Skocz do zawartości

SHADOW 1100 czy DRAG STAR 1100?


RYB@
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cóż... Tak jest po prostu prościej i łatwiej.

Coś jak ze składaniem pecetów. Kupujesz bajer obudowę albo i sam robisz niepowtarzalną a wiadomo ze dyski, płytę itp kupisz standardową bo takie są na rynku, możesz co najwyżej wybrać procek, wiatraczek zmienić i kolory kabelków...

 

Rozważania o sposobie chłodzenia to jak dywagacje o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkiej Nocy. Po prostu trzeba się zastanowić co się woli - barszcz z uszkami i choinkę czy barszcz biały i lany poniedziałek...

 

Co do kupowania moto ubranego/gołego - to nie argument.

Chyba że jest ubrana w akurat TO w co byś ją właśnie chciał ubrać... Chyba że to nie ma ŻADNEGO znaczenia, wtedy oczywiście to jest argument za.

Coś jak potencjalna żona z dziećmi albo bez... :)

 

Pozdrawiam i życzę dobrego wyboru, w końcu to TY będziesz jeździł, więc każdy TWÓJ wybór będzie najlepszy.

 

jesli moto jest ubrany to raczej nie całkiem tak potwojemu dlatego zgodze sie ubranie nie gra wielkiej roli

Darek

 

Podaj jeszcze linki do tych aukcji to sie oblooka sprzety i ceny za ile sa do sprzedania. :)

Wtedy mozemy jakos porownywac :clap:

ps. Ja bym bral Draga :) :crossy:

 

aukcje sie skonczyły drag star czerwono czarny za 18880 jest z krotoszyna moze cos ktos jarzy?

a vt 1100okolice nie było aukcji

Darek

 

 

Drag Star 1100 jest niższy/ ma niżej środek cięzkości niż Dhadow 1100. Łatwiej się prowadzi. No i jest nowszy - to też wazne.

 

ile kucyków ma drag star 1100?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze tak troche z neutralnego zrodla: porownanie shadow vs. DragStar.

Po prawdzie troche nowsze roczniki ale poczytac warto. Wazne by jezdzic.

 

jesli moto jest ubrany to raczej nie całkiem tak potwojemu dlatego zgodze sie ubranie nie gra wielkiej roli

Darek

aukcje sie skonczyły drag star czerwono czarny za 18880 jest z krotoszyna moze cos ktos jarzy?

a vt 1100okolice nie było aukcji

Darek

ile kucyków ma drag star 1100?

Wg danych 65 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz wejdzie :biggrin: porownanie shadow vs. DragStar

 

A dla Ciebie Ryb@ jesli chcesz to prosze: RoadStar vs. FatBoy :flesje:

 

tak sie zastanawiam czy aby wszyscy rozrózniali tematy na forum a co za tym idzie motocykle

wg mnie to czego ja jestem ciekaw to vt 1100 94-95r jest to inny motor niz Spirit .Ace i C3 i tylko o opinie o tym modelu mi chodzi-uwago dotyczy nieudolnego poła czenia mojego tematu z temetem RYB@

Pozdr Darek

 

tak sie zastanawiam czy aby wszyscy rozrózniali tematy na forum a co za tym idzie motocykle

wg mnie to czego ja jestem ciekaw to vt 1100 94-95r jest to inny motor niz Spirit .Ace i C3 i tylko o opinie o tym modelu mi chodzi-uwago dotyczy nieudolnego poła czenia mojego tematu z temetem RYB@

Pozdr Darek

 

op

uwaga ta dotyczy moderatora JOSZUA który jezdzi drag- :icon_twisted: starem-tak trzymaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam ugodowy jestem wypowiedzialem tylko swoje zdanie co JA bym wybrał i dla czego wiadomo ze jezdzic bedziesz ty a wiec i twoj wybor ( troche to nawet nie naturalne ze jezdze Yamaha a polecam Honde w przeciwienstwie do innych piszacych ) :banghead:

 

szkoda ze nie ma fotek :wink:

 

jak bys nie zrobił dokonasz słusznego wyboru bo własnego :bigrazz:

 

 

 

 

pzdr :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam ugodowy jestem wypowiedzialem tylko swoje zdanie co JA bym wybrał i dla czego wiadomo ze jezdzic bedziesz ty a wiec i twoj wybor ( troche to nawet nie naturalne ze jezdze Yamaha a polecam Honde w przeciwienstwie do innych piszacych ) :banghead:

 

szkoda ze nie ma fotek :lapad:

 

jak bys nie zrobił dokonasz słusznego wyboru bo własnego :buttrock:

pzdr :banghead:

 

Biore urlop i jade oglądac oba przez weekend

wybiore dam znac w niedziele -dzieki za dobre słowo Darek

 

tak sie zastanawiam czy aby wszyscy rozrózniali tematy na forum a co za tym idzie motocykle

wg mnie to czego ja jestem ciekaw to vt 1100 94-95r jest to inny motor niz Spirit .Ace i C3 i tylko o opinie o tym modelu mi chodzi-uwago dotyczy nieudolnego poła czenia mojego tematu z temetem RYB@

Pozdr Darek

op

uwaga ta dotyczy moderatora JOSZUA który jezdzi drag- :banghead: starem-tak trzymaj

 

Ps sorka moderator is name JESZUA i ma przecinaka(NIC DZIWNEGO ZE NIE ODRÓZNIA CRUISERÓW )

Darek

 

ja tam ugodowy jestem wypowiedzialem tylko swoje zdanie co JA bym wybrał i dla czego wiadomo ze jezdzic bedziesz ty a wiec i twoj wybor ( troche to nawet nie naturalne ze jezdze Yamaha a polecam Honde w przeciwienstwie do innych piszacych ) :bigrazz:

 

szkoda ze nie ma fotek :lapad:

 

jak bys nie zrobił dokonasz słusznego wyboru bo własnego :buttrock:

pzdr :wink:

 

nie moge sobie poradzic z fotkami moze jutro dzzieci poprosi starszy ojciec to dam cynka ok 19

Darek

 

Stary, sprawdz dobrze Draga i... kupuj go. Skoro mniej kosztuje, jest nowszy i jest dobrze ubrany to co szkodzi sprobowac? Oba motocykle zacne sa, poza tym nie wazne co masz pod dupa wazne co nad nia...

 

jak tanszy drozszy o3 kolasy-drag star

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja dla równowagi - oczywiście Shadow. To się rozumie samo przez się.

Shadow to Shadow i juz... :icon_razz:

 

przyprowadziłem ziomal dzis Shadow 1100 -jak radziłes jest super jednak co moto z zaufanych rąk to duza sprawa chodzi extra

pozdr Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Drag Star 1100 jest niższy/ ma niżej środek cięzkości niż Dhadow 1100. Łatwiej się prowadzi. No i jest nowszy - to też wazne.

 

 

W zupełności popieram kolege Drag Star 1100 przynajmniej Classic ma strasznie szeroki kapeć 170/80 15

co i nisko położony środek ciężkość co powoduje że przy wchodzeni w zakręty jest cholernie toporny...

 

To takie moje małe spostrzeżenie mam nadzieje że nikogo nie uraziłem....

 

Pozdrawiam

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

L&M, nie wiem, co to za poparcie dla Zosi, skoro wysnuwasz wnioski dokładnie przeciwne. Poza tym, skąd takie wnioski?! Po ponad 180 tysiączkach XVS Classicami zupełnie nie podzielam łączenia w jedno szerokiego kapcia z tyłu, niskiego środka ciężkości i toporności w zakrętach! Jeśli już, to długość naszych sprzętów powoduje ujmę na zwrotności (na pewno nie w zestawieniu z Shadowką 1100, może z Viragami, które między seryjnymi customami nie mają konkurencji jako tanecznice). Przesiadłem się właśnie ostatnio na sprzęt "toporniejszy" od Drag Stara Classic, czyli... Drag Stara Custom. To wiekszy skok między rozmiarami gum a nie sama szerokość tylnego kapcia coś tu ma do powiedzenia. Ahoj!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

No to ja dla równowagi - oczywiście Shadow. To się rozumie samo przez się.

Shadow to Shadow i juz... :cool:

SŁuszna kolego racja takich SCHADOWEK nie ma wiele a DRAGI na zlocie co 2 ,3 moto ale nie zebym miał coś do DRAGA ja mam S i nie zamieniłbym jej a co do awaryjoności to z Hondą nie mam problemu wybór pozostaje dla ciebie !!! :) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...