przemo_a4 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Witam,pisałem juz o tym w innym dziale, ale liczę że tu uzyskam więcej informacji.mam problem z dr 350, w czasie jazdy, podczas zmiany biegu, spadły obroty i zgasła, po ok. 15 min. odpaliła z pychu, ale nie chciała trzymać wolnych obrotów i znów zgasła, a po tym juz nie chciała nawet zapalic bedac ciągnietą przez samochod. po 3 dniach sprawdzam czy jest iskra, ale niestety jej brak. Co sie mogło ukrzyc w czasie jazdy? Cewka? Jak to sprawdzić?Czy coś innego? Od czego zacząć?Dodam ze jakies 2 km wczesniej miałem przewrotkę, ale moto odpaliło bez problemu po 3 kopnięciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 sprawdz napiecie od cewek w silniku, pozniej do stacyjki lub modulu i zobacz gdzie znika napiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 To prawda, jak nie masz iskry to musisz sprawdzic miernikiem albo probnikiem czy po wlaczeniu zaplonu prad niskiego napiecia dochodzi na cewke i modul. Jesli okaze sie ze nie dochodzi to trzeba sprawdzic gdzie ginie.Jezeli dochodzi to z kolei sprawdzasz obwod wysokiego napiecia, kable fajki, cewki, swiece. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Tak się składa że w dr-ce 350 po włączeniu zapłonu nigdy nie dochodzi.Adamie stosuj się proszę do zasad które ( dzięki Ci za nie ) sam wprowadziłeś w tym dziale. :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 a czy po tej przewrotce coś nie pękło a potem rozpadło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Nie napisales czy sprawdzales czy inna swieca bedzie miala iskre. Moze to tylko wina swiecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_a4 Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Przewrotka była na miekkim, ale teraz sobie przypomnialem ze prawa strona kierownicy walnąłem w drzewo, nie mam handbara, musze sprawdzic jak tam przewody od zapłonu.Kupilem wczoraj nowa swiece i sprawdzalem tez na nowej swiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Sprawdź czy jakieś wiązki, kable się nie wyrwały, Stawiam że jest problem z obwodem gaszenia skoro nie ma zupełnie iskry a glebowałeś na prawą manetkę. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Nic tak jak koledzy pisali trzeba kopać i sprawdzać po kolei czy coś sie indukuje na iskrowniku, mi sie indukowało w XR nawet 40V zmiennego przy b mocnym kopnieciu, jeśli mamy naprawde mierne napiecie lub jego brak trzepa sprawdzić rezystancje altka (pisze w serwisówce), następnie obacz czy dochodzi zasilanie do modułu, i czy jest na cewce. Jeśli jest napięcie przed modułem jest a nie ma go na przewodach idących z modułu do cewki, to nie koniecznie jest to padniety moduł u mnie oznaczalo to problemy z wyłącznikiem zapłonu, w mojej Xr jest takie głupie rozwiązanie że motocykl gaśnie w momencie gdy włącznik zrobi zwarcie z masą... Inna opcja być może moduł też nie dostaje informacji od cewki wyzwalającej, wiec nie zasila cewki wysokiego. Jeśli mamy napięcie na przewodach cewki, a nie ma iskry, to być może cewka jest padnięta, jak to spradzić znów pisze serwisówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_a4 Opublikowano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Niestety nie mam teraz dostępu do moto ponieważ porzuciłe je u kumpla a teraz nie mam jak przetransportować do siebie. Niemniej jednak dziękuję za wskazówki. Mam tylko nadzieję że to coś z kablami, ponieważ zastanawia mnie fakt że suka odpaliła z pychu po jej samoistnym zgaśnięciu. Co więcej odpaliła tez z okpniaka, ale zgasła z powodu braku paliwa - zakręcony kranik :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nameless Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 (edytowane) edit: nie zauwazylem ze zmieniles swiece.. sry Edytowane 1 Listopada 2007 przez nameless Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Tak się składa że w dr-ce 350 po włączeniu zapłonu nigdy nie dochodzi.Adamie stosuj się proszę do zasad które ( dzięki Ci za nie ) sam wprowadziłeś w tym dziale. :icon_mrgreen: Tiaaa, zapomnialem ze to CDI, przepraszam.Trza jeszcze kopajka przy wlaczonym zaplonie podzialac :)No i wylacznik zaplonu sprawdzic czy kontaktuje, czy moze juz nie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.