Skocz do zawartości

wickerman

Forumowicze
  • Postów

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wickerman

  • Urodziny 05/28/1975

Osobiste

  • Motocykl
    honda-cx500, shl-M11
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3867163
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    jaslo

Osiągnięcia wickerman

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. jak w temacie, najlepiej same zegary, reszte mam, no i jeszcze reflektor jakis by sie przydal tel.600282859
  2. zostawił końcówkę od śrubokrętu w skrzyni. ta przykleiła się do koła zamachowego i przeorała impulsator. nie no bez jaj :clap: , nie przewiduje az tak drastycznego scenariusza... :rolleyes: mowisz zeby sprawdzic impulsator?...... hmmmmmmmmm... no ale na obrotach dziala, wiec jak to jest.... :]
  3. Zgadzam sie z Piotrem ktory stawia na dysze wolnych obrotow lub zawor AC. ok chyba jednak rzeczywiscie przycisne mechaniora zeby sie temu lepiej przyjrzal :cool: Znanym problemem z ktorym sie mozesz spotkac (jezeli jeszcze nie wiesz o tym) to cieknaca pompa wody. slyszalem o tym, ale musze sie pochwalic ze generalnie oprocz tego problemu z gaznikiem wszystko w moim egzemplarzu jest bardzo ok i az sie sam mechanior dziwil. faktem jest ze jak go wydzieralem z szopy od szwaba to wygladal na bardzo zaniedbany ale okazalo sie ze mechanika jest ok. sproboje moze kiedys jakies fotki wrzucic :cool:
  4. Membrana zaworu AC polega na wymianie reparaturki. Przepraszam za niedowiarstwo ale czy wymienialiscie reparaturke (juz dokladnie nie pamietam ale to membrana, sprezynka i czyba cos jeszcze) czy tylko membrane? I mam nadzieje ze w obu gaznikach? hmmmmmm tylko membranke... :biggrin: Jezeli tak. To byc moze nadal zostal jakis syf w zbiorniku ktory znowu dostal sie do gaznikow. hmmmm mysle ze nie bo czasem nie zadzialalby tez ten drugi gaznik... :cool: Acha. jeszcze jedno. CX nie lubi niskich temeratur. Mimo idealnego stanu podzespolow trzeba sie naprawde napocic aby wystartowal i zaczal prawidlowo pracowac przy temp juz okolo 5C. objawy te byly rowniez w lecie przy temp 30 st C :rolleyes:
  5. Czasami pomaga przedmuchanie korpusu gaźnika z obu stron. byl przedmuchany 10 Atm... chyba pozostaje mi tylko czekac az ten srodek ktory wlalismy do zbiornika cos pomoze :banghead: ew wtedy jesli nie to wymienie ten jeden gaznik na jakis inny dzialajacy :cool:
  6. Wcześniej pisałeś że buntuje się podczas przechodzenia na wyższe obroty i jeden cylinder nie przepala a tym razem piszesz Ze nie chce chodzić na wolnych po zejściu z obrotów na jednym cylindrze. dokładnie tak :clap: To wskazuje na przytkaną dyszę wolnych tego cylindra lub problemy z membraną zaworu Air Cut. AHA :icon_mrgreen: zapomnialem dodac ze ta gumowa membrana tez zostala wymieniona poniewaz byla juz ruszona delikatnie zebem czasu :bigrazz: jesli chodzi o przytkana dysze wolnych obrotow to raczej nie biore pod uwage zeby jej nie wyczyscil, zreszta mowil ze wszystkie dyszki przetkal i wyczyscil. srodek zalalismy aby doczyscilo sie tam gdzie wzrok nie siega :icon_mrgreen: No a jesli chodzi o rozrzad , jest taka mozliwosc??
  7. witam ponownie po dlugim okresie czasu. w miedzyczasie od mojego ostatniego tu postu troszke sie porobilo. mianowicie zwiozlem motor do speca pracujacego w salonie hondy. zdemontowal gazniki, wyczyscil, wyregulowal, zsynchronizowal, sprawdzil podcisnienie (ok), sprawdzil cisnienie w cylindrach (ok), iskra jest, swiece jak juz pisalem nowe i takie jak maja byc. juz jest troszke lepiej ale dalej nie chodzi na wolnych obrotach jeden cylinder. zalalismy jeszcze specjalnym srodkiem do czyszczenia wtryskow i musze bak wyjezdzic. powiedzial ze jesli to nie pomoze to on sie poddaje i pozostaje jedynie kwestia ze przestawiony jest rozrzad. wg mnie to paliwo nie dochodzi do cylindra. po wlaczeniu ssania na max dziala, i jak dodam troche gazu to tez dziala. czy to rzeczywiscie moze byc przestawiony rozrzad? :banghead:
  8. 1. wickerman 2. danyplus 3. fulmen666
  9. to moze by tak zalozyc jakiegos FTP-a gdzie kazdy bedzie mial dostep i kazdy bedzie mogl wrzucac tam wszystko co ma o cx-ie no i oczywiscie bedzie mogl korzystac z zebranych tam informacji. kurcze nie jestem informatykiem ale sam mysle czy by ze szablonu zwyklego np z wp.pl nie zrobic prosciutkiej stronki. ale na poczatek proponuje zebrac sie i stworzyc liste kto chetny na cos takiego ew kto chetny na zalozenie takiego mini klubu. ja zaczne i proponuje sie dopisywac:) 1. wickerman 2. ... 3. ... ...
  10. no i ja chetnie widzialbym ten klubik cx-a, jednak widac ze nie ma kogos kto mialby czas taka stronke zalozyc, a chetnych naprawde byloby duzo. ja z checia sie zapisze jako posiadacz cx-a. pozdrawiam i oczekuje na stronke klubu cx-a. :eek:
  11. racja, masz racje, wlasnie zdjalem zbiornik, 1 srubka i bez najmniejszego problemu no i oczywiscie bez spuszczania paliwa. mam stres w oczach ale widze ze nie bedzie zle.
  12. heh niepotrzebnie widze zalewalem go do pelna jakies 2 miechy temu...
  13. no wlasnie, zauwazylem ze chyba nie obejdzie sie bez zdjecia zbiornika paliwa, dobrze mysle? czy poprostu z braku doswiadczenia tak mi sie wydaje :clap:
  14. Panowie witam ponownie. Moze nie ma czym ale chcalbym pochwalic sie swoja pierwsza robota przy tym motocyklu. No wiec rozebralem hamulce przednie do ostatniej najdrobniejszej gumeczki, wszystko wyczyscilem w plynie hamulcowym wypolerowalem tloczki i cylinderki hamulcow nasmarowalem plynem , zmontowalem , zalozylem i .... nie cieknie. Wszystko ok. Odpowietrzone i gra muzyka. Przyczyna ich nieprawidlowego dzialania bylo totalne "zasyfienie" cylinderkow. Dodam iz bylem w szoku kiedy zobaczylem ze wszystkiem gumki i uszczelki i oslonki gumowe byly zabrudzone ale w stanie super. zadnych pekniec ani sparcialej gumy. Pozdrawiam! Teraz przedemna gazniki. W imie Ojca i Syna... :crossy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...