Seba350 Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 A w czym problem byl ,ze 98 cos nie tak?? I jak z waga TTR ,bo wlasciciel tej z linka powiedzial ,ze warzy ok 150 - tak ma w dokumentach. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M554857 - a ta?? Ale do sosnowca taki kawal mam jechc i przekonac sie ze padaka?? :banghead: Troche daleko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 (edytowane) Seba 150kg napewno ne wazy-tyle to xt wazyło!! Ja mam w wpisane 135kg .A w czym problem hmmm:) Juz dokładnie nie pamiętam poprsotu to był pierwszy model i pare rzeczy było niedopracowanych i wysiadaly,chodziło o to że wielu uzytkownikow ttr z 1998 roku miało te same problemy z motocyklami .Natomiast od roku 1999 tych problemów juz nie było- tyle pamiętam:)) Seba -już ci mowie :http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M554857 NIe musisz jechać żeby sie przekonać ze padaka bo ja to wiem i ci mówie-sam ją chciałem kupić. Dobrze że zrezygnowałem jedyny plus to wymieniony tłok a tak to SAME MINUSY.Naprewde szkoda fatygi. Zresztą zobacz sobie ten temat-mój zresztą jak byłem na kupnie: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=83660&hl= Edytowane 19 Listopada 2007 przez mackon4089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 a co sie psuło w 98? bo nie wiem czego mam sie spodziewać! ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironh Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 w zeszłym sezonie oglądałem tą TTR z Sonsowca i na prawdę nie masz po co jechać.Sprzęt bardzo wymęczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Seba jak bedziesz jechal ogladac ttrke z Góry ta z 98 to daj znac przy okazji odwiedze znajomego :buttrock: bo to on ja sprzedaje ;)A pomysl jeszcze nad KLXem 650 ale w wersji R.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 A pomysl jeszcze nad KLXem 650 ale w wersji R. Fakt KLX w wersji R to dobre moto -mocne i lekie,zawias ok-Sam o nim myślałem- szkoda że ich tak mało na rynku :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Nie rozumiem tylko, tego czemu szukasz w motocyklach o tak duzej pojemnosci. Ja nawet po DR350(aktualnie posiadam taką). Poszedł bym w drugą strone, w motocykle raczej lekkie. Zastanawiał bym sie nad KLX300 albo DRZ400. To rowniez zupelnie inne motocykle. Po DR mozna sobie pomyslec ze KLX to lipa, ale zawsze jest jakies nowe doswiadczenie, nowa konstrukcja, motocykl mniej pali od 600ccm, w wersji R jest raczej lzejszy od DR350, napewno ma swoje wady i zalety. Ale nie wchłania paliwa tak jak 600-tki i jak by nie patrzec to czy KLX-R czy XR czy TTr bedzie wazyla minimum 130kg a po mojemu to juz sporo. Mega rozwiązaniem jest DRZ pod kazdym wzgledem lepszy zawias, nowoczesna konstrukcja, niskie kosztu utrzymania, mniejsze zapotrzebowanie na paliwo, ale na DRZ trzeba mieć minimum 10tys i za tą cene niewiadomo co sie kupi. W zaleznosci od zastosowania, musisz pomyslec czy warto kupic kloca, na podjazdach moze byc ciezko, w blocie tak samo jak ulgniesz. Nie mowie tu o zadnych XTkach XLkach itp bo te motocykle z maszynami terenowymi mają tylko wspólne uniesione błotniki :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Nie mowie tu o zadnych XTkach XLkach itp bo te motocykle z maszynami terenowymi mają tylko wspólne uniesione błotniki mrugacz.gif O tu sie z Tobą nie zgodze. Moje zdanie jest takie że wiele zalezy od umiejętnosci kierowcy i czasem dobry kierowca objedzie np. na xl 600 kierowce z mniejszymi umiejetnosciami na "lepszym" (czyt. lżejszym / z lepszymi zawiasami / nowocześniejszym / itp) motocyklu. Jakby na to nie patrzeć to te motocykle klasyfikowane są jako enduro więc text że " te motocykle z maszynami terenowymi mają tylko wspólne uniesione błotniki" jest chyba niewłaściwy. Takie jest moje zdanie pozdrawiam Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasjbl Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 a moze cos z husqvarny? np te 610. Naprawde fajny motorek i wytrzymaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Jakby na to nie patrzeć to te motocykle klasyfikowane są jako enduro więc text że " te motocykle z maszynami terenowymi mają tylko wspólne uniesione błotniki" jest chyba niewłaściwy. Takie jest moje zdanie pozdrawiam Tu masz racje, umiejętności to podstawa. Jednak motocykle z serii XT, XL, KLR są przeznaczone raczej na szutrowe albo polne dróżki albo spokojne wycieczki w terenie, z całym szacunkiem ale gdybym miał sie ratowac podczas nieudanego podjazdu, albo podczas ulgniecia w blocie, czy podczas pokonywania jakiejs innej przeszkody na motocyklu ważącym ponad 150kg było by ciężko :buttrock: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 TTR 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 a honda xr 650r? nie stare i nie brzydkie :crossy: tyle ze neiwiem czy w 10 sie zmiesci mzoe bedzie trzzeba ciut dolozyc Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 a moze cos z husqvarny? np te 610. Naprawde fajny motorek i wytrzymaly.Dla mnie KTM to wynalazek a co dopiero husqa :icon_mrgreen:DRZ to jedyne sluszne moto doszedlem do wniosku ,ale ciezko znalesc za mala kase czyli ok 10tys. Zastanawiam sie tez nad Gadimexa lc4 400 SC ,ale wg mnie KTM dobry to nowy ... I takiego lc4 drz bije na glowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 no i drze ma zerżnięty patent z yamahy , gaźnik z pompką z czujnikiem położenia przepustnicy i różnymi mapami zapłony w zależności od zapiętego biegu czyli zapie**ala od najniższych obrotów :crossy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 KTM LC4 SC EXC najlepszy zawiasz, dynamika, moc, spalanie no moze czasem trzesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.