MTBlackbird Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 To nie świadczy że było jej wygodnie, a może po tej wyprawie zrezygnowała z jazdy na motocyklu :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Czy ktoś z szacownego grona próbował wykorzystywać ten model Hondy do dalszej turystyki, :banghead: czy jest to raczej zupełnie pomylony pomysł? Przeznaczenie z założenia ma inne. Wiadome że modelem CBR 900 sc33 dawało radę. Co do tego modelu słyszałem różne zdania. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?? Wszystko się da, tylko po co się męczyć? PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 no i czego ma to dowodzić? na forum mamy opis wakacyjnej trasy coś 11kkm na jawce czy inszym 2t zabytku; czy twoim zdaniem oznacza to, że właściciele gl1800 i innych r1200gs mają się przesiąść na jawki - bo to taki zayebisty sprzęt do turystyki..?ależ metoda argumentowania... :notworthy: jsz Troszaczke wiecej poczucia humoru proponuje, :) ,a tak na powaznie to oczywiscie ze wiekszy motor bedzie wygodniejszy,ale pytanie bylo czy mozna uprawiac turystyke na 929,oczywiscie ze mozna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom.rider Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 (edytowane) Zamiast krytyki może coś konstruktywnego: Domyślam się, że Koledze chodzi o coś szybkiego, zwinnego, i jeszcze przy tym w miarę wygodnego. Jak każdy pochwalę swój ogonek i zaproponuję, że może by pomyśleć nad też Hondą, ale CBR 1000f + ew. młodszy Dual. Naczytałem się jaki to fajny sprzęt do szybkiej turystyki, i dziś mogę to w 99% potwierdzić. Moto szybkie, wygodne i bezpieczne, bo stabilne na polskich drogach czyli dziurach, studzienkach, torach, koleinach, nadlewkach, wylewkach i innych. Zwłaszcze w trakcie nocnej/deszczowej jazdy, gdzie można się spokojnie skupić na patrzeniu w dal, a nie na omijaniu niespodzianek, które gładko pokonuje jak czołg. Ostrzejsze sprzęty by już dawno zaliczyły shimmy i inne niespodzianki. Do tego skuteczne, kombinowane heble, duży zapas mocy i ładowności, no i legendarna niezawodność. A ten 1% procent, to pozycja, która przy kodeksowej jeździe jest trochę drewniana i męcząca, ale za to idealnie się sprawdza przy szybkich przelotach - 120-160 i więcej :D. A do tego na stacji osłoda - jedyne 6,2 l/100km. Po 200 km jednym strzałem człowiek zawsze rześki i zrelaksowany, nic nie boli i nawet plecaczek zbytnio nie marudzi. Pozdrawiam Edytowane 7 Listopada 2007 przez tom.rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Ja swego czasu spedziłem setki kilometrów jako pasażer na cbr 900rr i nie mam zadnych złych wspomnien. Nawet zdarzyło mi sie usnac jak jechalismy po A4. Sportem da sie uprawiac turystyke - jak ktos lubi to nie bedzie zwracał uwagi na to czy go cos boli, bo to jego swiadomy wybór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieta Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Ja swego czasu spedziłem setki kilometrów jako pasażer na cbr 900rr i nie mam zadnych złych wspomnien. Nawet zdarzyło mi sie usnac jak jechalismy po A4. Sportem da sie uprawiac turystyke - jak ktos lubi to nie bedzie zwracał uwagi na to czy go cos boli, bo to jego swiadomy wybór. Tu nie chodzi o to czy ktoś ma złe wspomnienia, czy nie...Każym moto można podróżować, na 929 również co z resztą świadomie czynię :) ale komfort śmigania jest zdecydowanie gorszy niz np. na 1100XX A swoją drogą to musisz być spokojny gość jak przysypiasz w trakcie jazdy :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 (edytowane) Czy ktoś z szacownego grona próbował wykorzystywać ten model Hondy do dalszej turystyki, :flesje: czy jest to raczej zupełnie pomylony pomysł? Przeznaczenie z założenia ma inne. Wiadome że modelem CBR 900 sc33 dawało radę. Co do tego modelu słyszałem różne zdania. Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?? Nie jest to zupełnie pomylony pomysł. Podpowiem tylko, że zbiornik jest odrobinę za wysoki do podwójnego tankbaga Moto-Detail przy wzroście 178cm. Reszta została powiedziana... Cmoki :buttrock: P.S. A to Frania w rynsztunku http://www.bikepics.com/pictures/1065404/ Edytowane 8 Listopada 2007 przez ABG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.