Skocz do zawartości

Problem z ustawieniem motoru na gaźnikach K68


Zyjo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To chyba nie jest problem zrobić fotki i wkleić na 4um.

Wszyscy chcą zobaczyć ten cud rosyjskiej techniki a przy okazji podpowiedzą która śrubka do czego.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klikasz i masz, gaźnik K 68 Pekar:

 

1. Widok od strony kolektora ssącego

http://img171.imageshack.us/img171/4828/obraz345uy3.jpg

 

2. Widok z boku

http://img171.imageshack.us/img171/6380/obraz346jh3.jpg

 

3.Widok od strony filtra powietrza

http://img502.imageshack.us/img502/5607/obraz347ka5.jpg

 

4. Wewnątrz gardzieli po lewej stronie widać stożkowe zkończenie poziomej śruby. Można nią unosić/opuszczać przepustnicę.

http://img502.imageshack.us/img502/1707/obraz348if2.jpg

 

Gaźnik jest niemal identyczny jak poprzedniki, ciekawa jest okrągła przepustnica, chodzi ładnie suwliwie. Pływaki plastikowe. Regulacja składu śrubą powietrza (pionową), czyli tak jak w poprzednikach. Fabrycznie dysza główna rozmiar 190, dysza wolnych 55.

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"ural_zgora Napisano 18 grudzień 2007 - 21:58

No pewno ze ma"

 

Jeśli ma to gdzie te śruby bo ja mam tylko dwie, jedna powietrze druga paliwo.

Chyba, że mam wyjątkowe gaźniki K68

 

Poziomo śruba jest od regulacji wysokości przepustnicy a pionowa od składu mieszanki na jałowych obrotach.

O tą informację chodziło (bo już się trochę pogubiłem)?

 

Ja mam Kartechy, niby to samo, ale np.: pływaki już delikatnie inne i nie da się ich zamiennie stosować.

Edytowane przez gobert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej kupować k-68 firmy PYRKAR czy jakoś tak. Dużo moich znajomych na tym śmiga i mój ojciec i ja zresztą. PYRKary występują w dwóch wersjach, z teflonową przepustnicą i chromowaną. Bierzcie teflonową, jakoś lepiej się sprawdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziomo śruba jest od regulacji wysokości przepustnicy a pionowa od składu mieszanki na jałowych obrotach.

O tą informację chodziło (bo już się trochę pogubiłem)?

 

Pionowa sruba regulujesz ilosc powietrza na wolnych, a nie mieszanki.

Pomysl z podnoszeniem przepustnicy sruba pozioma uwazam za sredni, ale pewnie wyszlo to jako uproszczenie odlewu korpusu gaznika.

Zdjecie mocno mi pomogly w uswiadomieniu sobie co jest co w tym gazniku - dzieki Pastor.

Caly moj opis jak najbardziej pasuje do tych gaznikow, jako ze stosuje go do ustawiania moich Amali, ktore rowniez maja regulacje powietrza na wolnych, tyle ze zgrabniejsze sa od tych K68 zdziebko.

Czyli odpuszczamy calkowicie linki, wykrecamy srube pozioma tak zeby przepustnica oparla sie na jej czubku i po uruchomieniu silnika staramy sie doprowadzic do utrzymania wolnych obrotow sruba powietrza ( pionowa ).

 

PYRKary występują w dwóch wersjach, z teflonową przepustnicą i chromowaną. Bierzcie teflonową, jakoś lepiej się sprawdza.

 

Teflon duzo latwiej sie wyciera, jak przepustnica zlapie luzy to stracisz wolne obroty, ja wole chrom.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Adamie co do tych przepustnic to się nie zgodze, one są stalowe tylko pokrywane teflonem albo chromem na podkładzie miedzi jak pamiętam.

A co do wycierania to chrom na podkładzie miedzi ma twardośc max 2000HB a teflon grubo ponad, jak mnie pamięć nie myli z wykładów. Więc jest troszke na odwrót akurat w tych przepustnicach. I to akurat każdy zauważył że te chromowane się szybciej wyrabiają, przynajmniej ruskie.

 

Wiadomo że chrom nakładany pożoonnie i w zakladach renomowanych będzie o niebo lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze bardzo.

Stosuje sie w gaznikach zamiennie 2 rozwiazania, regulacja ilosci mieszanki przy stalym powietrzu ( dysza powietrza o stalym przelocie ), lub regulacja ilosci powietrza przy stalej ilosci dostarczonego paliwa ( dysza paliwa o stalym przelocie ). W obu wypadkach sruba z uszczelnieniem i sprezyna zmniejsza swiatlo kanalu powietrznego, lub paliwowego - tyle ze przy ukladzie regulacji powietrza wkrecanie sruby wzbogaca mieszanke, a przy ukladzie regulacji ilosci mieszanki - zubaza.

Ot i cala filozofia :biggrin:

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SKORO DYSKUSJA SIE SKONCZYŁA TO TAK DLA JAJ ZAMIESZCZAM DANE TEGO GAZNICZKA W KOLORZE I PO ANGIELSKIEMU......MOŻE KTOŚ JESZCZE SOBIE POOGLĄDA..

http://www.curtperedina.com/files/K68Adjustment.pdf

 

COSIK JESZCZE MA SZANOWNA W I L D

POZDRAWLIAJU

Edytowane przez Grzykrzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...