Skocz do zawartości

problem z odpaleniem


kawon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

gdy postoi nie odpalana(honda cbr600f2) tak ok 2 miesiecy to jest problem z odpalaniem tzn odpali ale bardzo ciezko jej to przychodziodpali i dosłownie po 3 sek zgasnie i tak z dwa trzy razy pozniej jest ok i chodzi normalnie.Dodam ze np. gdy postoi tydzien tego problemu nie ma odpala od dotknięcia. :)

Nie wiem może tak ma byc? co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie 3 pozycje on,of i res nic pozatym. wiec chyba to jest kranik podcisnieniowy? włączyc na res tak? z tego co wiem to na przelanie gaznikow powinna byc pozycja pri, u mnie nie ma takiej pozycji jet tylko on,off,ires.Sam juz nie wiem jaki mam kranik ani jak przelac gazniki?.Może macie jakies sposoby na odpalenie po długim postoju oczywiscie gdy nie ma takiej pozycji jak pri?

Edytowane przez kawon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację na PRI jest rozruch.Zrób tak,ściągnij wężyk z kranika,ten ,który zasila gazniki w paliwo.Potem ustawiaj kranik w poszczególnych pozycjach,jeżeli w którejś popłynie paliwo z kranika

to to jest właśnie pri.Oczywiście rób to na wyłączonym silniku.Powodzenia.

Edytowane przez JĘDRZEJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mały trik - działa tam gdzie paliwo dochodzi grawitacyjnie i gdzie są gaźniki - nie zadziała z wtryskiem.

 

Odkręć paliwo, poczekaj aż naleci do gaźników. Nawet jak komory są pełne to wszystko inne jest suche. Trik polega na tym, żeby przed odpaleniem kilkukrotnie (5,6,7 ile wola, ale poniżej, tak 12) pokręcić energicznie manetą góra-dół. W większości gaźników jest pompka która przy gwałtownym odkręceniu podaje paliwo. trochę tak jak ten gumowy guzik koło gaźnika w kosiarce.

Teraz paliwo już jest w gardzielach i odpalenie przebiega O WIELE łatwiej.

 

Spróbuj - może pomoże, a stracić na tym nie możesz! :icon_question:

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mały trik - działa tam gdzie paliwo dochodzi grawitacyjnie i gdzie są gaźniki - nie zadziała z wtryskiem.

 

Odkręć paliwo, poczekaj aż naleci do gaźników. Nawet jak komory są pełne to wszystko inne jest suche. Trik polega na tym, żeby przed odpaleniem kilkukrotnie (5,6,7 ile wola, ale poniżej, tak 12) pokręcić energicznie manetą góra-dół. W większości gaźników jest pompka która przy gwałtownym odkręceniu podaje paliwo. trochę tak jak ten gumowy guzik koło gaźnika w kosiarce.

Teraz paliwo już jest w gardzielach i odpalenie przebiega O WIELE łatwiej.

pierwsze słyszę:O

słyszłaem że niektórzy uważają że ssanie to tak samo jak by się gazu dodało... to nie diesel:)

myślę że po długim postoju nie jest to nic dziwnego że może za np 2 razem zapalić, jeślissanie działa ok i gażniki czyste to wiele nie zdizałasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Well, naukowiec ze mnie żaden - powyższe sprawdzałem empirycznie na Hondzie i Virago. Działa. Tyle wiem.....

A na pewno nie zaszkodzi, więc....?

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję w momencie kręcenia rozrusznika, przytkać delikatnie wlot powietrza do filtra powietrza. jak juz zalapie to puscic. mozna tak poprobowac. kolegi gsx600f tak najchętniej odpala po dlugich postojach, szczegolnie w zimnie. oczywiscie na ssaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...