Skocz do zawartości

Co moze zastapic godnie dr 350??


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A w czym problem byl ,ze 98 cos nie tak??

I jak z waga TTR ,bo wlasciciel tej z linka powiedzial ,ze warzy ok 150 - tak ma w dokumentach.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M554857 - a ta?? Ale do sosnowca taki kawal mam jechc i przekonac sie ze padaka?? :banghead: Troche daleko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seba 150kg napewno ne wazy-tyle to xt wazyło!! Ja mam w wpisane 135kg .A w czym problem hmmm:) Juz dokładnie nie pamiętam poprsotu to był pierwszy model i pare rzeczy było niedopracowanych i wysiadaly,chodziło o to że wielu uzytkownikow ttr z 1998 roku miało te same problemy z motocyklami .Natomiast od roku 1999 tych problemów juz nie było- tyle pamiętam:))

 

Seba -już ci mowie :

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M554857

 

NIe musisz jechać żeby sie przekonać ze padaka bo ja to wiem i ci mówie-sam ją chciałem kupić. Dobrze że zrezygnowałem jedyny plus to wymieniony tłok a tak to SAME MINUSY.Naprewde szkoda fatygi.

 

Zresztą zobacz sobie ten temat-mój zresztą jak byłem na kupnie:

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=83660&hl=

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tylko, tego czemu szukasz w motocyklach o tak duzej pojemnosci. Ja nawet po DR350(aktualnie posiadam taką). Poszedł bym w drugą strone, w motocykle raczej lekkie. Zastanawiał bym sie nad KLX300 albo DRZ400. To rowniez zupelnie inne motocykle. Po DR mozna sobie pomyslec ze KLX to lipa, ale zawsze jest jakies nowe doswiadczenie, nowa konstrukcja, motocykl mniej pali od 600ccm, w wersji R jest raczej lzejszy od DR350, napewno ma swoje wady i zalety. Ale nie wchłania paliwa tak jak 600-tki i jak by nie patrzec to czy KLX-R czy XR czy TTr bedzie wazyla minimum 130kg a po mojemu to juz sporo. Mega rozwiązaniem jest DRZ pod kazdym wzgledem lepszy zawias, nowoczesna konstrukcja, niskie kosztu utrzymania, mniejsze zapotrzebowanie na paliwo, ale na DRZ trzeba mieć minimum 10tys i za tą cene niewiadomo co sie kupi. W zaleznosci od zastosowania, musisz pomyslec czy warto kupic kloca, na podjazdach moze byc ciezko, w blocie tak samo jak ulgniesz. Nie mowie tu o zadnych XTkach XLkach itp bo te motocykle z maszynami terenowymi mają tylko wspólne uniesione błotniki :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mowie tu o zadnych XTkach XLkach itp bo te motocykle z maszynami terenowymi mają tylko wspólne uniesione błotniki mrugacz.gif

 

O tu sie z Tobą nie zgodze. Moje zdanie jest takie że wiele zalezy od umiejętnosci kierowcy i czasem dobry kierowca objedzie np. na xl 600 kierowce z mniejszymi umiejetnosciami na "lepszym" (czyt. lżejszym / z lepszymi zawiasami / nowocześniejszym / itp) motocyklu.

 

Jakby na to nie patrzeć to te motocykle klasyfikowane są jako enduro więc text że " te motocykle z maszynami terenowymi mają tylko wspólne uniesione błotniki" jest chyba niewłaściwy.

 

Takie jest moje zdanie

 

pozdrawiam

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jakby na to nie patrzeć to te motocykle klasyfikowane są jako enduro więc text że " te motocykle z maszynami terenowymi mają tylko wspólne uniesione błotniki" jest chyba niewłaściwy.

 

Takie jest moje zdanie

 

pozdrawiam

 

Tu masz racje, umiejętności to podstawa. Jednak motocykle z serii XT, XL, KLR są przeznaczone raczej na szutrowe albo polne dróżki albo spokojne wycieczki w terenie, z całym szacunkiem ale gdybym miał sie ratowac podczas nieudanego podjazdu, albo podczas ulgniecia w blocie, czy podczas pokonywania jakiejs innej przeszkody na motocyklu ważącym ponad 150kg było by ciężko :buttrock: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze cos z husqvarny? np te 610. Naprawde fajny motorek i wytrzymaly.

Dla mnie KTM to wynalazek a co dopiero husqa :icon_mrgreen:

DRZ to jedyne sluszne moto doszedlem do wniosku ,ale ciezko znalesc za mala kase czyli ok 10tys. Zastanawiam sie tez nad Gadimexa lc4 400 SC ,ale wg mnie KTM dobry to nowy ... I takiego lc4 drz bije na glowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i drze ma zerżnięty patent z yamahy , gaźnik z pompką z czujnikiem położenia przepustnicy i różnymi mapami zapłony w zależności od zapiętego biegu czyli zapie**ala od najniższych obrotów :crossy:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...