Skocz do zawartości

SHADOW 1100 czy DRAG STAR 1100?


RYB@
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wizualnie bardziej podoba mi się Drag Star, ale Honda ma świetną opinię i trzyma cenę. No i jeśli to pewny motocykl to raczej lepszy wybór. Przebiegi obydwu motocykli- jesli prawdziwe- to znikome zwłaszcza w stosunku do wieku.

 

Dzieki-bedzie Vt 1100 raczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Pozwolę wpiąć się w rozmowę.Od pewnego czasu śledzę ogłoszenia w gazetach i na allegro.

Mam zamiar przesiąść się z 535 na coś podobnego co Darek.

Dziwią :crossy: a nawet denerwują :bigrazz: mnie ogłoszenia typu,...do motoru dokładam sakwy,gmole ,sisi bar itp.Handlarze w ten sposób dodatkowo zarabiają ,rozbierając sprowadzone motory :icon_razz: .Przecież tych części nie biorą ze sklepu, nie mają na półkach.Dla mnie to rozbój w biały dzień.Jak sądzicie, czy ktoś sie ze mną zgadza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SIEMKA !!

 

Ja bez dwóch zdań wybrał bym moto ubrane i z mniejszym przebiegiem. Jestem właśnie na etapie ubierania swego i wiem czym to pachnie.Trza mieć majątek, żeby mieć co się chce.A poza tym wybieraj sercem a nie będziesz żałował.

 

pozdr

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście Drag Star, znam wielu właścicieli, sam jeździłem. Więc polecam, widziałem draga z przebiegiem 70 tys i chodził pięknie. No i drag nie ma tych paskudnych amortyzatorów z tyłu. :icon_mrgreen: :icon_razz:

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście Drag Star, znam wielu właścicieli, sam jeździłem. Więc polecam, widziałem draga z przebiegiem 70 tys i chodził pięknie. No i drag nie ma tych paskudnych amortyzatorów z tyłu. :lalag: :flesje:

 

No nie ma amorków -dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma swój rozum dla mnie właśnie silniki powietrzne mają swój urok.

Zajrzyj na strony ludzi jeżdżących po świecie i zobacz jakie trasy robią właśnie na drag starach i innych maszynach chłodzonych powietrzem, w tym roku ekipy lecą na Maroko. Zobacz nieśmiertelną wirażkę moto na którym wychowały się całe pokolenia motonitów. Prawie wszystkie Customy robione są na silnikach chłodzonych powietrzem. Czyli pół świata według Cubamena to złomy.

A co trochę mnie poniosło.

 

ps. no i flagowy Porsche 911 też jest do dupy!

Edytowane przez hamir56
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie wszystkie Customy robione są na silnikach chłodzonych powietrzem.

 

No to nie byl najlepszy przyklad co do silnikow chlodzonych powietrzem. Niestety w zdecydowanej wiekszosci customy sa do ogladania a nie do jazdy i wytrzymalosc wszystkich revtechow i s&s'ow odbiega o lata swietlne od tego co jest wsadzone w naszych moto (oczywiscie na niekorzysc tych wspomnianych). Zeby moto dwa razy odpalic i do najblizszej knajpy pojechac pod bakiem moze byc za przeproszeniem byle co. Nawet silnik z malucha bedzie wtedy bezawaryjny.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie wszystkie Customy robione są na silnikach chłodzonych powietrzem.

 

Cóż... Tak jest po prostu prościej i łatwiej.

Coś jak ze składaniem pecetów. Kupujesz bajer obudowę albo i sam robisz niepowtarzalną a wiadomo ze dyski, płytę itp kupisz standardową bo takie są na rynku, możesz co najwyżej wybrać procek, wiatraczek zmienić i kolory kabelków...

 

Rozważania o sposobie chłodzenia to jak dywagacje o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy. Po prostu trzeba się zastanowić co się woli - barszcz z uszkami i choinkę czy barszcz biały i lany poniedziałek...

 

Co do kupowania moto ubranego/gołego - to nie argument.

Chyba że jest ubrana w akurat TO w co byś ją właśnie chciał ubrać... Chyba że to nie ma ŻADNEGO znaczenia, wtedy oczywiście to jest argument za.

Coś jak potencjalna żona z dziećmi albo bez... :icon_mrgreen:

 

Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru, w końcu to TY będziesz jeździł, więc każdy TWÓJ wybór będzie najlepszy.

Edytowane przez shadok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos wesprze mądrym słowem mam czas do niedzieli cirka na decyzje oba sprzety sa w stanie bdb

troche bardziej atrakcyjna cena yamachy full ubranej z przeb 13tys

ale honda1100 chłodzona ciecza przeb 30tys-bardziej znajoma pewna ale znowu golas ale super pewniak

-kolega go serwisuje od kilku lat-i co Wy na to?

Pozdr Darek

 

Podaj jeszcze linki do tych aukcji to sie oblooka sprzety i ceny za ile sa do sprzedania. :D

Wtedy mozemy jakos porownywac :clap:

ps. Ja bym bral Draga :D :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...