Skocz do zawartości

cx500 nie pali na jeden tłok


wickerman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no panowie temacik pomalu sie wyjasnia. po odpaleniu motorka chodzi na dwa cylindry. po pewnym czasie chodzi juz tylko na jednym. po wylaczeniu i odczekaniu znow chodzi na dwa. z tego wniosek moj skromny (poprawcie jesli sie myle) ze chyba trzebaby wyregulowac cos w gazniku bo nie nadaza podawac paliwa podczas pracy silnika i sie za szybko konczy. po wylaczeniu paliwo sie uzbiera w gazniku i przez chwile znowu jest ok. co z tym fantem zrobic? :)

Nie dokońca masz rację. Równie dobrze przyczyną niesprawnośści może być wadliwa świeca zapłonowa, która po nagrzaniu dostaje przebicia. Bez wykręcenia jej po zatrzymaniu się jednego cylindra (ale natychmiast, bo zasysane kolejne porcje paliwa mogą spowodować pozorne zalanie świecy) nie zdiagnozujesz prawidłowo powodu awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna zamienic swiece miejscami i w ten sposob wyeliminowac ten powod.

Co do krzyczenia Piotrka, to czlek po prostu jest cholerykiem :biggrin: i tego sie raczej nie zmieni. W kilku innych tematach wykazal sie zadziwiajacym spokojem ( kiedy ja np naublizal bym od ostatnich ), ale jak sie czyta codziennie 20 pytan probujac na szybko zdiagnozowac tyle problemow to niedokladnie zadane pytanie, czy zmiana objawow w trakcie proby diagnozy potrafi wyprowadzic swietego z rownowagi.

Tak ze przyzwyczajcie sie do krzyczenia, bo to troche jak Tomek Kulik - bez opierdzielu obejsc sie nie moze ( jak zasluzyles ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga dla niektórych:

proszę przeczytać mój poprzedni post i pokazać w którym miejscu opieprzyłem lub nakrzyczałem na autora tego tematu. Od początku staram się mu pomóc tylko jeżeli nie wymieni świec na nowe ( a to około 25 zeta ) to cudu nie będzie. Jeżeli z powodu braku gotówki nie zamieni miejscami świec (tak jak radzi Adam M.) bo nie ma klucza do świec to dam mu ten klucz za darmo tylko będzie go sobie musiał osobiście odebrać w Sosnowcu.

Jeszcze raz powtarzam cudów nie ma. Ale trzeba uważnie czytać, przemyśleć i dopiero potem odpisywać.

Chciałbym się w końcu dowiedzieć czy ten cylinder pali czy nie pali w ogóle, a jeżeli pali czasami to który to jest czas ( rzeczywisty czy wirtualny ) ?

Cholerykiem niestety nie jestem, nerwowy też raczej nie chociaż kilku już oberwało ode mnie młotkiem po czole na warsztacie ale za to jestem bardzo upierdliwy w momencie jak pseudo mechanik doradza koledze motocykliście jak zepsuć swój ukochany motocykl. To tak jak z tym żydem któru koniecznie chciał iść na wojnę-tłumaczą mu że tam trzeba zabijać. No to będę zabijał mówi Mosiek. A jak ciebie zabiją ? Mnie a za co?.

Mądraliński ORZYL proponuje koledze zgaszenie motocykla i zakręcenie kranika aby paliwo nie ciekło do gaźnika. Mistrzu ORZYL jeżeli zgasisz lub wyłączysz silnik to możesz do usranej śmierci czekać na cieknące paliwo z podciśnieniem sterowanego kranika. Życzę powodzenia. Jest jeszcze więcej takich Twoich durnych rad ale powiesz że się czepiam.

Wychodzę z założenia - rzeczowe pytanie - szybka odpowiedź. Forum jest dla chcących podyskutować i przy okazji czegoś się nauczyć.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to sie ze tak powiem narobilo.... gdybym to ja wiedzial heh no ale gdyby baba miala wasy itp... na poczatku przepraszam Pana Dudka i pozostalych za wprowadzenie zamieszania. nie bylo to moim zamiarem. po wtore obiecuje nie zabrac glosu juz w tym temacie dopoki nie wymienie swiec lub w inny sposob nie upewnie sie co do mojego problemu i po trzecie w koncu panowie szanujmy sie wzajemnie. pozdrawiam serdecznie tych ktorzy sie troszke wkurzyli i tych co wiecej a najbardziej pozdrawiam tych ktorzy nie wdawali sie w zbedne gadki tylko rzeczywiscie napisali cos konkretnego bez nuty urazy. trzymajcie sie i do zobaczenia! :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga dla niektórych:

proszę przeczytać mój poprzedni post i pokazać w którym miejscu opieprzyłem lub nakrzyczałem na autora tego tematu. Od początku staram się mu pomóc tylko jeżeli nie wymieni świec na nowe ( a to około 25 zeta ) to cudu nie będzie. Jeżeli z powodu braku gotówki nie zamieni miejscami świec (tak jak radzi Adam M.) bo nie ma klucza do świec to dam mu ten klucz za darmo tylko będzie go sobie musiał osobiście odebrać w Sosnowcu.

Jeszcze raz powtarzam cudów nie ma. Ale trzeba uważnie czytać, przemyśleć i dopiero potem odpisywać.

Chciałbym się w końcu dowiedzieć czy ten cylinder pali czy nie pali w ogóle, a jeżeli pali czasami to który to jest czas ( rzeczywisty czy wirtualny ) ?

Cholerykiem niestety nie jestem, nerwowy też raczej nie chociaż kilku już oberwało ode mnie młotkiem po czole na warsztacie ale za to jestem bardzo upierdliwy w momencie jak pseudo mechanik doradza koledze motocykliście jak zepsuć swój ukochany motocykl. To tak jak z tym żydem któru koniecznie chciał iść na wojnę-tłumaczą mu że tam trzeba zabijać. No to będę zabijał mówi Mosiek. A jak ciebie zabiją ? Mnie a za co?.

Mądraliński ORZYL proponuje koledze zgaszenie motocykla i zakręcenie kranika aby paliwo nie ciekło do gaźnika. Mistrzu ORZYL jeżeli zgasisz lub wyłączysz silnik to możesz do usranej śmierci czekać na cieknące paliwo z podciśnieniem sterowanego kranika. Życzę powodzenia. Jest jeszcze więcej takich Twoich durnych rad ale powiesz że się czepiam.

Wychodzę z założenia - rzeczowe pytanie - szybka odpowiedź. Forum jest dla chcących podyskutować i przy okazji czegoś się nauczyć.

I tu na calej linii popieram PIOTRKA :crossy: Strasznie to sie czuje gdy ktos nie bardzo ma pojecie,ale DORADZA !!!!! :wink: A tak naprawde z jakiejs ksiazeczki liznal troche wiedzy.A praktyki zadnej! To jak juz sie czlowiek naczyta takich porad to aniola nawet wyprowadzi taka lektura z rownowagi... :banghead: A wracajac do sedna wlasciwego tematu to ja stawiam na zacinajacy sie zaworek iglicowy.Sprobuj najpierw popukac w gaznik ,delikatnie,wkretakiem w okolicy gdzie wchodzi do niego przewod paliwowy.Jak to nic nie da odkrec komore plywakowa i wyczysc ten zaworek.Powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym forum to zaczyna być normalne. Nie przejmuj się bo to nie Twoja wina.

Wymień świece i napisz jaki był efekt a podpowiemy co dalej aby Twój piękny motocykl odżył i długo Ci służył.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skąd Ty wiesz ile ja mam praktyki za sobą w tej kwestii? To ze nie pracuje w tym zawodzie to oznacza ze nie mam praktyki? Nie pamietam czy CX ma podciśnieniowy kranik, z tego co pamietam to nie. A nawet jesli ma to moze wlasnie ma problem z membraną w kraniku!! Chcecie pokrzyczeć to sobie krzyczcie. Piotr Dudek miszcz. Na wejście po schodach tez jest kilka możliwości, tak samo jest kilka mozliwosci sprawdzenia usterki w tym o to cx'ie. Jesli komus sie moj sposob nie podoba, to niech sobie zastosuje inny, a nie opier...ala mnie ze nie mam praktyki i liznąłem kilka książek. Swoje moto zawsze robilem sam i jakos, którego bym nie mial to do tej pory jezdzi. A remontu silnika (podkreslam remontu, a nie wymiany oleju, czy regulacji zaworow) nie robilem tylko w obecnej mi teraz GSX-F. Ja dotykam sie do moto nawet bez serwisowki, jesli trzeba. Koledze od Cx'a proponuje wyciagnac wnioski z tej dyskusji i pojsc przez Siebie wybraną drogą. Problem jest napewno do rozwiązania.

 

 

Kolego Dudek. Jeśli masz do mnie coś konkretnego to proponuję odezwać się na PW. Równie dobrze do Ciebie można powiedzieć mądraliński i miszczu. Szkoda ze na rady o niezsynchronizowanych ganizkach tak mocno nie naskoczysz. Koledze Piterro polecam popukanie się w głowę a nie w gaźnik. Jak zaworek się zacina to jest tego jakaś przyczyna. Od pukania samo to się nic nie naprawi. Kolega juz pukał i nadal nic. No ale powodzenia.

 

Problem tego forum moim zdaniem jest taki sam jak człowieka przyjezdzającego na giełdę komputerową, ale człowieka który się zna na czymś, a i tak będą mu mowili ze jest głupi bo będą mieli inne racje. Ja to widze ze na tym forum są same mistrze typu Piotr Dudek i jego grupa trzymająca władzę (lizuchy typu piterro). Lepiej po ciuchu w swoim garazu robic swoje i nie czytac i nie pisac tego co tutaj jest :)

 

Pozdrawiam szanownych kolegów motocyklistów (i cholerykow i nie)

Edytowane przez orzyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orzyl nie bultaj sie, bo mlody jestes i malo widziales ( ludzkich charakterow ).

Kazdy inaczej dziala, rowniez spora roznica jest jak z kims rozmawiasz na zywo, a inaczej jak tylko piszesz na forum. Ja dzialam spokojniej, a Piotrek bardziej wybuchowo, ale to nie znaczy ze nie chce pomoc.

Poza tym przeczytalem jeszcze raz twego posta i metody diagnozy ktore podales sa zupelnie w porzadku - sam ich wielokrotnie uzywalem przy rozwiazywaniu roznych dolegliwosci moich motocykli - a problem kranika tez jest prosty do rozwiklania.

Poza tym nie ma tu zadnej "grupy trzymajacej wladze" - po prostu Piotrek tylu ludziom na forum pomogl, ze ludzie go bronia gdy ktos na niego naskakuje.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej po ciuchu w swoim garazu robic swoje i nie czytac i nie pisac tego co tutaj jest :icon_question:

 

I to jedyne madre zdanie ktore napisales na tym forum. Praktykuj mlodziencze zanim zabierzesz sie do doradzania. I jesli obrazasz to wez pod uwage ze swiat jest maly i ktos moze obic twa mlodziencza mordke. Przepraszam tylko innych kolegow forumowiczow ze zamiast czytac o konkretnych poradach obserwuja pyskowke z jakims grzbietem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozwolcie panowie ze powroce do tematu. klucz juz jest i dzis wykrece swiece, niezaleznie od tego w jakim sa stanie a napewno w cienkim to prosze podpowiedzcie jaki rodzaj swiec konkretnie jakiej firmy swiece zakupic do mojego cx'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozwolcie panowie ze powroce do tematu. klucz juz jest i dzis wykrece swiece, niezaleznie od tego w jakim sa stanie a napewno w cienkim to prosze podpowiedzcie jaki rodzaj swiec konkretnie jakiej firmy swiece zakupic do mojego cx'a.

 

 

Manual prawdę Ci powie

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manual prawdę Ci powie

 

w manualu jest napisane że mianowicie: "dla USA NGK D8EA, ND X24ES-U" hmmm a pozostali jak popieracie to co w manualu? czy moze cos innego? w koncu od produkcji motocykla mineli juz kilkanascie lat i moze cos nowszego sie ukazalo. dziekuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w manualu jest napisane że mianowicie: "dla USA NGK D8EA, ND X24ES-U" hmmm a pozostali jak popieracie to co w manualu? czy moze cos innego? w koncu od produkcji motocykla mineli juz kilkanascie lat i moze cos nowszego sie ukazalo. dziekuje za pomoc.

 

W katalogu NGK czy firm z częściami masz ten typ na pewno i taki najlepiej kupić

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...