audioterrorysta Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 jego 100 litrowy zbiornik....... bedzie dobry do przewozenia paliwa przez granice :buttrock: Fajna zabawka, ale ita wolałbym R1. Bo przez warszawe to taką bugatti veyron w godzinach szczytu to ja RGtką wezme. :buttrock: I niepołamie zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Właściciela takiego samochodu spalanie najmniej akurat interesuje ;-)A wyobrazasz sobie tankowac samochod co 12 minut? Juz wiem czemu jest ich stosunkowo duzo na mobile.de .Tez bym sie wkurzyl i sprzedal zloma :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardol Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Miałem okazję mijać Veyron'a. Nie da się zaprzeczyć iż samochód wyróżnia się z tłumu. Jednak ile by nie było koni na 4 kółkach, ja wolę swoje 60 na :cool: :biggrin: A w korku stał razem z innymi samochodziarzami :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_tzr Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Veyron kosztuje 1,2 mln euro wiec wychodzi jakies 3,5 mln zl a nie 5 czy 6:)A pozatym jestem pewien ze kazdy z was jakby mial wybor miedzy R1 a Veyronem wybralby oczywiscie auto:)bo nie wierze ze ktos wybralby motocykl ktory kosztuje duzo mniej:)ja tam wolalbym stac w korku takim autkiem:)bo w koncu jest raczej niespotykane na naszych drogach a poczuc taka moc to musi byc czapa:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Jak dla mnie Veyron to kicha. oczywiście moc auta i przyspieszenia robią duże wrażenie, ale wygląd? widziałem go parę lat temu w salonie firmowym VW w Berlinie (były tam wszystkie auta koncernu razem z lamborghini i chyba bentleyem), za tę kasę wolałbym kupić co najmniej kilka dużo ładniejszych i niewiele wolniejszych.ale jak ktoś ma "wolne" 1 milion E i się nudzi to nie będzie brylował na salonach i bankietach jakimś porsche lub ferrari za pół ceny jak plebs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Veyron kosztuje 1,2 mln euro wiec wychodzi jakies 3,5 mln zl a nie 5 czy 6:)A pozatym jestem pewien ze kazdy z was jakby mial wybor miedzy R1 a Veyronem wybralby oczywiscie auto:)bo nie wierze ze ktos wybralby motocykl ktory kosztuje duzo mniej:)ja tam wolalbym stac w korku takim autkiem:)bo w koncu jest raczej niespotykane na naszych drogach a poczuc taka moc to musi byc czapa:DTo ciekawe-ceny na mobile.de zaczynaja (poza jednym egzemplarzem za 800 tysi)sie od 1,4 mln euro w gore...Czyzby chcieli wiecej niz za nowego? Podobno tn milion ojro to i tak nic w porownaniu z rzeczywistymi kosztami produkcji-wynoszacymi 6 milionow! Czyli niezle szwaby dokladaja do interesu :flesje: Czy ludzie z Wrocka potwierdzaja ,ze po ulicach ich wioski toczy sie to dziwactwo?Bo tak wyczytalem w necie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 http://bugatti.veyron.vs.yamaha.r1.patrz.pl/Ale przyspieszenia :)1001 koni trzeba zeby moto zostawic w tyle;) Haya + turbo i Veyron wysiada. A tak poza tym, moim zdaniem, debilne porownania samochodow z motocyklami :lapad: Dlaczego sie porownuje Veyrona z R1?? A nie np. wlasnie z Haya? Albo inne glupie porownania typu Supra stuningowania dajmy do 600 lub 700KM? I te denne usmiechy na twarzy kierowcow puszek ze to wyprzedzili motocykliste ;) Czy zaden matol nie pomysli ze w motocyklu do przeniesienia mocy mamy tylko z dobre 2-3cm? Szkoda gadac... Pozdrowka chlopaki na swoich lsniacych maszynach ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 ło jezu, same uparciuchy normalnie, to moze inaczej postawmy sprawe, wskazcie jeden tor na ktorym rekord nalezy do dwoch a nie czterech kolek, bo gadanie, ze motocykl ma 2-3cm przyczepnosci (swoja droga chyba kwadratowe te centymetry :icon_mrgreen: ) jest bez sensu, bo to ze ma tyle a nie wiecej tej przyczepnosci, sprawia wlasnie, ze jest wolnieszy, kolejna sprawa to tomahawk, przypatrzcie mu sie uwaznie, i co widac? 4 kola nie 2 a C Z T E R Y tyle samo zawieszen i opon a to ze ktos nazwal to cos motocyklem to juz jego problem i tych ktorzy to cos za motocykl uwazaja, ponadto kto nim pojechal te 600 km/h? nikt, i nikt nigdy nie pojedzie, wiecej, kto nim jechal 400km/h? haya+turbo i 499hp... a wykres z hamowni ktos widzial? czy tylko napisy na filmiku? i co z tego jesli nawet te pincet koni ma? ktos robil jakies pomiary przyspieszen? scigal sie tym ktos z kims? a slyszeliscie o skylinie z 1700hp albo viperze 2000hp? wciagna ta hajke lewa dziurka od nosa na sniadanie, mozna by tak w nieskonczonosc wymieniac ale, jak juz wspomnialem, podajcie jeden tor na ktorym 2 kolka sa szybsze od 4 (rekord predkosci na ladzie rowniez nalezy do 4 kolek, zawsze mozna sie czepiac o naped wiec rekord pojazdu z napedzanymi kolkami rownierz nalezy do samochodu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Jak by te cztery koła nie zapierdalały, to ja i tak więcej frajdy mam z jazdy na zwykłej wuesce :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 pieknie powiedziane Saltus, bo to czy motocykl jest szybszy czy wolniejszy jest niczym w porownaniu z faktem niezaprzeczalnym, ze jest po prostu lepszy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coolargol Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 pieknie powiedziane Saltus, bo to czy motocykl jest szybszy czy wolniejszy jest niczym w porownaniu z faktem niezaprzeczalnym, ze jest po prostu lepszy :buttrock: Na szczescie wiekszosc motocykli jest szybsza od wiekszosci samochodow :icon_mrgreen: Ja swoimi 2oo za x PLN przeganiam te 4oo za 3-4x PLN :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 tak naprawdę nie ma co porównywać R1 do najszybszego auta na świecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 tak naprawdę nie ma co porównywać R1 do najszybszego auta na świecie jednego z najszybszych Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 nawet nie chce mi sie liczyc ile moto z najwyzszej polki kazdego rodzaju bym sobie kupil za takiego Verona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY-YR1 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 ło jezu, same uparciuchy normalnie, to moze inaczej postawmy sprawe, wskazcie jeden tor na ktorym rekord nalezy do dwoch a nie czterech kolek, bo gadanie, ze motocykl ma 2-3cm przyczepnosci (swoja droga chyba kwadratowe te centymetry :) ) jest bez sensu, bo to ze ma tyle a nie wiecej tej przyczepnosci, sprawia wlasnie, ze jest wolnieszy, kolejna sprawa to tomahawk, przypatrzcie mu sie uwaznie, i co widac? 4 kola nie 2 a C Z T E R Y tyle samo zawieszen i opon a to ze ktos nazwal to cos motocyklem to juz jego problem i tych ktorzy to cos za motocykl uwazaja, ponadto kto nim pojechal te 600 km/h? nikt, i nikt nigdy nie pojedzie, wiecej, kto nim jechal 400km/h? haya+turbo i 499hp... a wykres z hamowni ktos widzial? czy tylko napisy na filmiku? i co z tego jesli nawet te pincet koni ma? ktos robil jakies pomiary przyspieszen? scigal sie tym ktos z kims? a slyszeliscie o skylinie z 1700hp albo viperze 2000hp? wciagna ta hajke lewa dziurka od nosa na sniadanie, mozna by tak w nieskonczonosc wymieniac ale, jak juz wspomnialem, podajcie jeden tor na ktorym 2 kolka sa szybsze od 4 (rekord predkosci na ladzie rowniez nalezy do 4 kolek, zawsze mozna sie czepiac o naped wiec rekord pojazdu z napedzanymi kolkami rownierz nalezy do samochodu) każdy ma tam jakąś Swoją rację jak to mówią "gdzie 2 Polaków tam 3 odmienne zdania " , ale tak dla żartów wpadł mi pomysł , jest taki tor gdzie 2 kółka są szybsze od 4 "TOR ŻUŻLOWY-SPEEDWAY " !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.