marcin1989 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Witam, czy DRZ 400 ma taki sam tylni amrotyzator jak Suzuki RM? Czy różnią się rozmiarami amory od RM 125 i 250 czy to tylko kwestia twardości sprężyny? Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 (edytowane) Dzisiaj dokonalem pomiaru zaworow i oto wyniki. Zawory ssace powinno byc 10-20. (1) szczelinomierz na 14 wchodzi z lekkim oporem zas w (2) 14 nie wchodzi a 10 wporzadku czyli jakies 12 jest luz. Wydechowe powinno byc 20-30. W (1) 20 nie wchodzi a w (2) wchodzi z oporem. Zostawic tak jak jest? Edytowane 14 Czerwca 2008 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 0.8 przód0.6 tył Tylko przy takim ciśnieniu trzymacze są obowiązkowe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Wydechowe powinno byc 20-30. W (1) 20 nie wchodzi a w (2) wchodzi z oporem. Zostawic tak jak jest? na wydechu troche malo. na dluzsza mete moga sie gniazda zaworowe powypalac. powinienes zobaczyc jakie masz teraz plytki zworowe i masz trzy wyjscia1.jesli masz duzo szczescia to wystarczy je pozamieniac i moze bedziesz mial wtedy wlasciwy luz - co jest watpliwe2. oddac obie plytki do zeszlifowania na gumuwce o 5 setek3. kupic nowe plytki o mniejszych rozmiarach i je zamienicustawienie zaworow nie zmieni pracy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 jakie ciśnienia w oponach w Waszych deerzetkach stosujeciepo zainstalowaniu szpanerow 0,8 przod i tyl Dzisiaj dokonalem pomiaru zaworow i oto wyniki. Zawory ssace powinno byc 10-20. (1) szczelinomierz na 14 wchodzi z lekkim oporem zas w (2) 14 nie wchodzi a 10 wporzadku czyli jakies 12 jest luz. Wydechowe powinno byc 20-30. W (1) 20 nie wchodzi a w (2) wchodzi z oporem. Zostawic tak jak jest?ssace moze zostac, wydechowe jak napisal jeremi, jak bys cieniowal to pamietaj zalozyc do krzywki strona nieruszana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 http://cgi.ebay.co.uk/CCM-404-DS-TRAIL-BIK...1QQcmdZViewItem DRZ 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Co za patafian sprzedał chinolom patent na silnik DRZ-ta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Może im nie sprzedał tylko oni sami sobie "zrobili" licencję.Chińczyki kopiują wszystko co się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 CCM jest firma Brytyjska http://www.ccmmotorcyclesuk.com/ Nie sa dosc znane ale opinie maja nawet nawet, opisywali kiedys supermoto CCM i bardzo zachwalali. Ale to prawda, silniki sa na licencji Suzuki. Niepokoji mnie jedna rzecz. W mojej DR-Z 400 S na oryginalnym wydechu przy schodzeniu z obrotow w dolnym zakresie silnik mi kicha, lub jak schodzi z obrotow i wcisne sprzeglo to tez kichnie, czasem nawet strzeli... czy to jest normalne? raz jak strzelil to mi silnik zgasl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 CCM jest firma Brytyjska http://www.ccmmotorcyclesuk.com/ Nie sa dosc znane ale opinie maja nawet nawet, opisywali kiedys supermoto CCM i bardzo zachwalali. Ale to prawda, silniki sa na licencji Suzuki. Niepokoji mnie jedna rzecz. W mojej DR-Z 400 S na oryginalnym wydechu przy schodzeniu z obrotow w dolnym zakresie silnik mi kicha, lub jak schodzi z obrotow i wcisne sprzeglo to tez kichnie, czasem nawet strzeli... czy to jest normalne? raz jak strzelil to mi silnik zgasl... wyczyść filterek i przesmaruj, drobna korekta gaziora i będzie jak nówka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 http://cgi.ebay.co.uk/CCM-404-DS-TRAIL-BIK...1QQcmdZViewItemDRZ 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Co za patafian sprzedał chinolom patent na silnik DRZ-ta to je brytyjczyk btw wygląda jak połączenie drz z lc4 :buttrock: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Panowie, szukam magika do mojej DRZty w okolicach Warszawki. Dodam ze jest solidnie podlubana i nie chcialbym jej wstawiac "bele gdzie".Kasa ze tak powiem gra tu role drugoplanowa ale oczywiscie jak zawsze jest brana pod uwage :) PS. Posiadacie jakiegos manuala dotyczacego regulacji Keihina FCR 41 "Racetrack use only" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Chłopaki mozecie mi powiedziec jak postepowac z napinaczem automatycznym. Bede musial go wyciagnac poniewaz czeka mnie wymiana plytek i chcialbym wiedziec jak go po tym zabiegu zamontowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Posiadaciejakies foto jak wyglada napinacz auto a jak manualny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 (edytowane) Posiadaciejakies foto jak wyglada napinacz auto a jak manualny? W tym filmiku pokazany jest manualny napinacz http://pl.youtube.com/watch?v=dVPbkz3aXR8&feature=relatedW tym filmiku automatyczny http://pl.youtube.com/watch?v=3T9hTdKPL5Q&...feature=relatedW automatycznym wlasnie nie wiem jak go zamontowac gdy ten bolec wystaje?. Dobrze by bylo jakby ktos kto mial z tym stycznosc mogl to opisac :) Edytowane 16 Czerwca 2008 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outalien Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 (edytowane) W automatycznym wlasnie nie wiem jak go zamontowac gdy ten bolec wystaje?. Dobrze by bylo jakby ktos kto mial z tym stycznosc mogl to opisac :) w automatycznym przed włożeniem "skrecasz go" przez ten otwór na końcu (pod śrubką / otwór jak krzyżyk/) i kiedy boles jest "skrecony" na maksa (schowany) to się sam blokuje. narazie nie wkrecasz tej śruki na końcu! tak zablokowany bez problemu wkładasz napinacz w dziure, przykrecasz te dwie śrubki mocujące, obklokowujesz przez ten otwór na końcu (małym wkrętakiem w odwrotną stronę niż skrecałeć - puszca blokada, słychać puknięcie sprężyny i bolca o prowadnicę łancuszka rozrządu), wkręcasz tę śrubke na końcu. koniec:-) wszytko zajmuje 15 min. acha, na wymontowanym dobrze jest wcześniej sprawdzić napięcie spręzyny, jak trochę wysłużona to można przestawić sprężynę o jeden, dwa ząbki (ale tak żeby jeszce gwint łapał) - zeby mocniej odbijała. Edytowane 16 Czerwca 2008 przez outalien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.