Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy DRZ 400 ma taki sam tylni amrotyzator jak Suzuki RM? Czy różnią się rozmiarami amory od RM 125 i 250 czy to tylko kwestia twardości sprężyny?

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dokonalem pomiaru zaworow i oto wyniki. Zawory ssace powinno byc 10-20. (1) szczelinomierz na 14 wchodzi z lekkim oporem zas w (2) 14 nie wchodzi a 10 wporzadku czyli jakies 12 jest luz. Wydechowe powinno byc 20-30. W (1) 20 nie wchodzi a w (2) wchodzi z oporem. Zostawic tak jak jest?

Edytowane przez str_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydechowe powinno byc 20-30. W (1) 20 nie wchodzi a w (2) wchodzi z oporem. Zostawic tak jak jest?

 

na wydechu troche malo. na dluzsza mete moga sie gniazda zaworowe powypalac. powinienes zobaczyc jakie masz teraz plytki zworowe i masz trzy wyjscia

1.jesli masz duzo szczescia to wystarczy je pozamieniac i moze bedziesz mial wtedy wlasciwy luz - co jest watpliwe

2. oddac obie plytki do zeszlifowania na gumuwce o 5 setek

3. kupic nowe plytki o mniejszych rozmiarach i je zamienic

ustawienie zaworow nie zmieni pracy silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie ciśnienia w oponach w Waszych deerzetkach stosujecie

po zainstalowaniu szpanerow 0,8 przod i tyl

 

Dzisiaj dokonalem pomiaru zaworow i oto wyniki. Zawory ssace powinno byc 10-20. (1) szczelinomierz na 14 wchodzi z lekkim oporem zas w (2) 14 nie wchodzi a 10 wporzadku czyli jakies 12 jest luz. Wydechowe powinno byc 20-30. W (1) 20 nie wchodzi a w (2) wchodzi z oporem. Zostawic tak jak jest?

ssace moze zostac, wydechowe jak napisal jeremi, jak bys cieniowal to pamietaj zalozyc do krzywki strona nieruszana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CCM jest firma Brytyjska

http://www.ccmmotorcyclesuk.com/ Nie sa dosc znane ale opinie maja nawet nawet, opisywali kiedys supermoto CCM i bardzo zachwalali. Ale to prawda, silniki sa na licencji Suzuki.

 

Niepokoji mnie jedna rzecz. W mojej DR-Z 400 S na oryginalnym wydechu przy schodzeniu z obrotow w dolnym zakresie silnik mi kicha, lub jak schodzi z obrotow i wcisne sprzeglo to tez kichnie, czasem nawet strzeli... czy to jest normalne? raz jak strzelil to mi silnik zgasl...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CCM jest firma Brytyjska

http://www.ccmmotorcyclesuk.com/ Nie sa dosc znane ale opinie maja nawet nawet, opisywali kiedys supermoto CCM i bardzo zachwalali. Ale to prawda, silniki sa na licencji Suzuki.

 

Niepokoji mnie jedna rzecz. W mojej DR-Z 400 S na oryginalnym wydechu przy schodzeniu z obrotow w dolnym zakresie silnik mi kicha, lub jak schodzi z obrotow i wcisne sprzeglo to tez kichnie, czasem nawet strzeli... czy to jest normalne? raz jak strzelil to mi silnik zgasl...

 

wyczyść filterek i przesmaruj, drobna korekta gaziora i będzie jak nówka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://cgi.ebay.co.uk/CCM-404-DS-TRAIL-BIK...1QQcmdZViewItem

DRZ 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

Co za patafian sprzedał chinolom patent na silnik DRZ-ta

 

 

to je brytyjczyk

btw wygląda jak połączenie drz z lc4 :buttrock:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, szukam magika do mojej DRZty w okolicach Warszawki. Dodam ze jest solidnie podlubana i nie chcialbym jej wstawiac "bele gdzie".

Kasa ze tak powiem gra tu role drugoplanowa ale oczywiscie jak zawsze jest brana pod uwage :)

 

PS. Posiadacie jakiegos manuala dotyczacego regulacji Keihina FCR 41 "Racetrack use only" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadaciejakies foto jak wyglada napinacz auto a jak manualny?

 

W tym filmiku pokazany jest manualny napinacz http://pl.youtube.com/watch?v=dVPbkz3aXR8&feature=related

W tym filmiku automatyczny http://pl.youtube.com/watch?v=3T9hTdKPL5Q&...feature=related

W automatycznym wlasnie nie wiem jak go zamontowac gdy ten bolec wystaje?. Dobrze by bylo jakby ktos kto mial z tym stycznosc mogl to opisac :)

Edytowane przez str_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W automatycznym wlasnie nie wiem jak go zamontowac gdy ten bolec wystaje?. Dobrze by bylo jakby ktos kto mial z tym stycznosc mogl to opisac :)

 

w automatycznym przed włożeniem "skrecasz go" przez ten otwór na końcu (pod śrubką / otwór jak krzyżyk/) i kiedy boles jest "skrecony" na maksa (schowany) to się sam blokuje. narazie nie wkrecasz tej śruki na końcu! tak zablokowany bez problemu wkładasz napinacz w dziure, przykrecasz te dwie śrubki mocujące, obklokowujesz przez ten otwór na końcu (małym wkrętakiem w odwrotną stronę niż skrecałeć - puszca blokada, słychać puknięcie sprężyny i bolca o prowadnicę łancuszka rozrządu), wkręcasz tę śrubke na końcu. koniec:-) wszytko zajmuje 15 min. acha, na wymontowanym dobrze jest wcześniej sprawdzić napięcie spręzyny, jak trochę wysłużona to można przestawić sprężynę o jeden, dwa ząbki (ale tak żeby jeszce gwint łapał) - zeby mocniej odbijała.

Edytowane przez outalien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...