Skocz do zawartości

SHADOW 1100 czy DRAG STAR 1100?


RYB@
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A wiesz co by sie stało gdyby jakakolwiek firma wypuściła na rynek coś co chodzi identycznie tak samo jak HD? A myślisz czemu Wild Star ma cylindry rozchylone pod kątem 48 stopni a nie 45 jak HD. Przecież to tylko 3 stopnie różnicy ale dla prawników to aż 3 stopnie różnicy dzięki którym nie można się przyczepić. Jak dla mnie klang HD jest nr 1 ale nie z tego względu kupuje się moto. Ja kupiłem Shadowe bo nie miałem ochoty na zastanawianie się gdzie mi się po drodze co odkręci lub co padnie będąc 1000 km od chaty bo ten motocykl nie służy mi do wyrywania lachonów ale do nawijania niemałej liczby km. Moim jedynym zmartwieniem był poziom paliwa w baku i stan kasy w portfelu. Ma jedna cholerną przewagę w stosunku do Draga - a mianowicie wygodę. Ktokolwiek by się nim nie przejechał twierdził jedno - ten motocykl płynie po drodze. Ja po przejechaniu w ciągu dnia 1000 km wcale nie umierałem ale jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie, że jeszcze niejedna setkę dałoby się nawinąć bez bólu dupska.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma jedna cholerną przewagę w stosunku do Draga - a mianowicie wygodę.[...]

 

Zapytaj najpierw "dragowcow" a potem dawaj opinie.

Ja swoim zrobilem jednego dnia 400 mil i jeszcze mialem ochote :crossy: wiec .... kazdy kij ma dwa konce :icon_mrgreen:

Ale Drag jest lepszy :buttrock: :crossy: :notworthy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szczególnie 650. Jeździłem Drag Starem wiec mogę coś powiedzieć na temat siedzenia i wygody a wytrzymać można na wszystkim.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szczególnie 650. Jeździłem Drag Starem wiec mogę coś powiedzieć na temat siedzenia i wygody a wytrzymać można na wszystkim.

Trochę się zagalopowałeś i zaczynasz pieprzyć głupoty.

Nie porównuj VT1100 do XVS650. Jak już chcesz to porównuj go do XVS1100.

Znam obie marki bo mój chłopak jeździ na VT i prawdę mówiąc Drag1100 jest porównywalny do VT1100 tak jak Drag650 do VT600 co do osiągów, trwałości, niezawodności i wygody. Każdy mechanik też ci powie,że zbudowanie silnika bez chłodnicy i płaszcza wodnego, tak by się nie grzał, to majstersztyk. I tak właśnie jest w Dragu (no i w HD). Podzielam zdanie przedmówców, i to całkiem obiektywnie, że Dragi są ładniesze, zgrabniejsze a przede wszystkim staranniej wykonane no i zdecydowanie z lepszych materiałów.

I jeszcze jedna obiektywna prawda. Dragi mają nowocześniejszą konstrukcję i rozwiązania techniczne od Hond VT (nie mówię o VTXach). Jest też do nich więcej akcesoriów co jest istotne dla personalizacji motocykla (vide np komiczne szyby w VT600, albo zamontuj tam lightbar czy duże sakwy). Drag650 ma jeszcze tą przewagę nad VT600, że zdecydowanie lepiej się prowadzi i lepiej zachowuje na gryzionym jak i w koleinach. A nie zastanawia cię dlaczego Dragów jest dużo więcej niż Hond ? Ceny są przecież prawie takie same w poszczególnych kategoriach (a dla używanych idetyczne).

Ludzie wybierają to co im bardziej podchodzi, co się im bardziej podoba, co lepiej wygląda (dla nich), ma więcej bajerów, co ma lepszy serwis i większą dostępnośc części (a pod tym względem Honda wypada baaardzo cienko - wolą chyba handlowac samochodami), itd.

Gustów i upodobań się nie dyskutuje. A przekomarzanie do niczego nie prowadzi.

Wolisz Hondę - twoja sprawa. Inni wolą Dragi - ich sprawa. I tyle.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w Dragu byłem zakochany od samego początku a utwierdziłem sie w tej wersji wtedy, kiedy to niejaki "harleyowiec" nie znający mnie kompletnie, na parkingu (dosyć duży) na Górze Św. Anny (A4) tylko po dziesięciominutowej rozmowie ze mną na temat motocykla i jego wyboru, bez proszenia, zapytania itp. oddał mi kluczyki bym mógł sie przejechać!

 

Wielki ukłon w jego strone... bo jestem mały (Drag Classic 1100), byłem nie ubrany a do tego w klapkach :banghead: a on, po prostu dał mi kluczyki. Kilka miesięcy później kupiłem Draga. Starczyło jednak tylko na Customa w 650, ale wszystko po kolei. Nawet jeśli kupie Classica w 1100, to jego mniejszego brata nie sprzedam, zbyt wiele serca już w niego włożyłem :icon_razz: a... i ma super plus! jest idealny dla kobiety (żony) :) zwrotny, niski, niezbyt mocny.

 

http://venus.wsb-nlu.edu.pl/~mgargas/AC/drag8.JPG

Edytowane przez mikgar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM PONOWNIE !!

JEST MI BARDZO MIŁO,ŻE ZECHCIELIŚCIE PODJĄĆ TEN TEMAT CHOĆ BYŁ JUŻ TYLE RAZY PORUSZANY ALE WYDAJE MI SIĘ,ŻE PO KAŻDYM KOLEJNYM SEZONIE MOŻNA ZAWSZE NAPISAĆ COŚ NOWEGO I PODZIELIĆ SIĘ NOWYMI SPOSTRZEŻENIAMI A NAPEWNO SĄ I TACY,KTÓRZY MIMO NIEUKRYWANEJ NIECHĘCI DO PISANIA NA TEN TEMAT POPROSTU TO KOCHAJĄ (TE WŁAŚNIE PRZEKOMARZANIA TO PISANIE MOJE JEST LEPSZE I TE DELIKATNE I SUBTELNE PRZECIĄGANIE NA SWOJĄ STRONĘ).FAJNIE NAPRAWDĘ FAJNIE I MIŁO JEST POCZYTAĆ OPINIE LUDZI KTÓRZY MAJĄ JUŻ JAKIEŚ DOŚWIADCZENIE W "BRANŻY".TROCHĘ MARTWI MNIE POWOLNE ODCHODZENIE OD TEMATU PRZEWODNIEGO TZN.1100 (PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ)NIE POWIEM WSZYSTKIE WYPOWIEDZI SĄ NAPEWNO SZCZERE I WAŻNE ALE MNIE INTERESUJE POJEMNOŚĆ 1100 (SZACUNEK DLA NIŻSZYCH POJEMNOŚCI SAM MAM TERAZ 535)WIĘC JEŻELI MOGĘ PROSIĆ TO PROSIŁBYM O KONTYNUACJĘ ZA CO SERDECZNE DZIĘKI.

AHA WYPOWIEDŻ TATAKIS DAJE DUŻO DO MYŚLENIA ALE ZDZIWIŁO MNIE TAKIE ZDANIE:Znam obie marki bo mój chłopak jeździ.......?? I SPODOBAŁO MI SIĘ JAK DELIKATNIE GANI HONDĘ A WYNOSI NA WYŻYNY YAMAHĘ PRZY CZYM PODAJE WIADOMOŚCI KTÓRE MOGĄ BYĆ ISTOTNE W EWENYUALNYM WYBORZE.

MAM TYLKO NADZIEJĘ,ŻE NIKOGO NIE OBRAZIŁEM TYM CO NAPISAŁEM BO NIE MIAŁEM TAKIEGO ZAMIARU.

 

DZIĘKUJĘ I PROSZĘ O WIĘCEJ POSTÓW

 

POZDRAWIAM RYB@

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM PONOWNIE !!

TROCHĘ MARTWI MNIE POWOLNE ODCHODZENIE OD TEMATU PRZEWODNIEGO TZN.1100 (PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ)NIE POWIEM WSZYSTKIE WYPOWIEDZI SĄ NAPEWNO SZCZERE I WAŻNE ALE MNIE INTERESUJE POJEMNOŚĆ 1100

 

A to pewnie dlatego ze posiadacze 1100 nie odzywaja sie a 650 jest wiecej :biggrin:

Jak dla mnie to nie uwazam aby w Polsce byl potrzebny motocykl wiekszy niz 650.

Pewnie kolejny kij w mrowisko, ale ........... patrzac na stan drog, na kulture jazdy kierowcow to 650 jest maxem.

Co innego na zachod od Polski ................. i dlatego mam juz parcie mocne na sprzedaz swojego ;)

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się zagalopowałeś i zaczynasz pieprzyć głupoty.

Nie porównuj VT1100 do XVS650. Jak już chcesz to porównuj go do XVS1100.

Znam obie marki bo mój chłopak jeździ na VT i prawdę mówiąc Drag1100 jest porównywalny do VT1100 tak jak Drag650 do VT600 co do osiągów, trwałości, niezawodności i wygody. Każdy mechanik też ci powie,że zbudowanie silnika bez chłodnicy i płaszcza wodnego, tak by się nie grzał, to majstersztyk. I tak właśnie jest w Dragu (no i w HD). Podzielam zdanie przedmówców, i to całkiem obiektywnie, że Dragi są ładniesze, zgrabniejsze a przede wszystkim staranniej wykonane no i zdecydowanie z lepszych materiałów.

I jeszcze jedna obiektywna prawda. Dragi mają nowocześniejszą konstrukcję i rozwiązania techniczne od Hond VT (nie mówię o VTXach). Jest też do nich więcej akcesoriów co jest istotne dla personalizacji motocykla (vide np komiczne szyby w VT600, albo zamontuj tam lightbar czy duże sakwy). Drag650 ma jeszcze tą przewagę nad VT600, że zdecydowanie lepiej się prowadzi i lepiej zachowuje na gryzionym jak i w koleinach. A nie zastanawia cię dlaczego Dragów jest dużo więcej niż Hond ? Ceny są przecież prawie takie same w poszczególnych kategoriach (a dla używanych idetyczne).

Ludzie wybierają to co im bardziej podchodzi, co się im bardziej podoba, co lepiej wygląda (dla nich), ma więcej bajerów, co ma lepszy serwis i większą dostępnośc części (a pod tym względem Honda wypada baaardzo cienko - wolą chyba handlowac samochodami), itd.

Gustów i upodobań się nie dyskutuje. A przekomarzanie do niczego nie prowadzi.

Wolisz Hondę - twoja sprawa. Inni wolą Dragi - ich sprawa. I tyle.

Pzdr

 

Wiesz trochę nie zakapowałeś ale to taki szczególik. Nie porównałem do 650 tylko chodziło mi o wygodę a Twoje porównanie Draga jeśli miałeś na myśli wersje Classic do VT 600 która ma z cruiserem tyle wspólnego co HD ze szlifierkami jest delikatnie mówiąc nietrafione. Jak już to porównuj do VT 750 ale tu na korzyść draga tylko kardan przemawia (chociaż nie w nowych bo też VT ma kardan). Poza tym kto montuje w VT 600 lightbar albo jakieś duże sakwy? To tak jakby powiesić to na zrobionym od podstaw dragu z laczkiem 300 z tyłu. Przecież żaden chopper nie jest od wieszania na nim tysiąca dodatków bo te motocykle miały w samym zamyśle mieć czystą linię. Zresztą sama historia chopperów to pokazuje. I kto tu odjechał od tematu...

Co do dodatków:

http://img164.imageshack.us/my.php?image=bild4331tm7.jpg

 

jak dojdziesz do liczby 30-40 możesz powoli przestać liczyć.

Co do ilości Dragów i Shadow. Honda Shadow Aero była produkowana od roku 1998 do 2002 z czego do europy była sprowadzana tylko przez 2 lata w 98 i 99. W Polsce sprzedano aż 2 sztuki a powód banalny - była za kosmiczne pieniądze. W usa sprzedano ich tysiące ale w europie są to motocykle unikatowe. Co do części - 3 do 5 dni. Nie wiem czy Yamaha to lepiej robi. A czy ja jestem maniakiem Hondy? Nie ale 90% z Was nie widziało Hondy VT 1100 Aero na oczy a mówicie o niej jak by po 30 egzemplarzy przed każdą knajpą stało więc bez obrazy ale śmiem twierdzić, że pojęcia nie macie o czym mówicie. Aero nie jest w żadnym stopniu taka sama jak pozostałe Shadowy za wyjątkiem rozwiązań silnika ale i to nie do końca co opisywałem wcześniej. Jak ktoś chce mieć motocykl jakich stada wszędzie to faktycznie weźmie Draga a jak chce coś unikatowego to sorry...

Pozdrawiam wszystkich.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TEN WYTŁUSZCZONY CHŁOPAK TO PYTANIE ( TŁUMACZĄC NA JEZYK POTOCZNY ;) ) DLACZEGO NIE WPOWIADA SIĘ KTOŚ KTO POSIADA WE WŁADANIU TAKIE MOTO A NIE KTO JEST KIM DLA KOGO CHŁOPAK CZY SYN. (SORRY I BEZ URAZY :crossy: )

 

POZDRO

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopak = syn :icon_razz:

Ten "chlopak" to ja, jakby ktos jeszcze nie wiedzial...

czyli "syn" :crossy:

 

Owszem ciezko jest porownywac VT 600 do Draga 650 bo poza podona masa i osiagami sa

to motocykle do nieco innych celow choc w Polsce rozroznienie jest male.

Sam jezdze nim tyle co moj Staruszek na swoim.

Bardziej do Draga 650 nalezaloby porownywac VT 750 bo to wlasnie ta sama klasa cruiserow.

Generalnie temat jest o pojemonosciach 1100 ale dorzuce tutaj pare slow od siebie bo moj motorek

zostal wywolany do tablicy.

 

VT 600 prowadzi sie nieco gorzej od XVS 650 na slabszych drogach, ma nieco gorszy wyglad i bardziej

zwarta konstrukcje. Ale pamietajmy, ze to duzo starsza konstrukcja. Chlodnica ma moim zdaniem wielka

zalete bo jednak mniej katuje sie silnik w upalne lato np w korkach. czy jest ladna? Kwestia gustu. Mozna

kupic chromowana oslone i juz. VT 600 jest ekonomiczniejszy bo na trasie moj pali 4L/100km. Po miescie

gora 5L.

Wracajac do tematu 1100... nie wiem co Tobie doradzic bo nie jezdzilem tymi sprzetami ale przymierzam

sie do wymiany swojego. Moze to moje przyzwyczajenie do marki ale ja kupie minimum VT 1100.

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...