Regulator od R1,bylo to poruszane kilka razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavcioxx Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Dzięki za odpowiedź odnośnie regulatora, dziś dla sprawdzenia założyłem sprawny regler od VFR 800 i lipa, za mały prąd. Pomierzyłem alternator międzyfazowo i 17-18 V jest na jałowym, przy ok 3000 jest ok 20-21 V. Nie wiem czy to dobre napięcie. Sprawdzę jak jest w maszynie kumpla rocznik 2002. Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Dzięki za odpowiedź odnośnie regulatora, dziś dla sprawdzenia założyłem sprawny regler od VFR 800 i lipa, za mały prąd. Pomierzyłem alternator międzyfazowo i 17-18 V jest na jałowym, przy ok 3000 jest ok 20-21 V. Nie wiem czy to dobre napięcie. Sprawdzę jak jest w maszynie kumpla rocznik 2002. Paweł Między fazowo powinno być ok. 70 V zmiennego. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.