motorbiker Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Witam serdecznie. Mam pytanie: co myślicie o podziale w "zawodach"na kategorie: -enduro-cross/hard enduro-quad chodzi mi o rozgraniczenie między wyczynowymi motocyklami cross a typowymi enduro czyli o mniejszym zacięciu zawodniczym. Czy uważacie że np w zawodach typu cross country mogłoby dojść do zespolenia np cross i hard enduro( jak to jest wszędzie) a dla uniwersalnego enduro utworzenia osobnej kategori i troszke lżejszej trasy ( podkreślam troszke lżejszej)?????? prosze o konstruktywne wypowiedzi :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Szczerze, to bardzo doby pomysł :-) można by tak podzielić jak najbardziej, ja bym był za! Wtedy nikt by sie nie czół gorszy bo ma enduro a nie wyczyna czyli crossa, każdy by miał swoją kategorie, że tak powiem :-).Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Bardzo dobry pomysł! Proponowałbym umieszczenie Cross / Hard Enduro w jednej kategorii, Enduro w drugiej, a Quad w trzeciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 a jak sie odróżni enduro od hard enduro?? taki podzial ma sens w amatorskich zawodach, watpie zeby w PZM czy MP zrobili taka kategoryzacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 kiedyś była klasa turystyczna, startowały w nich sprzęty bardziej lajtowe, podchodzące właśnie pod enduro typu kmx/dt/klr/dominator itp. Wszystko było dopóty Pan J. się za to wziął Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 noi tu sie pojawia problem bo każdy ma swoje zdanie na temat tego czy dany motor to Enduro czy Hard Enduro... Bo co to cross to każdy zapewne nie ma wątpliwości ;) Ja jak juz napisałem w innym temacie mam z grubsza taki podział: -Soft Enduro: DR 350, XT, DT itp -Enduro: DRZ, XR, LC4 -Hard Enduro: EXC, yamaha i husqwarna WR, husqwarna TE itp Ale zapewne wiele osób by sie ze mną nie zgodziło klasyfikując np DRZ do HE albo DR 350 do Enduro itp.Myśle że nie udało by sie dojść do kompromisu :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Hahah nie doczytałem :) Myślałem że chodzi o podział na kategorie w forum ;) Co do zawodów to powinna być klasa turystyczna dla lajtowych sprzętów i normalna gdzie podział jest na pojemności, bądź na wiek kierowców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 -cross/hard enduro Wg mnie taki podział nie ma sensu, hard enduro to nie cross i zapewne full crossy tutaj mają przewage. Takie jest moje zdanie. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 (edytowane) tez nie popieram..bo moze Honda XR 650 R czy TTR 600 to sprzety turystyczne? podzial zawodow pod kątem umiejetnosci - dla amatorow i zawodnikow - jest bardziej trafny.wiadomo, ze w klasie amator majac DT 125 mozna objechac goscia na DRZ, sprzet nie ma tu az takiego znaczenia. Edytowane 15 Listopada 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grey_cinnamon Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 noi tu sie pojawia problem bo każdy ma swoje zdanie na temat tego czy dany motor to Enduro czy Hard Enduro... Bo co to cross to każdy zapewne nie ma wątpliwości :) Ja jak juz napisałem w innym temacie mam z grubsza taki podział:-Soft Enduro: DR 350, XT, DT itp -Enduro: DRZ, XR, LC4 -Hard Enduro: EXC, yamaha i husqwarna WR, husqwarna TE itp Ale zapewne wiele osób by sie ze mną nie zgodziło klasyfikując np DRZ do HE albo DR 350 do Enduro itp.Myśle że nie udało by sie dojść do kompromisu :icon_mrgreen: Heja,Nie zgadzam się, są jeszcze półsoft enduro, posoft enduro, przed enduro, po enduro, pół enduro, Myślę że bez utworzenia "związku do klasyfikacji motocykli enduro" się nie obejdzieJakbyś Gawron kandydował na prezesa tegoż, to masz już mój głos.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Jakbyś Gawron kandydował na prezesa tegoż, to masz już mój głos.Pozdro. :) :clap: :icon_mrgreen: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Ta dyskusja nie ma sensu, ponieważ to nie od nas zalezy podzał klas, tylko od organizatorów zawodów POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 (edytowane) piasektt - Niemniej po to jest forum by na nim dyskutować nawet o sprawach na które nie mamy wpływu. Ja myślę, że dobry by był podział na enduro/hardenduro/crossy i to by starczyło w zupełności, a hard-enduro od enduro da się odróżnić bez problemu, postawcie sobie taką WR400F koło TT600R ;-) zresztą na odpowiednie klasyfikowanie motocykli (HE/E) mogła by też być brana pod uwagę ich waga/masa.Ale ja się na tym nie znam za bardzo, jeżeli mam być szczery :-). Edytowane 16 Listopada 2007 przez crasch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 osoba ktora chce miec wynik startuje motorem odpowiednim do danych zawodow. Osoba ktora jedzie dla fanu i sprawdzenia pojedzie XT'kiem tak jak zrobil to gosc na CC w Lidzbarku. Wiec taki podzial nie ma sensu, szczegulnie ze taka WR czy EXCF maja taka sama szanse jak YZF czy SXF. No i nie mozna zapominac o kierowcy, moj braciak na zawodach CC w Siemiatyczach pierwszego dnia byl 3 na... DRZ 400 Artur Cymerman http://bikepics.com/pictures/1033461/ http://bikepics.com/pictures/1033472/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 (edytowane) Mi sie też wydaje że to nie jest najlepszy podział. Jest dobrze tak jak jest, bo kto wbija na zawody DT 125? jak ktoś chce wygrywać to musi sie dopasować, a jeżeli wpada na zawody na słabszym sprzęcie to musi sie liczyć z tym, że nie bedzie łatwo i trzeba popisać sie umiejętnościami. A w ogóle dochodziłoby do sporów, bo ktoś ma fantazje że jego DR350 jest odchudzona, po tuningu, diody i te sprawy i dla niego jest to hard enduro, a zaraz ktoś by stwierdził że jego excf jest sofcik także ciężko by z tym było. Co prawda jakby villopoto wleciał na MP DR350 to i tak by wygrał wiec maszyna to nie wszystkoP.Sfull crossyNie ma czegoś takiego. Edytowane 16 Listopada 2007 przez Kaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.