Skocz do zawartości

Mz po mojemu.


wueska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zamieszczam 4 fotografie nie najlepszej jakosci. Jest na nich MZ ts 250/1 która trafiła pod mój dach jakies 3 lata temu. Ocencie efekt prac! Powiedzcie co sie podba co nie co nalezy zmienić, waszym zdaniem.

 

 

http://img160.imageshack.us/img160/3249/dsc00323is0.jpg

 

http://img217.imageshack.us/img217/6839/dsc00325xc6.jpg

 

http://img217.imageshack.us/my.php?image=dsc00326hj8.jpg

 

http://img217.imageshack.us/my.php?image=dsc00327hy3.jpg

Edytowane przez wueska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem, całkiem :evil: tak trzymać :bigrazz:

A jak silniczek ''bzyka'' ?

Nie podoba mi się tylko ta dziura na środku półki od ''sztycy'' przedniego zawieszenia ( może by tam coś ''wstawić'')

Korek wlewu od Jawy?

+ trochę nowego chromu na kolanko :icon_rolleyes:

I dlaczego przewód w przednim zacisku hamulcowym wychodzi do dołu? To jakiś nowy patent? Czy konieczność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. ja powiem tyle- jest zadbana. nie wypowiadam sie "glebiej" gdyz 2-suwy ery klasyka mnie nie pasjonuja.

 

btw- potrzebuje wkladu na 4H emzetkowskiego- sledze allegro od 2tyg i lipa.. :icon_rolleyes:

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszczam 4 fotografie nie najlepszej jakosci. Jest na nich MZ ts 250/1 która trafiła pod mój dach jakies 3 lata temu. Ocencie efekt prac! Powiedzcie co sie podba co nie co nalezy zmienić, waszym zdaniem.

Ogólnie motocykl zrobiony ładnie, widać dużą dozę czułości włożonej w jego dopieszczenie. Niemniej jako purysta renowacyjny, muszę stwierdzić, że duży dyskomfort powoduje u mnie zastosowanie nieoryginalnego przodu od późniejszego modelu ETZ. Co do koloru to nie spotkałem się z taką barwą, ale to kwestia gustu, jak właściciel polakieruje sprzęt. Nie podoba mi się też chromowany prawy boczek, bo powinien być malowany. Ale jak na pojazd użytkowy, bardzo ładna robota. Gratulacje. :clap: :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przednie zawieszenie jest oryginalne lekko zmienione;] oryginalnie było takie samo tylko prawy goleń był przystosowany do hamulca bebnowego;]

 

Czerwony kolor w metaliku takiego było najwiecej na lakierni wygrały względy ekonomiczne zreszta wcześniej moja MZ też była czerwona tylko malnieta renowacją(i to przez 1 własciciela oryginalny kolor tego motocykla to jasna zieleń), chromowany boczek jest oryginalny, wydechu nie zmieniam bo pewnie bedzie całkowicie inny układ wydechowy. Kolor błotników jest zblizony do oryginału(deczko ciemniejszy, oryginalnie kosc słoniowa). Na nakretke sztycy w tej chwili załozony jest juz korek(kosztował mnie 3zł). Korek baku od Jawy bo MZtowski jest poprostu brzydszy;P Przewód hamulcowy(stalowy oplot od chińskiego skutera) był dłuzszy i cos nalezało z tym zrobić teraz ładnie sie zaokrogla przy hamowaniu a nie zgina. Faktycznie MZ kosztowała sporo pracy przerobiłem tez kilka rzeczy, silnik posiada alternator zamiast upierdliwej prądnicy(szczotko trzymacz potrafi doprowadzić do grobu człowieka zreszta przy dzisejszych przepisach akumulator pozostawał by niedoładowany). Przednie zawieszenie też jest przerobione, w lampie zastosowany patent na h4;] który ci gosiu opisze na gg. Obrotomierz to najsmieszniejsza rzecz w tym motocyklu tarcza zrobiona na szybkiego a jeździ juz kilka miesiecy. Predkosciomierz od jawy(normalnie skalowany tzn. 20,40,60) predkosciomierz ma przerobiony kubek w taki sposób ze kontrolki sa pod tarcza anie w cyferblacie tak jak to ma miejsce w MZ;]

 

Co do rzeczy nowych to jest ich sporo chromy na zbiorniku, całkowicie nowa wiazka elektryczna własnej roboty, nowy prawy goleń amorów przednich, nowe amortyzatory tylne9prawdopodobnie chińskiej produkcji ale narazie nie narzekam tym bardziej ze 100zł za 2 amory to nie jest wygórowana cena), opona tylna(z niej do końca zadowolony nie jestem), przednia pochodzi z jawy(ta pomimo wieku jest super), i jeszcze kilka innych dupereli manetki, filtry, linki, pompa hamulcowa(również chiński skuter a i tak o niebo lepsza niz MZtowska), zamki, dekiel siedzenia.

Rame malowałem w sierpniu farba renowacyjna jestem jak narazie zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko piękne tylko moim zdaniem kolor błotników nie pasuje w ogóle.Spoleruj przedni do gołej blachy na błysk i będzie suer wyglądać, a tylni daj na czerwono i tyle.

snycerz33 mógłbyś zostawić coś więcej niż samo wytknięcie błędu;/.

Edytowane przez Deathraw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż miło nacieszyć oko. Coraz rzadziej można spotkać takie to sprzęty, a w stanie oryginalności to już całkiem.

Ja usilnie staram się od roku przekonać sąsiada do sprzedarzy SHL-ki usytuowanej w stodole... NIestety żadne argumenty nie przemawiają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko piękne tylko moim zdaniem kolor błotników nie pasuje w ogóle.Spoleruj przedni do gołej blachy na błysk i będzie suer wyglądać, a tylni daj na czerwono i tyle.

snycerz33 mógłbyś zostawić coś więcej niż samo wytknięcie błędu;/.

 

Masz rację, trochę nieładnie postąpiłem, a przecież motor "landrynka" - ślicznie zrobiony. Ale jak miałem koledze radzić polerowanie do gołej blachy błotnika który jest najbardziej narażonym na korozję elementem..Wolałem się nie odzywać :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...