Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hmmm, gdzie najlepiej to nie wiem, moge napisac gdzie ja sie wpiolem ;)

jako ze w mojej swiatla pala sie caly czas po przekreceniu kluczyka

poprostu podlutowalem sobie kacabelki do gniazda zarowki swiatla postojowego :)

moj gps to garmin vista c wlozona miedzy zegary a oslone lampy z prawej strony

jakiego gps'a chcesz uzyc i jak rozwiazales mocowanie :lalag:

 

Dzieki za podpowiedz.

Mocowanie mam Touratech do crossbaru a GPS to Garmin GPSmap 60CSx.

W zasadzie to nie ma problemu bo i w moto i w GPS jest 12V ale trzeba cos topornego i pewnego zrobic.

Dlatego pytam...

bannerfor.jpg

EXC 250 2ttttttt

EXC 400 R jak Rules,

DRZ 400 ADV oddana w dobre rece,

Romet 700 Pegaz - dzieciństwo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wersji E wiązka świateł homologowanych jest pod kabel z przedniej lampy podpięta (światło p/t, kierunki, klakson, stop)

 

Eee.... - schemat instalacji to ja pare postów wczesnie przypiąłem.

 

Wpinka pod GPS-a jak tu przedpisca napisał: światło się pali zawsze - podpięcie się pod te wiązkę rozwiązuje problem.

 

 

 

A z innej bajki pytanie do właścicieli sumpermoto: jakie były oryginalnie rozmiary opony SM (tzn tył tych dunlopów 208 - 140?) ew na czym w tej chwili jeździcie i jak sie to sprawuje?

Bo mi jakieś 1,5 - 3 mm bieznika zostały więc sie zaczynam rozglądać.

Edytowane przez skacowany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee.... - schemat instalacji to ja pare postów wczesnie przypiąłem.

 

Wpinka pod GPS-a jak tu przedpisca napisał: światło się pali zawsze - podpięcie się pod te wiązkę rozwiązuje problem.

A z innej bajki pytanie do właścicieli sumpermoto: jakie były oryginalnie rozmiary opony SM (tzn tył tych dunlopów 208 - 140?) ew na czym w tej chwili jeździcie i jak sie to sprawuje?

Bo mi jakieś 1,5 - 3 mm bieznika zostały więc sie zaczynam rozglądać.

 

 

dunlop sportmax 160 na 60 chyba R17 i latala jak wsciekla. teraz mam jakis bridgestone 150 / 70 R17 i jest ch****a w dym! zdecydowanie nie polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie wrocilem z garazu. Qwa, elektrikiem :D to ja nie bede.

Blinkery radosnie migaja, ale roboty to jest przy tym :D

 

MOral z tego taki ze jak jestes zielony z czytania schematow i myslenia "elektrycznego" to albo sobie odpusc, albo daj komus kto sie zna albo grzeb w zime, przynajmniej jak cos spieprzysz to nie bedzie bolu ze pogoda okie a DRZta be.

 

ps. po kiego jest ten zbiorniczek czarny na oleum i cos tam jeszcze przy gazniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest zbiorniczek odmy , zamiast do filtra idzie do tego zbiorniczka i po kłopocie

jak tłok idzie w dół to powietrze pod tłokiem musi gdzieś uciec i w drugą stronę

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam - czy w sieci jest gdzieś dostepna serwisówka do DR-Z, jesli tak to gdzie?? Nie chodzi mi o zwykłe mikrofilmy /fiszki/ bo tych jest sporo ale o manuala z prawdziwego zdarzenia, z którego da sie wyczytać jak fachowo i po kolei wymienić olej czy ustawić zawory :( Lamer ze mnie ale głupi nie ten co pyta tylko ten co udaje, że wszystko już wie :(

 

W razie czego czekam na info na maila:

[email protected]

Z góry WIELKIE thenk'sy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

postanowiłem sie kulturalnie przywitać jako,

ze już od jakiegoś czasu studiuje ten watek / z naciskiem na E/

i już niebawem zacznę fachowcom zadawać ( :banghead: trudne ?) pytania.

Do niedawna dosiadałem jeszcze DR650 rse, obecnie oczekuje wlasnie na E.

dla tego w tym wątku pokłon chciałem złożyć :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

postanowiłem sie kulturalnie przywitać jako,

ze już od jakiegoś czasu studiuje ten watek / z naciskiem na E/

i już niebawem zacznę fachowcom zadawać ( :banghead: trudne ?) pytania.

Do niedawna dosiadałem jeszcze DR650 rse, obecnie oczekuje wlasnie na E.

dla tego w tym wątku pokłon chciałem złożyć :banghead:

 

 

witaj i kupuj sprzeta kupuj WARTO. :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie, lektura tego tematu bardzo mi pomogla i wniosla duzo info, jestem - mozna rzec

poczatkujacym endurzysta wiec nie tylko ten ale i inne topiki w tym dziale bardzo sie przydaly. Od 2 dni jestem szczesliwym posiadaczem - DRZ 400 wersja S. Fotki na :

 

http://www.bikepics.com/members/tnt1200/02drz400/

 

Mam pytanie na dobry poczatek, do czego sluzy ten ( metalowy ) przycisk przy nozce ( bocznej) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie, lektura tego tematu bardzo mi pomogla i wniosla duzo info, jestem - mozna rzec

poczatkujacym endurzysta wiec nie tylko ten ale i inne topiki w tym dziale bardzo sie przydaly. Od 2 dni jestem szczesliwym posiadaczem - DRZ 400 wersja S. Fotki na :

 

http://www.bikepics.com/members/tnt1200/02drz400/

 

Mam pytanie na dobry poczatek, do czego sluzy ten ( metalowy ) przycisk przy nozce ( bocznej) ?

Ten metalowy przycisk to zapewne czujnik stopki... jak nie złożysz podnóżki to nie pojedziesz :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie, lektura tego tematu bardzo mi pomogla i wniosla duzo info, jestem - mozna rzec

poczatkujacym endurzysta wiec nie tylko ten ale i inne topiki w tym dziale bardzo sie przydaly. Od 2 dni jestem szczesliwym posiadaczem - DRZ 400 wersja S. Fotki na :

 

http://www.bikepics.com/members/tnt1200/02drz400/

 

Mam pytanie na dobry poczatek, do czego sluzy ten ( metalowy ) przycisk przy nozce ( bocznej) ?

 

Masz fajny motor.

Dobra rada na początek. Zdejmij cały ten dinks z tylną lampą i kierunkami. Załóż coś małego, bo przy pierwszych gumach, nawet nie zamierzonych, połamiesz to!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda, chetnie bym to zdjal jednak zalezy mi tez na tym by moto mialo to oswietlenie z tylu no i kierunki, jakby nie bylo min polowe czasu na moto spedzam na asfalcie. Szukalem na allegro ale nie ma niczego co moglo by ten problem rozwiazac.

 

Mam pytanie odnosnie opon - wiem ze poruszany byl osobny temat ale -

Do jazdy 50/50 ( teren to raczej szutry, las - bez szalenstw)

 

http://moto.allegro.pl/item389606172_opona...drz_yzf_rm.html

 

http://moto.allegro.pl/item378798384_120_9...pona_cros_.html

 

http://moto.allegro.pl/item389144485_opona...irmy_mitas.html

 

Ktora wybrac?

Czym rozni sie c02 od c16?

Opona stricte enduro odpada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polisport ma w ofercie lampy z chlapaczami które po małym docięciu plastiku wchodzą pod tylny błotnik DRZ.

Ja kupiłem na zwykła żarówkę dwuwłóknową i zrobiłem błąd, bo jest nieszczelna i palą się żarówki.

Chyba kupię na LEDach i po problemie, albo zacznę omijać bajora :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...