YAGO Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 No! wreszcie znalazlem czas na zabranie sie troche za prace przy motocyklu :crossy: i naturalnie mam mase pytan i troche zdjec: zdjolem kolektory wydechowe i poswiecilem sobie latarka w celu sprawdzenia stanu i zauwazylem cos takiego: http://img211.imageshack.us/img211/5200/wyciekcd2.jpg czy to jest wyciek? bo na to mi wyglada... czy jest powazny? zdemonotowalem tez gaznik w celu sprawdzenia i czysczenia, mozecie mi powiedziec jak to najlepiej zrobic? na co zwracac uwage? czy moge go wlozyc do myjki ultradzwiekowej oczywiscie po zdemontowaniu czesci elementow? Do czego sluzy ten uklad w gazniku? http://img235.imageshack.us/img235/9296/gaznikid3.jpg jest tam mala membrana i iglica, polaczone wezykiem ktorego otwor jest tuz przed kruccem ssacym. mam pewne doswiadczenei w mechanice ale to moj pierwszy japoneic i pierwsze 4T w zyciu wiec nie we wszystkim sie orjetuje..... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Na fotce wyraźnie widoczna nieszczelność na prowadnicy zaworowej z powodu przegrzania uszczelniacza na prowadnicy. Element łatwy do wymiany , trzeba tylko zrobić to dokładnie aby oprawić go symetrycznie a przy okazji wypada rozfrezować kanał wylotowy aż do uszczelki kolektora aby pozbyć się niepotrzebnego progu.Mała gumowa membranka z boku gaźnika to urządzenie wzbogacające mieszankę paliwowo-powietrzną podczas gwałtownych przyspieszeń. Wypada przez zimę dokupić nowy komplet wraz ze sprężyną i go wymienić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 1 fotka wygląda mi na nieszczelny uszczelniacz zaworowy, 2ga nie jestem pewien ale to może być tzw pompka przyspieszająca, wzbogaca mieszankę przy gwałtownym dodaniu gazu.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Na fotce wyraźnie widoczna nieszczelność na prowadnicy zaworowej z powodu przegrzania uszczelniacza na prowadnicy. Element łatwy do wymiany , trzeba tylko zrobić to dokładnie aby oprawić go symetrycznie a przy okazji wypada rozfrezować kanał wylotowy aż do uszczelki kolektora aby pozbyć się niepotrzebnego progu.Mała gumowa membranka z boku gaźnika to urządzenie wzbogacające mieszankę paliwowo-powietrzną podczas gwałtownych przyspieszeń. Wypada przez zimę dokupić nowy komplet wraz ze sprężyną i go wymienić. czy wymiana tego uszczelniacza jest konieczna?, bo bedzie sie to wiazalo ze zdejmowaniem glowicy jak sadze... co do elementow gaznika to zorjetuje sie jak z dostepnoscia i kosztami, tam sa dwa kanaly ktore ida w gore, jeden jest dosc brudny... czy ten system ma jakis wplyw na prace silnika na wolnych obrotach? miedzy innymi w gazniku doszukuje sie przyczyny plywajacych obrotow, neiznalalzem zadnych zanieczyszczen na dyszach Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Do wymiany uszczelniaczy niekoniecznie musisz zdejmować głowicę.Jeżeli masz dostęp do myjki ultradźwiękowej to koniecznie skorzystaj a membrankę dokupisz w sklepie KLASA. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Ta membranka to zawor air-cut, ktory ma za zadanie przeciwdzialac strzelania w wydech po zamknieciu przepustnicy, poprostu jak zamkniemy gwaltownie przepustnice na wysokich obrotach to otwiera sie ten zawor i pozwala opasc membranie z iglica na dol by nie podawala mieszanki.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 nie jest to czasem zaworek odcinajacy dawke paliwa podczas hamowania silnikiem ?? pompka przyspieszajaca współpracowała by raczej z przepustnica, w sensie miała by połaczenie mechaniczne a nie podciśnieniowe(zbyt wolne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 (edytowane) Do wymiany uszczelniaczy niekoniecznie musisz zdejmować głowicę.Jeżeli masz dostęp do myjki ultradźwiękowej to koniecznie skorzystaj a membrankę dokupisz w sklepie KLASA. przegladam servisowke i wyglada na to ze do wymainy uszczelniacza trzeba zjac glowice i zdemontowac zawor, jesli piotrze znasz inny sposob ktory nie wymaga zdejmowania glowicy i wyciagania zaworu to bede wdzieczny jesli opiszesz w jak to zrobic, napewnoo nei tylko mi sie przyda; ten zaworek w gazniku to tzw. air-cut ? niestety na stronie kalsy go nie widze i w larssonie rowniez go nie widze wiec cos czuje ze zostanie tylko kochany diler.... Ta membranka to zawor air-cut, ktory ma za zadanie przeciwdzialac strzelania w wydech po zamknieciu przepustnicy, poprostu jak zamkniemy gwaltownie przepustnice na wysokich obrotach to otwiera sie ten zawor i pozwala opasc membranie z iglica na dol by nie podawala mieszanki.Pozdro oblukalem dokladnie i zawor dostarcza paliwo poprzez srednia dysze pod membrane przepustnicy, jasli chozi o stan zaworka i sprezyne to wyglada jak nowe, jesli chodzi o sam zawor to wyglada tak: http://www.sklep1.larsson.pl/ImageResize.a...18.jpg&size=400tyle ze w moim przypadku neima tego malego elementu ktory mi wyglada na jakas uszczelke Edytowane 15 Grudnia 2007 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Do wymiany uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy wystarczy dorobić z korpusu starej świecy przelotkę umożliwiającą doprowadzenie sprężonego powietrza do cylindra zakładając że zawory są szczelne.Podajesz ze zbiornika powietrze po ciśnieniem 6 atm i rozpinasz zabezpieczenie na zaworze, usuwasz stary uszczelniacz i montujesz nowy a potem zakładasz z powrotem sprężyny i zabezpieczenia.Membranka powinna być dostępna w Larssonie , niestety nie mam aktualnego katalogu.Jeżeli nie występuje w katalogu to pozostaje dealer. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 (edytowane) kurde cos czuje ze bez oddania moto do warsztatu sie nie obedzie... piotrze czy twoim zdaniem uszczelniacz kwalifikuje sie bezwzglednie do wymiany? silnik nie dymi i spalanie oleju jest w normie, tyle ze stal przez 2 miesiace nie ruszany.... Edytowane 15 Grudnia 2007 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 ten maly element to jest oring ktory mocuje sie w pokrywie tego zaworu bo idzie tamtendy jakis kanalik ale widze ze u ciebie nie ma czegos takiego wiec chyba nie ma tego elementu, zobacz na fiszkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Ten uszczelniacz to nie koniec świata. Co do brania oleju to podejżawam że głownie sprzęt przykopci po postoju gdy olej troche pokapie po nieszczelnym zaworze a za zuzycie oleju odpowiada tłok-pierścienie- cylinder. Osobiście proponuje ci znąć głowice i pozbyć się tego czarnego nagaru, bo w tym momencie sprzęt jest zduszony a widać że troche tam tego siedzi. Przy okazji powymieniasz uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 oblukalem dokladnie i zawor dostarcza paliwo poprzez srednia dysze pod membrane przepustnicy, jasli chozi o stan zaworka i sprezyne to wyglada jak nowe, jesli chodzi o sam zawor to wyglada tak: http://www.sklep1.larsson.pl/ImageResize.a...18.jpg&size=400tyle ze w moim przypadku neima tego malego elementu ktory mi wyglada na jakas uszczelke Ten zaworek wygląda wręcz identycznie jak pompka przyspieszacza w gaźniku HD. Ten mały element to o-rign pokrywki pod która kryje sie ta membranka. U mnie ten o-ring był K.O. więc dorobiłem takie cos metodą własnoręczną. W sumie to i tak odłączyłem całkowicie ta pompkę od przepustnicy bo tylko pluła paliwem w gardziel a pozytku żadnego. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 gurim to albo jestes jakis dziwny jezeli twierdzisz ze pompka przyspieszajaca nic nie dawala (przeciez ona diametralnie zmienia wejscie silnika na obroty) albo poprostu nie potrafisz jej ustawic. Pozdro PS jaki to gaznik mikuni HSR czy jakis keihina?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Co do głowicy, to ja bym ją zdjął i zregenerował. Wymienił uszczelniacze, przefrezował gniazda, wymienił uszczelkę (jeśli to konieczne to lekko wyrównał płaszczyznę głowicy) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.