eminex Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Witam na początku sezonu który odbiega właśnie końca kupiłem kawasaki zx6r z 97 roku. Mam problem który zaczoł sie mniej wiecej miesiąc temu po zakończeniu sezonu. Motorek nie chce odpalać rozrusznik kreci wszystko wyglada ok tylko nie chce odburzyć. podejrzewam ze to pąpka paliwa, tylko nie za bardzo wiem gdzie ona jest, czy jest jakos do czegos podłaczona, czy jest tam jakis filtr? moze miał ktoś taki problem? oczekuje na pomoc. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eminex Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 (edytowane) Witam na początku sezonu który dobiega właśnie końca kupiłem kawasaki zx6r z 97 roku. Mam problem który zaczął sie mniej wiecej miesiąc temu po zakończeniu sezonu. Motorek nie chce odpalać rozrusznik kręci wszystko wyglada ok tylko nie chce odburzyć. podejrzewam ze to pąpka paliwa, tylko nie za bardzo wiem gdzie ona jest, czy jest jakos do czegos podłączona, czy jest tam jakis filtr? moze miał ktoś taki problem? oczekuje na pomoc. :icon_razz:NIKT NIE WIE O CO CHODZI??????????? Edytowane 28 Listopada 2007 przez eminex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 nie widziałem i nie słyszałem ale tak wytłumacze na chłopski rozum;] Prześledź dokładnie przewód paliwa itp. mozliwe ze pompka jest w baku jak juz mówiłem raczej takich nowszych maszyn nie ogladałem jeszcze. Pozatym sprawdź na poczatek czy jest iskra, jak wygladaja świece itp. Zaczynaj od rzeczy najbardziej błachej i taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Tak jest. Najlepiej zaczac od soprawdzenia iskry na swiecach. jesli jest, trzeba zajac sie paliwem. Nie wiem gdzie w ZX jest pompa paliwa, ale pzresliedz gdzie prowadzi przewod paliwa z baku. Oczywiscie jesli nie jest ona w baku, ale nie sadze. Ja swoja pompe sprawdzalem przykladajac palce do jej przewodow paliwowych kiedy podlaczalem ja do aku. wyraznie czuc ze zasysa jesli jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eminex Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Tak jest. Najlepiej zaczac od soprawdzenia iskry na swiecach. jesli jest, trzeba zajac sie paliwem. Nie wiem gdzie w ZX jest pompa paliwa, ale pzresliedz gdzie prowadzi przewod paliwa z baku. Oczywiscie jesli nie jest ona w baku, ale nie sadze. Ja swoja pompe sprawdzalem przykladajac palce do jej przewodow paliwowych kiedy podlaczalem ja do aku. wyraznie czuc ze zasysa jesli jest OK.Iskre sprawdzałem -- jest. Odpalając go codziennie nie ma problemu,ale po dwóch, trzech... dniach postoju nie chce odpalić. Wygląda to tak jakby pompa czy jakiś zawór nie trzymał paliwa i zchodziło by ono z gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Zawor czy pompa paliwa jest pomiedzy bakiem a gaznikam. Wiec tedy paliwo z gaznikow nie ucieka. Moze te praoblemy z odpalaniem masz przez ssanie albo zbyt niski poziom paliwa w gaznikach. Oczywiscie uzywasz ssania przy odpalaniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 gdyby pompa była padnieta to najpewniej miałbys pojeżdzone;] rozruch zimnego silnika hmm.... tu nawet spreżenie, stan świec czy ustawienie luzu zaworowego ma duze znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eminex Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Muszę moto rozebrać i będe szukał. Silnik napewno jest dobry ( przejechane 16 tyś. Pompka jest dobra (200 km/godz i jeszcze ciągnie czyli jej wydajność jest OK). Latem odpala bez sania,zimą oczywiście na saniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quaad Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Witam mam taki problem w 6tce 98r kiedy odpalam zimne moto odpala mi za pierwszym razem natomiast kiedy silnik jest ciepły tudzież gorący i wyłączę go na chwile to potem mam problem z odpaleniem, muszę go trochę pomęczyć żeby zagadał i nie bardzo wiem czemu tak sie dzieje oraz co z tym zrobić ...Moto jest po czyszczeniu i regulacji gaźników wymianie świec itd itp podobno sprawę powinna załatwić wymiana aku ...Miał ktoś z was podobny problem ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Sprawdz na poczatek jaki masz kolor swiec - czy nie sa zakopcone ? Spalanie masz w normie ?Czy jest jakas roznica gdy odpalasz bez gazu z gazem, pozniej na cwierc, polowa ? Czy to wszystko jedno ? czy moto przy duzym obciazeniu, wyzszych predkosciach silnik nie przerywa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quaad Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 no świece są ok spalanie wydaje mi sie tez w normie choć przyznam ze ostatnio nie zwracałem na to zbytniej uwagi, moto odpalam zawsze bez gazu chyba ze jest zimny i stal kilka dni wtedy podciągam trochę ssanie natomiast problem pojawia sie kiedy silnik jest ciepły bądź gorący ...czasem załapie za pierwszym razem ale najczęściej muszę go trochę ponękać żeby zagadał co jest dość uciążliwe :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Tak jak Koledzy podpowiadają-zacznij od świec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 no świece są ok spalanie wydaje mi sie tez w normie choć przyznam ze ostatnio nie zwracałem na to zbytniej uwagi, moto odpalam zawsze bez gazu chyba ze jest zimny i stal kilka dni wtedy podciągam trochę ssanie natomiast problem pojawia sie kiedy silnik jest ciepły bądź gorący ...czasem załapie za pierwszym razem ale najczęściej muszę go trochę ponękać żeby zagadał co jest dość uciążliwe :icon_razz: Moim zdaniem masz za bogato wyregulowane gażniki lub brudny filtr powietrza. Powoduje to na goracym silniku zalewanie swiec i problem z rozruchem. Na zimnym silniku jest ok bo bogatsza mieszanka jest wtedy konieczna do odpalenia. Być moze masz za wysoki poziom paliwa w gaźnikach.Na swiecach w takim przypadku będzie ciemny osad , czasem czarna sadza lub ciemny brąz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 A ja bym zaczął od akumulatora - pod warunkiem, że wszystko inne masz ok (gaźniki, zawory, świece). Miałem taki sam problem w mojej byłej 6 - przy czym u mnie często w ogóle sprzęt nie chciał odpalić jak był gorący (z guzika, bo na pych od razu) i właśnie zmiana aku na nowe pomogła. Problem zniknął jak ręką odjął. Szukałem informacji na ten temat na zagranicznych forach i oporne odpalanie na ciepło to dość często występujący problem w tym sprzęcie. Przyczyn tego zjawiska nie znam, ale jako rozwiązanie wielu polecało właśnie zmianę akumulatora na nowy. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Oczywiscie ze to problem elektryki, nie gaznikow i wielokrotnie juz o tym pisalem.Sprawdz czy aku ma dobra pojemnosc, potem czy dalej jest w dobrym stanie ( ladujesz i po naladowaniu mierzysz napiecie przy zapalonych swiatlach i zgaszonym silniku, a pozniej po minucie powtarzasz pomiar ). Jak napiecie szybko spadnie ponizej 12V to jest kiepsko.Ostatni pomiar to ladowanie mierzone na klemach aku z apalonym swiatlem.Przyczyna problemow jest wzrost oporow przejscia energii elektrycznej na goracym silniku, czyli rowniez stan instalacji, masowania i lacznikow sie liczy.Warto przejrzec, oczyscic i nasmarowac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.