Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Głowice powiadasz? Możesz rozwinąć to stwierdzenie? Wg moich informacji w głowicy jedyna różnica to wałki rozrządu (w E krzywki są wyższe nie pamiętam dokładnie ale zdaje się że o 0,6mm wydechowe i 1,1mm ssące). Pewnie to ma jakiś wpływ ale uważam że zauważalny tylko na hamowni. Żeby uzyskać znaczący przyrost mocy trzeba zmienić gaźnik na kheina i moduł CDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi podnóżkami też miałem dylemat , ale kiedy mój brat kupił exc450 (oczywiście tam nie ma nawet śladu miejsca dla pasażera(rki)) i żona mu zafundowała kilka miesięcy bez sexu
a ta zona nie bala sie ze inna niewiasta na tym skorzysta ?

 

to odrazu wiedziałem że muszę kupić Drz w wersji S.Brak 10 KM rekompensuje spokój w domu.
poprostu nie wierze :O

 

ja wolałbym jednak te 10 KM,róznica jest bardzo duza.....
dokładnie

 

panowie pomoze ktos? jak mozna podniesc moc silnika w wersji s? fajnie jakby sie udalo uzyskac te 50KM :biggrin:
nie prosciej z e zrobic s ? :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i nie wiem co zrobic:( najpierw najwiekszym problemem byly pieniadze teraz kiedy sa to nei wiem co kupic:) mialem okazje jezdzic wersja s i wersja e i jak dla mnie to wersja s jest zdecydowanie slabsza... niby 7KM ale jednak roznica jest spora, potrzebuja sprzecik ktorym mozna bedzie od xzasu do czasu zabrac dziewczyne jako plecaczek(i to jest najwiekszy problem:P) i chyba zdecyduje sie na wersje s i od razu zmienie gaznik i modul... mam nadzieje ze poprawa bedzie spora:)

no chyba ze polecicie mi co zrobic albo zaproponujecie jakis inny sprzet warty uwagi:)

z gory dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i nie wiem co zrobic:( najpierw najwiekszym problemem byly pieniadze teraz kiedy sa to nei wiem co kupic:) mialem okazje jezdzic wersja s i wersja e i jak dla mnie to wersja s jest zdecydowanie slabsza... niby 7KM ale jednak roznica jest spora, potrzebuja sprzecik ktorym mozna bedzie od xzasu do czasu zabrac dziewczyne jako plecaczek(i to jest najwiekszy problem:P) i chyba zdecyduje sie na wersje s i od razu zmienie gaznik i modul... mam nadzieje ze poprawa bedzie spora:)

no chyba ze polecicie mi co zrobic albo zaproponujecie jakis inny sprzet warty uwagi:)

z gory dziekuje za pomoc

 

 

 

najpierw dowiedz sie czy,kiedy i za ile uda Ci sie kupic gaznik od E,druga sprawa sama wymiana modułu nic Ci nie ba moze sie okazac ze włozysz moduł od E do S i nie odpalisz sprzeta.....no i oczywiscie czy,kiedy i za ile uda Ci sie kupic ten moduł...

 

po2....jak zmienisz juz gaznik to czekaja Cie kolejne wydatki,chocby wydech....w S kolanko ma zdecydowanie mniejsza srednice....

 

najlepiej jest Ci kupic wersje E siezo sprowadzana,na stacji diagnostycznej wmówic matoła ze to wersja na 2 os pzoniej dorobic tylko nówzki i.....masz 2 na 2 os.....jak kiedys rejstrowałem E to matoł na stacji pytał mnie o wage,moc,itd itp bo nie miał pojecia a katalogu tez nie....

 

 

wiec wiem ze to moze sie udac.I to jest najprostsze rozwiazanie....

 

Panowie pomocy!!!

Po moim pierwszym spotkaniu z drzewem mam do wymiany GÓRNĄ PÓŁKĘ w mojej DRZecie.

Pilnie potrzebuję półeczkę lub ew. kompletne zawieszenie przednie.

0607777543

Pozdrawiam!

 

 

 

gg2035516,tel.600795005.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i chyba zdecyduje sie na wersje s i od razu zmienię gaźnik i modul... mam nadzieje ze poprawa bedzie spora:)...

 

bu ha ha - ale ty masz kasy :)

podnóżki zrobisz se za 200-300 zl

to o czym piszesz 1000 jak nic... i to bez żadnej gwarancji,

a davpol prawdę ci pisze E ma inny tłumik i kolanko...

i air box etc.... jak lupę weźmiesz to nie jest tych różnić tak mało

 

E - da się zarejestrować,

możesz dokupić albo dorobić kit homologacyjny

i zerówkę zrobisz na stacji diagnostycznej - zarejestrujesz

ja mam zarejestrowana.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewnetualnie, poszukaj na ebay-u zestawów Atheny do zwiększenia pojemności do 440 cm (jakoś tak). Nie wiem jaki przyros mocy, ale moment możesz poczuć. A cenowo wyjdzie podobnie, jak przerabianie S na E :biggrin:

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co moze Cie interesowac jak z wersji fabrycznej SM ktora na hamowni wykazala 35.04 KM poczatkowo zrobic 60 KM potwora :)

http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=459108 rejestrujesz sie i czytasz.

 

Po krotce co zostalo zmodyfikowane do mocy 57 KM:

- 3x3 z odpowiednim dostrojeniem gaznika

- Tuning Atheny na 435 ccm

- Gaznik FCR 41 mm z odpowiednim dostrojeniem

- wał firmy hotrods +5 mm

- zawory RHC wraz ze sprezynami

- wałki rozrządu Hotcams

- kompletny wydech yoshimura ti trs

 

By uzyskac 60 KM (patrz strona 31) trzeba wymienic na:

- tuningowy zestaw Atheny na 450 ccm

- zawory ssące RHC 208

 

Najbardziej spodobały mi sie wykresy z hamowni innych maszyn w porownaniu ze stuningowana DRZ:

1. Fabryczny KTM 525 uzyskał - 48.96 KM

2. Husqvarna SMR 510 przygotowana do wyscigow - 55.23 KM

3. KTM 525 przygotowany do wyscigow - 52.13 KM

4. Prawdziwa 60 KM CRF'a 450 - 59.87 KM

5. Nasza stuningowana DR-Z'tka do 450 ccm - 59.69 KM

 

Cennik w dolarach w temacie z linka wyżej.

Mam nadzieje ze pomoglem :D

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki jakie macie luzy łancucha. W serwisowce pisza o 40-50mm ale z takim luzem wisi jak szmata. Ja trzymam luz w granicach 30-33mm ale szybko sie rozciaga. Kupilem podobny do tego lancuch NZ tylko ze 112 oczek http://www.sklep.motox.com.pl/product_info...products_id=198.

Ile wam łancuchy wytrzymuja?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...