lukaszcbr Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Dzis dokonalem zakupu 929 o ktorgo trcohe sie wypytywalem. wszytsko jest fajnie tylko troszke mnie martwi jedna rzecz. Ma zalozony sportowy tlumik MIG i gdy mocniej mu odkrece to puszcza czarny dymek. moim zdaniem i moich znajomych to niespalona mieszanka ktora jest wypluwana lub nagar na tlumiku. a wy co sadzice co to moze byc?? czy to cos powaznego jest ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 zbyt bogata mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzo Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Dokładnie, zbyt bogata mieszanka :crossy: Nie przejmuj się :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 no z tym "nie przejmuj się" to tak nie do końcazbyt bogata mieszanka oznacza niespalone paliwo, w rezultacie nagar, szybsze zużywanie chociażby świec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Zapodaj mu jeszcze filtr K&N i śmigaj... dodatkowe powietrze ciut zuboży mieszankę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Tłumik nie powinien współpracować z seryjnym filtrem powietrza. Cabaniero ma rację. Całą operację zaczynaj od wymiany filtra na K&N lub tańszy (gorszy) BMC a w potem kolejno wypada sprawdzić synchronizację gaźników i przy okazji czyszczenia odczytać wielkość dysz oraz pozycję zawleczki na iglicy.Twój silnik podczas gwałtownego przyspieszenia dostaje bardzo bogatą w paliwo mieszankę i nie potrafi spalić dokładnie wszystkiego przez co dużo traci na prędkości wchodzenia na obroty a także gubią się gdzieś konie mech. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 929 chyba juz raczej na wtrysku jest :buttrock: poza tym czemu k&n jest lepszy od BMC? mam oba - latem zalozylem bmc, bo nie umiem/nie mam srodkow do czyszczenia. w sumie k&n kosztowal 200zl, a bmc ponad 300 wiec cenowo tez inny stosunek wyszedl :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Masz rację myślałem o 929 a napisałem o druszlaku SC28 bo z jego regulacją miałem ostatnio sporo problemów.W 929 jedyny problem jak mi przychodzi do głowy to rozpięty mechanizm napędu klapy powietrza w obudowie filtra powietrza , ewentualnie rozpięta wtyczka zasilania tego mechanizmu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszcbr Opublikowano 17 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 czyli mam zajrzec do filtra powietrza poprawic jakies zapiecie badz zmienic calkowicie filtr i dymienie zniknie ?? a wogole to dlaczego i skad sie bierze takie dymienie?? tlumik sportowy , zuzyty filtr powietrza?? czy moze jeszcze jakas inna przyczyna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 ziomus, przeczytaj dokladnie: co bylo wyzej - dymi bo prawdopodobnie masz zbyt bogata mieszanke, czyli za duzo paliwa w stosunku do powietrza. zrob czekałt filtra na poczatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xenon Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Ten Twój tajemniczy czarny dym to dokładniej czad, czy niedopalone cząstki węgla (z powodu zbyt małej ilości powietrza w mieszance). Koledzy mają rację co do zbyt bogatej mieszanki. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Hm...Możesz jeszcze przyjrzeć sie elektronice może któryś czujnik szwankuje obstawiał bym map sensor w końcu to PGM-FI. Choć powinien to wykazać kod błędu? Czy miga ci kontrolka FI? Jeżeli nie to śmignął bym do serwisu na diagnostykę... P.S.A czy nie strzela w wydech po mocnym gazowaniu??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTBlackbird Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Czarny dym to zbyt bogatya mieszanka, gdyby był niebieskawy to śwaidczy o oleju, a tak nie ma ię czym przejmować. Jedynie o tym filtrze musisz pomysleć. Pozdro. Miłego śmigania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszcbr Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Nie nic takiego sie nie dzieje nie strzela przy mocnym gazowaniu tylko dymek sie pojawia. Apropo o jaki czujnik chodzi gdzie on sie znajduje i jak to sprawdzic. A kontrolka zadna nie miga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 u mnie pojawiło się to samo zjawisko właśnie po zmianie puszki na przelot ...trochę czarnego dymku przy mocnych przegazówkach (pod czerwone) :flesje: więc pora zainwestować w tego K&N ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.