darekb Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Wizualnie bardziej podoba mi się Drag Star, ale Honda ma świetną opinię i trzyma cenę. No i jeśli to pewny motocykl to raczej lepszy wybór. Przebiegi obydwu motocykli- jesli prawdziwe- to znikome zwłaszcza w stosunku do wieku. Dzieki-bedzie Vt 1100 raczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janne Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Witam.Pozwolę wpiąć się w rozmowę.Od pewnego czasu śledzę ogłoszenia w gazetach i na allegro.Mam zamiar przesiąść się z 535 na coś podobnego co Darek.Dziwią :crossy: a nawet denerwują :bigrazz: mnie ogłoszenia typu,...do motoru dokładam sakwy,gmole ,sisi bar itp.Handlarze w ten sposób dodatkowo zarabiają ,rozbierając sprowadzone motory :icon_razz: .Przecież tych części nie biorą ze sklepu, nie mają na półkach.Dla mnie to rozbój w biały dzień.Jak sądzicie, czy ktoś sie ze mną zgadza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYB@ Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 SIEMKA !! Ja bez dwóch zdań wybrał bym moto ubrane i z mniejszym przebiegiem. Jestem właśnie na etapie ubierania swego i wiem czym to pachnie.Trza mieć majątek, żeby mieć co się chce.A poza tym wybieraj sercem a nie będziesz żałował. pozdr Cytuj ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Oczywiście Drag Star, znam wielu właścicieli, sam jeździłem. Więc polecam, widziałem draga z przebiegiem 70 tys i chodził pięknie. No i drag nie ma tych paskudnych amortyzatorów z tyłu. :icon_mrgreen: :icon_razz: Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekb Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Oczywiście Drag Star, znam wielu właścicieli, sam jeździłem. Więc polecam, widziałem draga z przebiegiem 70 tys i chodził pięknie. No i drag nie ma tych paskudnych amortyzatorów z tyłu. :lalag: :flesje: No nie ma amorków -dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosin Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 chłodzone powietrzem silniki były w TRABANTACH Oj Cubamen chodzi Ci o wkładanie kija w mrowisko :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamir Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 (edytowane) Każdy ma swój rozum dla mnie właśnie silniki powietrzne mają swój urok.Zajrzyj na strony ludzi jeżdżących po świecie i zobacz jakie trasy robią właśnie na drag starach i innych maszynach chłodzonych powietrzem, w tym roku ekipy lecą na Maroko. Zobacz nieśmiertelną wirażkę moto na którym wychowały się całe pokolenia motonitów. Prawie wszystkie Customy robione są na silnikach chłodzonych powietrzem. Czyli pół świata według Cubamena to złomy.A co trochę mnie poniosło. ps. no i flagowy Porsche 911 też jest do dupy! Edytowane 9 Stycznia 2008 przez hamir56 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 chłodzone powietrzem silniki były w TRABANTACH...i w Fiatach 126P... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYB@ Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Były w ''Trampkach i w 126p" też były i co z tego? przecież jeżdżą do dziś i to znaczy,że były gorsze?I tak każdy będzie bronił swego. Cytuj ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Stary, sprawdz dobrze Draga i... kupuj go. Skoro mniej kosztuje, jest nowszy i jest dobrze ubrany to co szkodzi sprobowac? Oba motocykle zacne sa, poza tym nie wazne co masz pod dupa wazne co nad nia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Prawie wszystkie Customy robione są na silnikach chłodzonych powietrzem. No to nie byl najlepszy przyklad co do silnikow chlodzonych powietrzem. Niestety w zdecydowanej wiekszosci customy sa do ogladania a nie do jazdy i wytrzymalosc wszystkich revtechow i s&s'ow odbiega o lata swietlne od tego co jest wsadzone w naszych moto (oczywiscie na niekorzysc tych wspomnianych). Zeby moto dwa razy odpalic i do najblizszej knajpy pojechac pod bakiem moze byc za przeproszeniem byle co. Nawet silnik z malucha bedzie wtedy bezawaryjny. Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 (edytowane) Prawie wszystkie Customy robione są na silnikach chłodzonych powietrzem. Cóż... Tak jest po prostu prościej i łatwiej.Coś jak ze składaniem pecetów. Kupujesz bajer obudowę albo i sam robisz niepowtarzalną a wiadomo ze dyski, płytę itp kupisz standardową bo takie są na rynku, możesz co najwyżej wybrać procek, wiatraczek zmienić i kolory kabelków... Rozważania o sposobie chłodzenia to jak dywagacje o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy. Po prostu trzeba się zastanowić co się woli - barszcz z uszkami i choinkę czy barszcz biały i lany poniedziałek... Co do kupowania moto ubranego/gołego - to nie argument. Chyba że jest ubrana w akurat TO w co byś ją właśnie chciał ubrać... Chyba że to nie ma ŻADNEGO znaczenia, wtedy oczywiście to jest argument za.Coś jak potencjalna żona z dziećmi albo bez... :icon_mrgreen: Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru, w końcu to TY będziesz jeździł, więc każdy TWÓJ wybór będzie najlepszy. Edytowane 9 Stycznia 2008 przez shadok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Moze ktos wesprze mądrym słowem mam czas do niedzieli cirka na decyzje oba sprzety sa w stanie bdbtroche bardziej atrakcyjna cena yamachy full ubranej z przeb 13tysale honda1100 chłodzona ciecza przeb 30tys-bardziej znajoma pewna ale znowu golas ale super pewniak-kolega go serwisuje od kilku lat-i co Wy na to? Pozdr Darek Podaj jeszcze linki do tych aukcji to sie oblooka sprzety i ceny za ile sa do sprzedania. :D Wtedy mozemy jakos porownywac :clap: ps. Ja bym bral Draga :D :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYB@ Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 http://forum.motocyklistow.pl/SHADOW-1100-...100-t84961.htmlJa kiedyś też prosiłem o radę Szanowne grono a w końcu kupiłem WILD STAR'A.Chyba tak miało być.pozdr Cytuj ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zosia_ Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Drag Star 1100 jest niższy/ ma niżej środek cięzkości niż Dhadow 1100. Łatwiej się prowadzi. No i jest nowszy - to też wazne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.