davopl Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Brak 10 KM rekompensuje spokój w domu. Pozdrawiam ja wolałbym jednak te 10 KM,róznica jest bardzo duza..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinello Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 panowie pomoze ktos? jak mozna podniesc moc silnika w wersji s? fajnie jakby sie udalo uzyskac te 50KM :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Szybko się nie da! Na początek trzeba wymienić głowicę i gaźnik na te z wersji E. Lepiej zmienić motor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Głowice powiadasz? Możesz rozwinąć to stwierdzenie? Wg moich informacji w głowicy jedyna różnica to wałki rozrządu (w E krzywki są wyższe nie pamiętam dokładnie ale zdaje się że o 0,6mm wydechowe i 1,1mm ssące). Pewnie to ma jakiś wpływ ale uważam że zauważalny tylko na hamowni. Żeby uzyskać znaczący przyrost mocy trzeba zmienić gaźnik na kheina i moduł CDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Z tymi podnóżkami też miałem dylemat , ale kiedy mój brat kupił exc450 (oczywiście tam nie ma nawet śladu miejsca dla pasażera(rki)) i żona mu zafundowała kilka miesięcy bez sexua ta zona nie bala sie ze inna niewiasta na tym skorzysta ? to odrazu wiedziałem że muszę kupić Drz w wersji S.Brak 10 KM rekompensuje spokój w domu.poprostu nie wierze :O ja wolałbym jednak te 10 KM,róznica jest bardzo duza.....dokładnie panowie pomoze ktos? jak mozna podniesc moc silnika w wersji s? fajnie jakby sie udalo uzyskac te 50KM :biggrin:nie prosciej z e zrobic s ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 (edytowane) panowie pomoze ktos? jak mozna podniesc moc silnika w wersji s? fajnie jakby sie udalo uzyskac te 50KM :biggrin: he he chyba zdecydowanie łatwiej jest dorobić podnóżki w E Edytowane 19 Grudnia 2008 przez Fisher_DRZ_E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak1100 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Panowie pomocy!!! Po moim pierwszym spotkaniu z drzewem mam do wymiany GÓRNĄ PÓŁKĘ w mojej DRZecie. Pilnie potrzebuję półeczkę lub ew. kompletne zawieszenie przednie. 0607777543 Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinello Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 no i nie wiem co zrobic:( najpierw najwiekszym problemem byly pieniadze teraz kiedy sa to nei wiem co kupic:) mialem okazje jezdzic wersja s i wersja e i jak dla mnie to wersja s jest zdecydowanie slabsza... niby 7KM ale jednak roznica jest spora, potrzebuja sprzecik ktorym mozna bedzie od xzasu do czasu zabrac dziewczyne jako plecaczek(i to jest najwiekszy problem:P) i chyba zdecyduje sie na wersje s i od razu zmienie gaznik i modul... mam nadzieje ze poprawa bedzie spora:) no chyba ze polecicie mi co zrobic albo zaproponujecie jakis inny sprzet warty uwagi:) z gory dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 no i nie wiem co zrobic:( najpierw najwiekszym problemem byly pieniadze teraz kiedy sa to nei wiem co kupic:) mialem okazje jezdzic wersja s i wersja e i jak dla mnie to wersja s jest zdecydowanie slabsza... niby 7KM ale jednak roznica jest spora, potrzebuja sprzecik ktorym mozna bedzie od xzasu do czasu zabrac dziewczyne jako plecaczek(i to jest najwiekszy problem:P) i chyba zdecyduje sie na wersje s i od razu zmienie gaznik i modul... mam nadzieje ze poprawa bedzie spora:) no chyba ze polecicie mi co zrobic albo zaproponujecie jakis inny sprzet warty uwagi:) z gory dziekuje za pomoc najpierw dowiedz sie czy,kiedy i za ile uda Ci sie kupic gaznik od E,druga sprawa sama wymiana modułu nic Ci nie ba moze sie okazac ze włozysz moduł od E do S i nie odpalisz sprzeta.....no i oczywiscie czy,kiedy i za ile uda Ci sie kupic ten moduł... po2....jak zmienisz juz gaznik to czekaja Cie kolejne wydatki,chocby wydech....w S kolanko ma zdecydowanie mniejsza srednice.... najlepiej jest Ci kupic wersje E siezo sprowadzana,na stacji diagnostycznej wmówic matoła ze to wersja na 2 os pzoniej dorobic tylko nówzki i.....masz 2 na 2 os.....jak kiedys rejstrowałem E to matoł na stacji pytał mnie o wage,moc,itd itp bo nie miał pojecia a katalogu tez nie.... wiec wiem ze to moze sie udac.I to jest najprostsze rozwiazanie.... Panowie pomocy!!! Po moim pierwszym spotkaniu z drzewem mam do wymiany GÓRNĄ PÓŁKĘ w mojej DRZecie. Pilnie potrzebuję półeczkę lub ew. kompletne zawieszenie przednie. 0607777543 Pozdrawiam! gg2035516,tel.600795005.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 chyba zdecyduje sie na wersje s i od razu zmienie gaznik i modul... mam nadzieje ze poprawa bedzie spora:) :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 ... i chyba zdecyduje sie na wersje s i od razu zmienię gaźnik i modul... mam nadzieje ze poprawa bedzie spora:)... bu ha ha - ale ty masz kasy :) podnóżki zrobisz se za 200-300 zl to o czym piszesz 1000 jak nic... i to bez żadnej gwarancji, a davpol prawdę ci pisze E ma inny tłumik i kolanko... i air box etc.... jak lupę weźmiesz to nie jest tych różnić tak mało E - da się zarejestrować, możesz dokupić albo dorobić kit homologacyjny i zerówkę zrobisz na stacji diagnostycznej - zarejestrujesz ja mam zarejestrowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 prościej będzie kupić E a dziewczynie dr125 czy 350 :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Ewnetualnie, poszukaj na ebay-u zestawów Atheny do zwiększenia pojemności do 440 cm (jakoś tak). Nie wiem jaki przyros mocy, ale moment możesz poczuć. A cenowo wyjdzie podobnie, jak przerabianie S na E :biggrin: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Wszystko co moze Cie interesowac jak z wersji fabrycznej SM ktora na hamowni wykazala 35.04 KM poczatkowo zrobic 60 KM potwora :) http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=459108 rejestrujesz sie i czytasz. Po krotce co zostalo zmodyfikowane do mocy 57 KM: - 3x3 z odpowiednim dostrojeniem gaznika - Tuning Atheny na 435 ccm - Gaznik FCR 41 mm z odpowiednim dostrojeniem - wał firmy hotrods +5 mm - zawory RHC wraz ze sprezynami - wałki rozrządu Hotcams - kompletny wydech yoshimura ti trs By uzyskac 60 KM (patrz strona 31) trzeba wymienic na: - tuningowy zestaw Atheny na 450 ccm - zawory ssące RHC 208 Najbardziej spodobały mi sie wykresy z hamowni innych maszyn w porownaniu ze stuningowana DRZ: 1. Fabryczny KTM 525 uzyskał - 48.96 KM 2. Husqvarna SMR 510 przygotowana do wyscigow - 55.23 KM 3. KTM 525 przygotowany do wyscigow - 52.13 KM 4. Prawdziwa 60 KM CRF'a 450 - 59.87 KM 5. Nasza stuningowana DR-Z'tka do 450 ccm - 59.69 KM Cennik w dolarach w temacie z linka wyżej. Mam nadzieje ze pomoglem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Chłopaki jakie macie luzy łancucha. W serwisowce pisza o 40-50mm ale z takim luzem wisi jak szmata. Ja trzymam luz w granicach 30-33mm ale szybko sie rozciaga. Kupilem podobny do tego lancuch NZ tylko ze 112 oczek http://www.sklep.motox.com.pl/product_info...products_id=198. Ile wam łancuchy wytrzymuja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.