Skocz do zawartości

ciezko pali na cieplo


kamil89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jest taki problem w 7mce ze nie pali jak jest ciepla (odrazu mowie ze nie w tej co chcem sprzedac tylko w innej). A wiec moto jest z 96r przebieg okolo 40tys km.

OBJAWY:

Moto lata normlanie mocy ma tyle co powinno byc ale jak sie je zgasi na cieplym silniku to pozniej ma problem zaskoczyc. Trzeba odczekac kilka minut no kilkanascie zeby zapalila. Czasami od krecenia pada aku a moto nie odpala. Czasami jest tak jakby juz zalapywalo ale nie zaskakuje. Dzieje sie tak tylko na cieplym silniku.

Odrazu mowie ze zaden pzrewod paliwowy nie jest zagiety i swiece maja dobra iskre. Mial ktos to w swojej 7mce??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za bogata mieszanka tzn?? w singlach to wiedzialem jak zmienic sklad mieszanki (ktorymi srubkami pokrecic zeby bylo ok) a tutaj to jedyne co to umiem z takich rzeczy to synchro zrobic ale skladu mieszanki nie umiem;/;/ ktorymi srobkami sie tu kreci??

Edytowane przez kamil89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za bogata mieszanka tzn?? w singlach to wiedzialem jak zmienic sklad mieszanki (ktorymi srubkami pokrecic zeby bylo ok) a tutaj to jedyne co to umiem z takich rzeczy to synchro zrobic ale skladu mieszanki nie umiem;/;/ ktorymi srobkami sie tu kreci??

 

Nic nie kręć. Najpierw sprawdź czy świece , ktore siedzą mają prawidłową wartośc cieplną. Porównaj z katalogiem lub serwisówką. Jeśli jeździsz teraz przy niskich temperaturach wstaw cieplejsze świece.

Wyczyść lub wymień filtr powietrza.

Dopiero jak to nic nie pomoże to pojedź do serwisu a sam nic nie grzeb przy gaźnikach jak nie wiesz jak to wyregulować. Szkody będą więcej kosztować niz serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposób doraźny to "dokręcić" manetkę podczas odpalania. Tak jakbyś chciał zamknąć gaz. Czasami pomaga - ale to sposób doraźny. Przyczyna jest głębiej, jak koldzy piszą - pewnie mieszanka.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za bogata mieszanka tzn?? w singlach to wiedzialem jak zmienic sklad mieszanki (ktorymi srubkami pokrecic zeby bylo ok) a tutaj to jedyne co to umiem z takich rzeczy to synchro zrobic ale skladu mieszanki nie umiem;/;/ ktorymi srobkami sie tu kreci??

 

Nic strasznego nie zrobisz jak sprawdzisz ilość wykręconych obrotów śrubek składu mieszanki. Nie wiem jak jest w ZX7, ale przeważnie śrubki są od tylnej strony na dole w zagłębieniu. Zobacz w danych serwisowych o ile obrotów mają być wykręcone. Wkręć i policz ilość obrotów ( w każdym gaźniku musi być tak samo ). Jeżeli masz oryginalny tłumik i filtr, wykręć o tyle obrotów co piszą w serwisówce. Jak nie będzie efektu, ustaw tak jak było i popatrz do zaworów.

 

A jeszcze przypomniało mi się :crossy: U kumpla było bardzo podobnie, a powodem był przgrzewający się od silnika moduł zapłonowy ( chyba miał pękniętą obudowę ). Owinął do dodatkowo grubą warstwą izolatki i jest po problemie. Nie wiem gdzie w twojej Kawie jest przykręcony, czy może się nagrzewać.

 

Pzdr.

Edytowane przez jacek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudne zapalanie na cieplo moze byc oznaka za slabego akumulatora ( oprocz wszystkiego co powyzej koledzy napisali ).

Rozrusznik bedzie krecil, ale na iskre juz pradu nie starcza, jako ze opory przeplywu wzrastaja na cieplym silniku.

Radze sprawdzic miernikiem jakie napiecie daje aku z wylaczonym silnikiem i wlaczonym swiatlem glownym.

Potem sprawdzic ile daje na wlaczonym swietle przy wlaczonym silniku na wolnych i przy 5 tys obrotow.

Pamietaj ze tylko pomiary przy wlaczonym swietle sie licza - aku musi byc obciazone.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Moze cos w tym jest Adam ale ja jednak polemizowalbym i w swojim doswiadczeniu raczej spotykam odwrotne przypadki czyli rozrusznik juz nie kreci a prad jeszcze jest na wszystko inne. To jest odbiornik ktory konsumuje najwiecej pradu. Rozumiem o co Ci chodzi kiedy akumulator obciazymy rozrusznikiem moze nie mamy wystarczajacego pradu na przeskok iskry i....

Widze tu jedyne sensowne rozwiazanie - popchnac maszyne jesli odpali to wina po stronie pradu jesli nie to to do czego i ja sie przychylam - zawory...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o prąd, może nie być dobrego styku w jakiejś kostce ( np przy module ). Tak jak pisał Adam, gdy ciepły są większe opory przepływu prądu. Miałem podobnie w aucie. Jak był zimny palił ok, gdy złapał temperaturę rozrusznik nie kręcił. Powodem był lużny kabel na rozruszniku. Jeżeli jest zły styk w którejś z kostek, na pych też nie zapali, ale spróbować trzeba. Pomierz prąd gdy slnik ciepły, przeczyść styki, jeżeli ok, to bierz się za zawory.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...