Skocz do zawartości

hansklos_1

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O hansklos_1

  • Urodziny 12/22/1976

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 1100 X-4
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Skoczów/Cieszyn

Osiągnięcia hansklos_1

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. cześć nie wiem czy ktoś już tak miał ale mam pytanie i problem... nie miałem tego wcześniej rano jak zapalam motor silnik nie chce trzymać wolnych obrotów, wygląda tak jak by wysiadł któryś z czujników od temperatury (nie wiem ile ich jest) i silnik po zapaleniu wyłącza ssanie... jak ~1minutki przytrzymam gaz ~1500obr i delikatnie puszczę obroty są na ~500obr a silnik się dusi i po chwili gaśnie... przestaje gasnąć i obroty rosną jak temperatura wyskoczy na ~64stopnie i w górę... pozdrawiam tomek...
  2. no tak znów ktoś łączy tarcze hamulcowe ze sprzęgłem... sprzęgło słychać na samym początku uruchomienia silnika bo praca jego jest nierówna, po paru sekundach jak silnik złapie równe obroty wszystko wraca do normy...
  3. bo kolego nie raczył zamontować i sprawdzić... granica światła i cienia jest widoczna, przed motocyklem jest dużo jaśniej a światła nie świecą po drzewach... ważne jest żeby zamontować żarnik taki sam jaką mamy żarówkę (np H1 na xenon H1), widziałem debili którzy montowali oryginalnego xenona samochodowego w miejsce tradycyjnej żarówki w tedy będzie wszędzie świecić tylko nie na drogę...
  4. pewnie dobrze myślałeś a źle napisałeś... nie ma problemu z zapalaniem motorka czy auta z pożyczonego prądu... ale nie pożyczaj prądu z motorka do innego motorka a co gorsza do auta... w całym motorku nie ma takiego odbiornika prądu który pobiera tyle prądu co rozrusznik, jeżeli pożyczasz komuś prąd z akumulatora to regulator może tego nie wytrzymać i się sypnąć... jeżeli ktoś Ci pożycza z innego akumulatora to co się może stać jak regulator i tak nie pracuje bo silnik masz zgaszony, trzeba tylko pamiętać że po zapaleniu trzeba zaraz odpiąć dodatkowy akumulator... a i jeszcze jedno jak ładujecie akumulator prostownikiem to warto rozłączyć klemry... pozdrawiam...
  5. jesteś mechanikiem czy wiesz to z doświadczenia?? równie dobrze można powiedzieć po co wymieniać olej po 12000 kilometrów skoro mozna po 20 lub 30000km ważne żeby był olej... olej warto sprawdzać nie tylko po to czy widac go na bagnecie ale również po to czy go ubywa i po ilu kilometrach trzeba znów dolewać... wyobraź sobie że jedziesz gdzieś dalej i nie wiedziałeś że silnik olej Ci bierze w połowie drogi zapala się kontrolka i :notworthy: do silnika żeby w ogóle wałem obrócił... możesz nie wymieniać filtra powietrza możesz olać świece ale nigdy nie zaniedbuj oleju...
  6. w moim wentylator się włącza przy 101stopni i bardzo ładnie schładza do 95stopni... wymieniłem płyn w chłodnicy który temperaturę wrzenia ma przy 130 stopniach (na razi największą miałem 115stopni)...
  7. że co rok to wiedziałem ale właśnie troszkę się zakręciłem z tym 6000km czy 12000km... dzięki za informację teraz na temat wymiany i sprawdzania oleju w tym temacie to chyba wszystko... ale mam pytanie odnośnie licznika (szukałem po postach ale nie znalazłem): jest tam taki przycisk obok kontrolki chyba imobilajzera (chyba tak się to pisze) do czego on konkretnie jest?? czy jest możliwość zmiany wyświetlania przebiegu z mil na kilometry (prędkość zmieniłem na kilometry) ?? wiem że FVR to ma ale czy jest możliwość zmiany wyświetlacza temperatury silnika na temperaturę otoczenia ?? pozdrawiam i dzięki za odpowiedź...
  8. przebieg nie całe 50tyś km więc do wymiany poszedł napinacz razem z łańcuszkiem... dałem do sprawdzenia przód i okazało się że lekko dostały lagi (nie do zobaczenia gołym okiem) dopiero jak rozebrali cały przód to wyszło na jaw... nic więcej nie robiłem (opony prawie nówki 2007rok nie zdarte...), napęd nie naciągnięty (jak go brałem był przed zielonym znaczkiem na naciągu) klocki powinny wystarczyć do końca sezonu (nie wiem jak szybko się zdzierają) olej (podstawa), płyn w chłodnicy (na wszelki wypadek), muszę jeszcze wymienić płyn hamulcowy (nie wiem kiedy był wymieniany) ale końcówek jest tyle że muszę dokładnie wszystko pooglądać żeby czegoś nie spier... wszystkie owiewki są całe nie połamane, prawa jest tylko porysowana (ale gość musiał się ślizgnąć po trawie bo nie ma żadnych głębokich rys) tłumik na łączeniu z katalizatorem ma ryski... reszta wszystko OK... zrobiłem już nim w tym roku~2000km i na razie jeździ (olej cały czas w normie) a właśnie mam pytanie wszędzie na forum piszecie że olej się wymienia co 6000km... w instrukcji obsługi jaką znalazłem jest podane że wymiana co 12000km... hmmmm... zalany mam olejem CASTROL POWER 1 RECING pełny syntetyk 10w 50...
  9. hmmmmmm... powiem że mnie zaskoczyłeś pytaniem... :eek: ale zgadza się... :clap: gdzieś się spotkaliśmy?? :cool:
  10. i po temacie... :biggrin: a tak przy okazji: ma na imię Tomek (hansklos_1) mieszkam na południu Polski (rejon Cieszyna) w zeszłym roku drogą kupna nabyłem XX 2004 rok...
  11. nie no spoko zwróciłem tylko uwagę bo skierowałeś kolegę na stronę do tyłu gdzie nic nie jest napisane o dokładnym sprawdzeniu (przynajmniej jak ja bym to przeczytał to za Chiny bym nie wiedział o co chodzi) tylko jak to robi kolega Marshall... jeżeli ktoś zna się na mechanice to nie widzę problemu ale widać że kolo tak sobie a chce się dowiedzieć jak co rano sprawdzić olej w motorku zważywszy że mu coś tam go ubywa(ma CBR 1100 xx bo ja w poprzednim BANDIT 1200 miałem z prawej strony okienko w którym co rano mogłem sprawdzić olej)...
  12. będę upierdliwy... w którym miejscu jest napisane jak sprawdzić olej na podstawce centralnej czy na kołach?? kolega Marshall napisał jak on to robi co w cale nie znaczy że dobrze... w żadnym miejscu nie jest napisane że przed sprawdzeniem trzeba najpierw wytrzeć bagnet do sucha i ponownie go wkręcić żeby pomiar był wiarygodny... i jeszcze jedna sprawa, oleju nigdy nie powinno być więcej niż na miarce jest wskaźnik max i odwrotnie nie mniej niż minimum (po coś to jest napisane)... pozdrawiam hansklos_1
  13. z tego co piszesz wynika że ty po przyjeździe wykręcasz bagnet i stwierdzasz że jest mokry :bigrazz: najpierw trzeba go wytrzeć później wkręcić a następnie znów wykręcić i wtedy masz wiarygodny pomiar... po za tym nie wiem jak reszta ale ja nie sprawdzam oleju na centralnej podpórce tylko jak stoi na kołach bo wtedy silnik jest w pozycji w jakiej pracuje... w serwisie jak byłem jeszcze z poprzednim motorem (BANDIT 1200) również sprawdzał olej na motocyklu stojącym na ziemi... a tak nawiasem mówiąc jak ty wyjeżdżasz z garażu stwierdzając rano że bagnet jest suchy?? :biggrin: pozdrawiam hansklos_1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...